2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
   
Uiterlijke verschillen XM Serie 1 en 2
Sjaak81
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 618
Geregistreerd: 24-08-2006

Gepost: 15 september 2006 03:03 AM
  [ # 16 ]

Een Serie 2 heeft ook altijd de onderste rand van de bumper
meegespoten (waarin de uitsparing voor de uitlaat zit).
Bij Serie 1 was dit alleen bij Exclusives, anders was dit zwart.

Sjako

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 15 september 2006 12:06 PM
  [ # 17 ]
Sjaak81 schreef:

Een Serie 2 heeft ook altijd de onderste rand van de bumper
meegespoten (waarin de uitsparing voor de uitlaat zit).
Bij Serie 1 was dit alleen bij Exclusives, anders was dit zwart.

Sjako

Je bedoelt die strook waar voor een trekhaak altijd een gat in wordt gehakt?

Groet,

L

Profiel  
 
Willem
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003

- C5 V6 Exclusive BVM5
Gepost: 15 september 2006 12:49 PM
  [ # 18 ]
Sjaak81 schreef:

Een Serie 2 heeft ook altijd de onderste rand van de bumper
meegespoten (waarin de uitsparing voor de uitlaat zit).
Bij Serie 1 was dit alleen bij Exclusives, anders was dit zwart.

Sjako

Niet altijd, m’n oude 93-er serie 1 V6 automaat had ook een meegespoten lip

Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 15 september 2006 12:51 PM
  [ # 19 ]

Die kan natuurlijk ook een keer overgespoten zijn. Zondag is op letten. Ik zal dan ook wat betere foto’s maken.

Groet,

L

Profiel  
 
david.tb
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 924
Geregistreerd: 02-06-2004

Gepost: 22 oktober 2006 08:36 AM
  [ # 20 ]

Ah… die serie 1 is echt de moooiste! Dat spoilertje, die bumpers, prachtig.

Gehad:
Visa 1.1E Leader RD35JV BX 1.9GTi XK89DY ZX 1.9i Volcane ZX46DG -3 jaar vanallus- AX 1.1 Bijou XG95RR AX1.1i First Impression HHPB94 ZX 1.6i Avantage FVLB14 ZX 1.9D Avantage HHRR95 ZX 2.0i Volcane GFLX57 ZX 1.9i Volcane FBRJ71 ZX 1.9D RHFR92

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 25 november 2006 01:53 PM
  [ # 21 ]

Ik vroeg me af of de spatborden van type1 en type2 uitwisselbaar zijn, afgezien van het iets andere knipperlicht..

Xsara_Coupe

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 25 november 2006 02:30 PM
  [ # 22 ]

afgezien van het knipperlicht zijn ze precies hetzelfde.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 25 november 2006 03:01 PM
  [ # 23 ]

Is het mogelijk het knipperlicht gat aan te passen zodat de type2 knipperlichten in een type1 passen?
Ik heb namelijk een aardige deuk in mn rechtervoorscherm zitten en kan waarschjinlijk aan een type1 scherm komen in de juiste kleur, vert vega…
Uiteraard houdt ik me aanbevolen voor een mooi type2 vert vega scherm Wink

Xsara_Coupe

Profiel  
 
Lucas Unger
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 6255
Geregistreerd: 07-07-2004

- XM V6 Exclusive Aut
- 2CV Club
Gepost: 25 november 2006 07:20 PM
  [ # 24 ]

Als je handig bent met een dremel en/of handvijlen en daarna zorgt voor goede bescherming tegen roest kan het wel.

Groet,

L

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 06 maart 2007 01:28 AM
  [ # 25 ]

Misschien ene stomme vraag, maar hoe herken ik nu of een interieur type 1 of 2 is ?

Heb eneleer interieur in mijn type 2 zitten maar er zitten velour deurpanelen in en ene veloer middensteun voor. Nu zwerven er op marktplaats bijv. een paar mooie leren interieurs rond. Compleet met leren panelen en steun. Er zit er zelfs 1 bi die electrisch is. Zou ik zoiets zonder probleem in een xm 2 kunnen zetten of ....

Wat die stoelen betreft. Wat ik nu heb is niet electrisch, is dat wel aan te sluiten ???

Hoe zit zoiets in elkaar… wat zijn de verschillen.

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 06 maart 2007 01:34 AM
  [ # 26 ]

Jij hebt toch de xm overgekocht van example?
Zo ja, dan heb je een type1 interieur… De deurpanelen hiervan zijn anders en passen niet in een type2!
De elektrische interieurs op marktplaats geldt precies hetzelfde voor. Kijk vooral naar de voorste deurpanelen aan de voorkant. Zit hier een hoekige aansluiting op het dash, dan is het type1. Anders is het type2…
Momenteel staat er bij mijn weten geen type2 leer te koop…
Het lederen interieur dat jij hebt is handbediend en redelijk zeldzaam!
Bovendien is het in een ongelooflijk mooie staat Shocked Ik heb persoonlijk nog nooit leer gezien wat nog zo mooi mat is Very Happy Allemaal van dat glimmende opgepoetste spul wat er staat!
Elektrisch leer aansluiten als je geen elektriek hebt is mogelijk, maar best veel werk…
Persoonlijk zou ik het houden zoals je het nu hebt…
Eventueel is van de sloop een lederen armkussentje halen of bij een stoffeerder een stukje leer over je deurpanelen laten trekken!

Xsara_Coupe

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 06 maart 2007 12:30 PM
  [ # 27 ]

Het is idd de Example Xm. Het interieur ben ik dik tevreden over hoor, vergis je daar niet in. Het is idd mooi mat. Heb ook wat spullen gehaald om dat leer netjes te kunnen onderhouden.

Waar ik een beetje naar op zoek ben nu is idd iets om die middensteun aan te passen. Die is net even te laag voor me en wil ik ook graag in leer hebben.

Dara zou idd best iets te regelen zijn met een stoffeerder. Die panelen ga ik niet aan rommelen. Ze komen of voorbij op MP zodat ik ze leer ori koop of dit blijft. Het stoort me in zijn geheel niet, de velours panelen.

Eigelijk gaat het me voornamelijk op de midden steun.. Die moet ik wat zien te verhogen en verlederen.

De wagen blijft verder (iig voorlopig) even zoals ze is, op strips ed na.. so don’t worry. Smile

Profiel  
 
Xsara Coupe
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5264
Geregistreerd: 01-02-2005

Gepost: 06 maart 2007 12:50 PM
  [ # 28 ]

Het lage van de armsteun moet je een originele armsteunverhoger voor zien te vinden…
Die staan regelmatig op marktplaats en zijn ideaal! Van de week stond er nog een op voor 45 euro, maar ze zijn er wel goedkoper!
En die leren middenarmsteun zou ik echt is op de sloop vinden. Daar komen genoeg lederen interieurs langs!

Xsara_Coupe

Profiel  
 
gompy58
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6206
Geregistreerd: 30-04-2004

Gepost: 09 maart 2007 04:20 PM
  [ # 29 ]
kakanox schreef:

misschien is het wel interessant om te weten wat er allemaal uitwisselbaar is tussen de verschillende versies.

ik vind bijvoorbeeld de Série 2 XM het mooist, maar de Série 1 XM van ‘94 heeft het leukste interieur enzo.
Kan ik die neus overzetten?

eensch, wat is er uitwisselbaar ???

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 09 maart 2007 07:13 PM
  [ # 30 ]
kakanox schreef:

misschien is het wel interessant om te weten wat er allemaal uitwisselbaar is tussen de verschillende versies.

ik vind bijvoorbeeld de Série 2 XM het mooist, maar de Série 1 XM van ‘94 heeft het leukste interieur enzo.
Kan ik die neus overzetten?

Behalve de strip voor de voorruit, die naar ik heb begrepen een aanpassing nodig heeft, kan verder al het plaatwerk van de 1 en 2 uitgewisseld worden.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
 
2 van de 4
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook