2 van de 19
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Doneer, zo blijven wij draaien!
WYD
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2559
Geregistreerd: 14-11-2004

Gepost: 04 september 2006 11:24 PM
  [ # 16 ]

Misschien een idee om een Citroën spaarpot aan te schaffen en deze op elke Cifo meeting prominent aanwezig te laten zijn, zodat deze ook gevuld kan worden met de nodige bijdrages?

Profiel  
 
xm'metje
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2764
Geregistreerd: 19-07-2004

Gepost: 05 september 2006 01:08 AM
  [ # 17 ]
Optimistisch schreef:

Zojuist een bescheiden bijdrage gedaan via PayPal.

In totaal nu 14 ‘betalers’ en ‘n belofte van 17 personen. Dat is bijelkaar toch veeeeel te weinig!

Kom op mensen stort je bijdrage

400 x 10 = ook 4000

enfin, allerlei andere rekensommetjes kunnen jullie ook wel maken opdat je op nog hogere resultaten komt.

Wink

Vooruit, TREKKEN DIE KNIP!

zo is dat Wink  genoeg leden dus daar ligt het niet aan Razz

Groet Roy

Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl

Profiel  
 
paso
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9613
Geregistreerd: 10-08-2005

Gepost: 05 september 2006 01:55 AM
  [ # 18 ]

mijn bijdrage komt één dezer ook Wink

Benz C200D break elegance 2004, 2*Saab 9-5 SE estate 2.0T 2000, Renault Matra Avantime 2.2dci privilege 2*2003, Renault Twingo Kuifje 1.2 2002, Porsche 944/1 1984, Honda Jazz 1.4 idsi 2005,  Honda Camino 1986, Lexus ct200h 2017

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 12 september 2006 01:16 PM
  [ # 19 ]

zodra ik de tzi heb verkocht Rolling Eyes  heb ik wel geld voor het forum Surprisedops:

zit nu een beetje krap bij kas Surprisedops:

Dan maak ik geld over Cool

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 17 september 2006 02:17 AM
  [ # 20 ]

Blijf krap bij kas eeuwig denk ik zolang er liefde voor psa wagens heerst bij mij..

Doch ben ik best bereid een kleine contrubutie te betalen. Als ik nu automatisch elke maand E 2,—die kant opstuur.. Das dan slechts 24 in het jaar, echter mis ik die E 2 elke maand niet… in een keer 24 voelt als een rip uit mijn lijf…

Aangezien ik al chronisch 300 te kort kom in de maand… (maar das ander verhaal)

Maar….

Een stichting heeft een bestuur, statuten welk aan de leden ter inzage worden vertoont, minimaal 1 keer per jaar een bijeenkomst / vergadering… Nu zoek ik me suf naar het financieel jaarrapport van 05 en tevens mis ik ook de begroting van 06..

Dus als ik weet wat en hoe, druk ik op “opdracht verzenden”

Tevens zou het idee zijn, dat men niet zomaar lid is in de advatar maar bijvoorbeeld donateur…. Houd nieuwe leden ook scherp…. in kader van en hoe krijg ik die status…

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 17 september 2006 02:50 AM
  [ # 21 ]
GoodOldDiesel schreef:

Blijf krap bij kas eeuwig denk ik zolang er liefde voor psa wagens heerst bij mij..

Doch ben ik best bereid een kleine contrubutie te betalen. Als ik nu automatisch elke maand E 2,—die kant opstuur.. Das dan slechts 24 in het jaar, echter mis ik die E 2 elke maand niet… in een keer 24 voelt als een rip uit mijn lijf…

Aangezien ik al chronisch 300 te kort kom in de maand… (maar das ander verhaal)

Maar….

Een stichting heeft een bestuur, statuten welk aan de leden ter inzage worden vertoont, minimaal 1 keer per jaar een bijeenkomst / vergadering… Nu zoek ik me suf naar het financieel jaarrapport van 05 en tevens mis ik ook de begroting van 06..

Dus als ik weet wat en hoe, druk ik op “opdracht verzenden”

Tevens zou het idee zijn, dat men niet zomaar lid is in de advatar maar bijvoorbeeld donateur…. Houd nieuwe leden ook scherp…. in kader van en hoe krijg ik die status…

Een stichting heeft geen leden; je bent in de war met een vereniging.

Zie ook: http://nl.wikipedia.org/wiki/Nederlands_rechtspersonenrecht#Stichtingen

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 17 september 2006 03:08 AM
  [ # 22 ]

het wat en hoe is nogal simpel.

stichting heeft geen leden doch slechts 3 bestuurders.

erik wijngaarden voorzitter/oprichter
evert jan als penningmeester/webhost
gert als secretaris/web designer.
wat we doen is het draaiend houden van het forum en evt als we tijd hebben het organiseren van een meeting .. hebben we geen tijd dan financieren we af en toe een meeting die iemand anders doet

dit jaar is er helaas niet veel geld over omdat we dus die server aangekocht hebben.

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 17 september 2006 03:51 AM
  [ # 23 ]
erik wijngaarden schreef:

het wat en hoe is nogal simpel.

stichting heeft geen leden doch slechts 3 bestuurders.

erik wijngaarden voorzitter/oprichter
evert jan als penningmeester/webhost
gert als secretaris/web designer.
wat we doen is het draaiend houden van het forum en evt als we tijd hebben het organiseren van een meeting .. hebben we geen tijd dan financieren we af en toe een meeting die iemand anders doet

dit jaar is er helaas niet veel geld over omdat we dus die server aangekocht hebben.

Houden zo; van overmatig vergaderen wordt ook niemand wijzer.

Het enige “probleem” wat ik hier zie is dat potentiële donateurs om informatie vragen alvorens zij beslissen al dan niet te gaan doneren. Geen wonder, als ik het zeggen mag.

Wellicht kunnen jullie daarop toegesneden enige duiding geven, bijv. in de vorm van een ruwe begroting zoals andere stichtingen dat ook wel doen als ze donateurs werven, en zonder meteen het achterste v/j tong te laten zien (wat jullie ook helemaal niet verplicht zijn). Je gaat toch ook niet op voor het CBF-keurmerk? Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 september 2006 04:03 AM
  [ # 24 ]

Ik ben (ondanks dat ik mod ben) evenveel verbonden met het forum als alle andere ‘gewone’ gebruikers en ik heb er het volste vertrouwen in dat dat geld goed gebruikt wordt. Als er een begroting of iets dergelijks gemaakt wordt zou ik dat misschien voor de aardigheid eens doorlezen, maar ik geef geen cent meer of minder als die er niet is en dit ook zo blijft.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
GoodOldDiesel
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1656
Geregistreerd: 10-01-2006

- Xantia Ambulance, GiFa
Gepost: 17 september 2006 04:14 PM
  [ # 25 ]

Goed misschien is mijn pleidooi wel iets te direct…

Ik doelde idd op een simpele begroting en jaarverslag van de stichting.. zodat men voor het gevoel weet wat er met je centjes gebeurt…

Verder was die optie van donateur enkel een sugestie om anderen over de streep te trekken… Niet ik dat nu zo’n status wil hebben….

Doneer elke maand een biertje (of twee)! Rekeningnummer 62.65.26.620 - T.a.v. Stichting citroen-forum.nl - te Heerhugowaard

Profiel  
 
Simpele Ziel
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7097
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 17 september 2006 04:52 PM
  [ # 26 ]

En een begroting hoeftt niet sluitend te zijn zoals we komende dinsdag ook wel zullen zien Laughing  Wink

BMW E46 320d Touring
Ex BX 16v, Ex AX GTI

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 17 september 2006 10:52 PM
  [ # 27 ]
Simpele Ziel schreef:

En een begroting hoeftt niet sluitend te zijn zoals we komende dinsdag ook wel zullen zien Laughing  Wink

O, je hebt ook je eigen huishouden? Wink

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 17 september 2006 11:17 PM
  [ # 28 ]
karel schreef:
erik wijngaarden schreef:

het wat en hoe is nogal simpel.

stichting heeft geen leden doch slechts 3 bestuurders.

erik wijngaarden voorzitter/oprichter
evert jan als penningmeester/webhost
gert als secretaris/web designer.
wat we doen is het draaiend houden van het forum en evt als we tijd hebben het organiseren van een meeting .. hebben we geen tijd dan financieren we af en toe een meeting die iemand anders doet

dit jaar is er helaas niet veel geld over omdat we dus die server aangekocht hebben.

Houden zo; van overmatig vergaderen wordt ook niemand wijzer.

Daar zijn sommige politieke partijen nu ook wel achter gekomen. Laughing
Die hebben alleen nu een lijst met kandidaten en geen leden, om van dat gezeur over inspraak, amendementen, motie’s e.d. af te zijn. Twisted Evil  Wink

Profiel  
 
McDean
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005

- BX Sport MK2
- AX GT chic
Gepost: 26 september 2006 01:53 PM
  [ # 29 ]

goed… back to the point…

Er staat weer wat meer op de rekening Cool
Ik heb gezegd als de TZI is verkocht maak ik geld over. En dat heb ik nu gedaan.

Groetjes Daan

Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 26 september 2006 04:53 PM
  [ # 30 ]

met dank daarvoor. ik heb inmiddels zelf ook een automaatje aangemaakt zodat elke maand een paar euro automatisch naar het forum gaan. Laughing

Profiel  
 
 
2 van de 19
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook