17 van de 19
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende > 
   
Doneer, zo blijven wij draaien!
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 03 november 2010 09:25 PM
  [ # 241 ]

Goed om weer eens een bericht te krijgen. Donatie weer geregeld.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
ademajelle
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 19
Geregistreerd: 05-01-2009

- Berlingo Multispace 1,6 HDI 90 pk
Gepost: 24 januari 2011 08:37 PM
  [ # 242 ]

Zojuist heb ik mijn donatie overgemaakt voor dit jaar.

Jelle Lubsko PL

Deze Citroen"s heb ik gehad.
AMI 6 Break 1969 ROOD / AMI 8 Break GROEN / DYANE LICHTBLAUW / VISA BRUIN /BERLINGO 1,9 D MULTISPACE 1999 GOUDGEEL EN DEZE KOMENDE WEEK BERLINGO 3 1,6 HDI 90 pk MULTISPACE ZANDBEIGE NIEUW MODEL

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 24 januari 2011 08:55 PM
  [ # 243 ]

Dank, alle donaties zijn welkom, zelfs al werkt de donatometer niet zo geweldig.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
robrob
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 247
Geregistreerd: 13-10-2006

- BX Biarritz
Gepost: 31 januari 2011 01:57 PM
  [ # 244 ]

Net wéér perfect geholpen via het forum!

Zijn er ooit ook andere initiatieven besproken die geld bij elkaar kunnen brengen (én nog leuk zijn ook)? Bijvoorbeeld dmw een leipe jaarlijkse uitgifte van een Citroen-Forum-Kalender.

Verschillende opties zijn mogelijk.
1. Eén kalender met foto’s van diverse typen citroens.
2. Per subcategorie een eigen kalender (bijvoorbeeld DS, CX, BX ....).

Keuze van de foto’s kan dmv stemmen. Daar zijn zat (gratis) webtools voor om dit mogelijk te maken.

Realisatie + financiering kan op basis van voorinschrijving. En als er dan voldoende mensen vooraf ‘intekenen’ dan kan het worden gerealiseerd.

Owja, het hoeft natuurlijk geen kalender te zijn. Kan ook een notitieboekje o.i.d.

Is dit wat? Of vinden jullie het een #kak idee.

nu: BX TGi Biarritz K6
ex: BX Chic

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 01 februari 2011 07:45 PM
  [ # 245 ]

Ik vind het zeker een leuk plan. We missen altijd een beetje mensen om dit soort dingen op te pakken eigenlijk. Ik zat ook een beetje te denken aan een loterij of iets dergelijks.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 20 februari 2011 11:11 PM
  [ # 246 ]

De donato-meter is weer eens bijgewerkt.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
GWHENDRIKS2
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5446
Geregistreerd: 01-07-2007

- 2CV 6 Charleston
Gepost: 23 februari 2011 12:28 PM
  [ # 247 ]

Dan mag je de donatiepeil weer eens bijwerken!  Laughing

Net weer een donatie overgemaakt, het blijft een geweldige forum Smile !

Profiel  
 
japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 31 maart 2011 01:49 PM
  [ # 248 ]

Ik heb ook eerder vanmorgen een donatie overgemaakt voor dit topforum Smile

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  
 
Gniels
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 95
Geregistreerd: 29-12-2010

- Xsara VTS
- Xsara 1.6i Ligne Prestige
- AX 1.1i Volcane
Gepost: 01 april 2011 03:20 PM
  [ # 249 ]
robrob schreef:

Net wéér perfect geholpen via het forum!

Zijn er ooit ook andere initiatieven besproken die geld bij elkaar kunnen brengen (én nog leuk zijn ook)? Bijvoorbeeld dmw een leipe jaarlijkse uitgifte van een Citroen-Forum-Kalender.

Verschillende opties zijn mogelijk.
1. Eén kalender met foto’s van diverse typen citroens.
2. Per subcategorie een eigen kalender (bijvoorbeeld DS, CX, BX ....).

Ik kan eventueel met InDesign (grafisch programma) een kalender maken. In plaats van een donatie lijkt mij dit wel leuk om te doen. Dus mochten de administrators dit een leuk idee vinden om geld op te halen, I’ll be your man! (uiteraard gratis)

Project: Peugeot 205 1.6 8V TU5

Profiel  
 
RensKorevaar
> 17000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 17339
Geregistreerd: 15-10-2006

Gepost: 14 april 2011 12:40 PM
  [ # 250 ]

Bij het Citroën-Forum draait er van alles. De ruim 17.000 geregistreerde leden en bijna tweemaal zoveel niet-leden roepen drie miljoen pagina’s per maand op en gebruiken daarmee 90 GB aan bandbreedte. Dat draait en dat moet blijven draaien. Dankzij jou kan dat ook blijven draaien.

Het Citroën-Forum heeft de rechtsvorm van een stichting, wat bekent dat zij een ideële doelstelling heeft en geen winstoogmerk. Toch zijn de centjes belangrijk, want aan het runnen van een internetforum zijn nu eenmaal kosten verbonden, waar wel baten tegenover moeten staan.

Kosten
Zoals je mag verwachten van een internetforum, zijn de meeste kosten van de Stichting Citroën-Forum.nl gerelateerd aan informatiserings- en telecommunicatietechnologie (ICT). Je kunt daarbij denken aan webhosting, aanschaf en onderhoud van servers en licenties voor de databank. Penningmeester Evert-Jan Duindam zegt hierover: “Ons forumlid T(h)ijs levert bovenmenselijke prestaties voor het serverbeheer. Moesten we dit uitbesteden, dan zouden de kosten vele malen hoger zijn.” Op de tweede plaats komen kosten voor het organiseren van evenementen en promoties. Al met al heeft het forum een jaarbudget van 6.000 euro voor de lopende zaken.

Baten
De baten van het forum bestaan vooral uit reclame-inkomsten. Bovenaan onze webpagina’s bieden wij ruimte aan voor banners en in de marge is ruimte voor Google Ads. Google Ads zijn links naar andere sites, waarvan de keuze gebaseerd is op de inhoud van de pagina en op de surfhistorie van de gebruiker. Opnieuw de penningmeester: “Voor Google Ads ontvangt het forum geen vergoeding voor de beschikbaar gestelde ruimte, maar voor het aantal malen dat er op de advertenties geklikt wordt. Klik dus eens op zo’n advertentie: je kunt iets interessants ontdekken en je bewijst het forum er een dienst mee. Je zou het tot een gewoonte kunnen maken om iedere keer dat je een bezoek aan het forum wilt afsluiten, eerst nog even op een advertentie te klikken.” Bij de baten komen donaties op de tweede plaats en de inkomsten uit de webshop op de derde.

Doneren
De baten zijn hoog genoeg om de lopende kosten van het forum te dekken, maar het appeltje voor de dorst zou best wat groter mogen zijn. Servers kunnen zo maar crashen en dan moet er snel een nieuwe staan om het forum draaiende te houden. Ook staan de technische ontwikkelingen niet stil en zou het forum daarvoor meer moeten reserveren om ook in de toekomst een goede service te kunnen blijven bieden. Daarom is doneren een goede zaak. Het forum zou je als virtueel café en als interactieve Citroën-encyclopedie kunnen zien; vele malen goedkoper dan een echt café of een gedrukte encyclopedie. Een voordeel dat toch best gedeeltelijk naar het forum mag gaan? Kortom: Doneer, zo blijven wij draaien!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Leon75
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 558
Geregistreerd: 11-02-2011

- DS 3 E-HDI
Gepost: 24 mei 2011 11:20 AM
  [ # 251 ]

Zow, ook even een donatie overgemaakt.

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 24 mei 2011 05:37 PM
  [ # 252 ]

Donaties zijn altijd welkom.

Het kalender plan vind ik mooi, maar het moet wel helemaal opgepakt worden door een soort ‘kalender commissie’. Het forum kan helpen met de drukkosten, maar we draaien op onze leden. Het is dus aan wie het oppakt. Ik denk ook dat voorinschrijving en vooruitbetaling wenselijk is. En wat zouden mensen overhebben voor een mooie cifo kalender, en willen de verschillende begaafde fotografen die hier rondzwerven misschien gratis hun mooie foto’s beschikbaar stellen?

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
CLL Martin
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1413
Geregistreerd: 19-10-2007

- 2CV 6 Club
- C3 1.2 Shine smile
- ID/DS DS21 M Pallas '67
Gepost: 07 juni 2011 01:44 PM
  [ # 253 ]

Ik heb mijn DS verkocht via dit forum. als ze is opgehaald zal ik het bedrag wat ik anders aan marktplaats kwijt was geweest over maken!

Profiel  
 
japv
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3167
Geregistreerd: 29-06-2008

- Xantia 1.8i X
- GS/GSA Spécial
Gepost: 07 juni 2011 02:38 PM
  [ # 254 ]
sans-pareil schreef:

...en willen de verschillende begaafde fotografen die hier rondzwerven misschien gratis hun mooie foto’s beschikbaar stellen?

Als ik mezelf daar onder mag scharen: jawel hoor, dat wil ik wel, mocht daarvoor vraag zijn Smile

GSA Spécial ‘81 - ORGA 1534 - AC 650 Bleu Azurite
Xantia 1.8i (VS)X ‘93 - ORGA 6094 - EJXcR Rouge Furio
Xantia 2.0i 16V VSX ‘93 - ORGA 6079 - EYCCR Gris Quartz
Saxo 1.4i Sport ‘98 - ORGA 7967 - KMHC Bleu Grand Pavois
Ex: BX Chic ‘91

Profiel  
 
Tjerk
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3762
Geregistreerd: 07-09-2008

- C5 2.0i 16V Ligne Prestige G3
- BX 1.9 GTI
Gepost: 10 juni 2011 09:09 PM
  [ # 255 ]

Idem Smile

C5 2.0i 16V Ligne Prestige 37-PP-RP / BX 1.9 GTI RK-55-NV

Ex: AX 1.1i Harmonie PZ-BL-99 / AX 1.1i Allure LD-LR-40 / ZX 1.8i 16V Audace Break XR-RN-08 / AX 1.4i TZX DH-RP-44 / ZX 1.9D Avantage JV-RH-88 / C5 1.8i 16V Ligne Prestige 54-HK-DJ / C5 2.0i 16V Ligne Prestige BVA 27-JD-FX / Xsara 1.6i 16V VTR Coupe 86-JL-KK / Xsara 1.4i Difference II 23-NX-VJ / XM 3.0i V6 24V Exclusive BVA 74-RFD-3

Profiel  
 
 
17 van de 19
« Eerste  < Vorige 15 16 17 18 19 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook