Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Ik kwam deze foto tegen toen ik gister in m’n archief zat te spitten (foto van internet), omdat ik dacht dat ik een foto had waar deze ambulance op stond.
En inderdaad, het kenteken komt ook overeen alleen vraag ik me af van wie deze CX toen was.
Op de zeikant van het dak staat http://www.citroexpert.nl ??
Weet trouwens ook iemand welke opbouw dit is?
Ik heb er nog nooit een 2e van gezien en weet eigenlijk vrij weinig over deze CX.
Als er mensen zijn die foto’s hebben, dan zie ik ze heel graag!
Groeten, Rutger.
je kan toch aan suus vragen van wie zij de ambu gekocht heeft?
mailadres kan via pb
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto

- Saxo 1.6i SX automaat
hugo schreef:je kan toch aan suus vragen van wie zij de ambu gekocht heeft?
Ja dat had inderdaad ook gekund.
Maar omdat ik een rode BX Sport op de aanhanger zie staan dacht ik dat het mischien een Citroën liefhebber was die ook dit forum bezoekt.
Ik zal haar nu wel een mailtje sturen.

- Saxo 1.6i SX automaat
Sorry voor de dubbelpost, maar als er mensen waren die ook nieuwgierig zijn heb ik via de mail antwoord gekregen op een paar vragen.
De auto was gekocht van een citrofiel uit Friesland.
En het onderhoud werd gedaan bij Citroville, vandaar (toen) de sticker op de zeikant van het dak.
Tja toch weet ik niet of het topic gesloten kan worden omdat ik nog niet weet welke opbouw het is en of er meerdere exemplaren van zijn.
En natuurlijk misschien wat fototjes. als iemand hem toevallig tegen gekomen is, want volgensmij is die bovenste foto met de BX Sport op een evenement gemaakt… al kan ik het niet met zekerheid zeggen.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Het is vrijwel zeker het terrein van de veemarkthallen, waarschijnlijk dus tijdens Citromobile.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
het zijn de veemarkt hallen

- Saxo 1.6i SX automaat
Oke dan is dat duidelijk, maar die CX is toen blijkbaar niemand opgevallen…
Meestal worden er van Citromobile vele foto’s gemaakt en ook ambulances zie ik dan vaak voorbij komen.
Ik weet trouwens ook niet uit welk jaar de foto komt.
Kan iemand zich dat jaar herrinneren?
voor zover ik me herinner is dat 2004 of 2005
het trouwens ook een leuke ambulance gezien een 25 tri aut
De auto is inderdaad bij ons (citrofiel.nl dokkum) verkocht. Op die zijkant stond http://www.citrofiel.nl. De foto is gemaakt op Citromobile in 2002 of 2003
De kastjes waren nog aanwezig achterin, origineel ding!
ach ja; citrofiel vs citroville verhaal
auto doet het nu iig nog steeds en is te koop voor 1100
mvg,
Hugo
p.s. is niet de mijne; die gaat (voorlopig) niet weg!!
ex CX ambulance Heuliez, XM Service break Ambiance, C15D Grand Volume, diverse BX, 2CV, Peugeots en R4, Xsara 2.0 HDi break en Berlingo “kruiwagen”
Momenteel Volvo V70 en een Punto