8 van de 13
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
   
conservatoire napraat & foto topic
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 03 oktober 2006 10:23 AM
  [ # 106 ]
patje74 schreef:
Bossie schreef:
Lelijke Eend schreef:

Ik vond het geweldig dat die motor van zo ver weg moest komen maar toch op eigen kracht draaide op een gegeven moment.

Dat zeker, alleen jammer dat ik er niet meer op gerekend had. Maar goed nu hebben we 2 filmpjes ipv. 2 Wink

BTW, Lelijke Eend, paste die onderdelen nou nog op je eend die je er in het Conservatoire had afgeschroefd ??? WinkWink;)

Duurde je daarom zo lang? Wat is de opbrengst?

En dan verdorie tegen mij zeggen dat ik met mijn poten van die Birotor af moet blijven hé!

Ik weet in Frankrijk ook nog wel een museum waar er 1 staat….

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 03 oktober 2006 01:54 PM
  [ # 107 ]
Bossie schreef:

Ik weet in Frankrijk ook nog wel een museum waar er 1 staat….

Daar ga ik volgend jaar naar toe. Maken we er maar een meeting van. Meerdaags uiteraard.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 03 oktober 2006 04:13 PM
  [ # 108 ]
hogervp schreef:
Bossie schreef:

Ik weet in Frankrijk ook nog wel een museum waar er 1 staat….

Daar ga ik volgend jaar naar toe. Maken we er maar een meeting van. Meerdaags uiteraard.
Patrick

Ik zal de foto’s wel opduikelen en ergens online zetten, kun je alvast gaan genieten Wink

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 oktober 2006 04:36 PM
  [ # 109 ]
Bossie schreef:
hogervp schreef:
Bossie schreef:

Ik weet in Frankrijk ook nog wel een museum waar er 1 staat….

Daar ga ik volgend jaar naar toe. Maken we er maar een meeting van. Meerdaags uiteraard.
Patrick

Ik zal de foto’s wel opduikelen en ergens online zetten, kun je alvast gaan genieten Wink

Graag!!!

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 03 oktober 2006 05:37 PM
  [ # 110 ]
patje74 schreef:
Bossie schreef:
hogervp schreef:
Bossie schreef:

Ik weet in Frankrijk ook nog wel een museum waar er 1 staat….

Daar ga ik volgend jaar naar toe. Maken we er maar een meeting van. Meerdaags uiteraard.
Patrick

Ik zal de foto’s wel opduikelen en ergens online zetten, kun je alvast gaan genieten Wink

Graag!!!

TOP!
En @patje74, maken we er gewoon een vakantie tocht van. Kinders allemaal mee.
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Bossie
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 470
Geregistreerd: 24-01-2006

- AX GT
- AX GT racer
Gepost: 03 oktober 2006 05:48 PM
  [ # 111 ]
hogervp schreef:
patje74 schreef:
Bossie schreef:
hogervp schreef:
Bossie schreef:

Ik weet in Frankrijk ook nog wel een museum waar er 1 staat….

Daar ga ik volgend jaar naar toe. Maken we er maar een meeting van. Meerdaags uiteraard.
Patrick

Ik zal de foto’s wel opduikelen en ergens online zetten, kun je alvast gaan genieten Wink

Graag!!!

TOP!
En @patje74, maken we er gewoon een vakantie tocht van. Kinders allemaal mee.
Patrick

Ik zal vanavond proberen of ik bij m’n server kan komen. Anders duurt het iets langer, en zullen jullie geduld moeten hebben tot vrijdag. Heb die foto’s hier niet bij me in Finland.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 03 oktober 2006 05:58 PM
  [ # 112 ]
patje74 schreef:

Ha, je GS zit echt aan je te knabbelen hé?! Kom op, fix de dame en ga genieten!!!  Wink

Eigenlijk wel.  Surprisedops: Het is gewoon puur een kwestie van prioriteiten stellen.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 oktober 2006 07:21 PM
  [ # 113 ]
mpostma schreef:
patje74 schreef:

Ha, je GS zit echt aan je te knabbelen hé?! Kom op, fix de dame en ga genieten!!!  Wink

Eigenlijk wel.  Surprisedops: Het is gewoon puur een kwestie van prioriteiten stellen.

Tja, een mens (lees; man Wink ) kan nu eenmaal niet twee dingen tegelijk doen.

Nog even een foto van de mistlampen die ik onderweg gekocht heb;

Bij een pomp langs de Péage voor €9,95!!!  Very Happy

Profiel  
 
***
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 5671
Geregistreerd: 24-04-2004

Gepost: 03 oktober 2006 07:30 PM
  [ # 114 ]
patje74 schreef:

http://www.citrofiel.net/forumpics/RIMG0006.JPG

Die Philips PICKUP !! Shocked

Die heb ik ooit ergens in de jaren zeventig nog nieuw gekocht, in het nog CD-loze tijdperk dus. Cool

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 03 oktober 2006 08:28 PM
  [ # 115 ]

Ja…offtopic Surprisedops:  en patje wil er cd’s mee gaan afspelen…kijk maar goed Laughing
Wel een mooi ding. met groene lampjes (wij hadden hem ook)  ik heb er nog steeds eentje, alleen de snaar is stuk


Jaja> Surprisedfftopic

Surprisedops:

 

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 oktober 2006 08:57 PM
  [ # 116 ]

Ontopic dan maar:

Hier staan mijn foto’s: http://www.citrofiel.net/conservatoire/?path=./Lelijke_Eend_Consevatoirepics/

Met dank aan Patje74 voor het hosten + het vervoer Very Happy

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 03 oktober 2006 09:20 PM
  [ # 117 ]

@Patje74, die mistlichten zijn bij de grotere tankstations in NL ook te koop. Eveneens voor een tientje. Je ziet ze vaak op vrachtwagens zitten.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 03 oktober 2006 09:29 PM
  [ # 118 ]

Aan de hand van m’n eigen foto’s nog wat vraagjes:

Wat doen die olieflessen daar ?

Is die grote ventilator achter op dat achterste blok alleen voor het proefdraaien ?

Waarom is dit guitige karretje maar zo kort in productie geweest ? Hoe lang is ‘ie überhaupt in productie geweest en hoeveel zijn er van geproduceerd ?

Zou dit chassis onder m’n Eend passen ?

Wie kan nog meer ontdekken wat er niet klop aan deze Citroën ? Wat voor Citroën is het trouwens ?

Wat voor Citroën is dit ? Ik herken -behalve het logo- er niets Citroën-achtigs in.

Is dit niet wat voor jou Bram ? Diesel en belastingvrij ! Wink

Een Xanti(h)a is dus gewoon een AX met ander plaatwerk Razz Wink

Dit zijn Michelins (staat niet op de foto, maar ik heb het gezien op de wang van de band en heb het onthouden). Echter, ze hebben een bol loopvlak en een profiel wat ik niet herken. Iemand enig idee wat voor band dit is ? Deze banden zaten overigens onder de ambulance-Eend die bedoeld was om op het fabrieksterrein gewonden af te voeren.

Wat heb je gedaan met je BX Thijs ?

Was het lekker Marten ?

Sinds wanneer heeft de reno expres HP vering of luchtvering op de achteras ? (Patrick heeft hier meer foto’s van)

Een BX Leader D. Is dat bijzonder ?

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
XBXG
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15749
Geregistreerd: 09-11-2004

- Ami 8 Club
Gepost: 03 oktober 2006 09:41 PM
  [ # 119 ]

Pff, ik kan niet alle vragen beantwoorden.

Allereerst is die Leader D heel zeldzaam. Zeker in type 2 uitvoering had ik ‘m nog nooooit gezien. Wel heb ik zo af en toe op internet een BX Leader D type 1 langs zien komen.

Verder zie ik aan je foto’s dat je het niet gewend bent hoe mensen kunnen inparkeren in Parijs.  Wink Maar zo parkeert echt iedereen Exclamation
Ik heb er gewoond, en op de eerste dag vond ik het misschien vreemd, maar ook dat went.  Wink

Xanthia is inderdaad een studiemodel geweest op basis van de AX.

De rupsband-Citroën is gebouwd door Kégresse op basis van de type B, voor zover ik weet.


Maar LE, eindelijk zie ik foto’s van het restaurant!! Top!!
Ben nog steeds aan het nagenieten.  Wink
(Heeft er nou echt niemand foto’s genomen van de serveerster?? Was zelf zo slim om m’n camera te vergeten…. Surprisedops: )

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 03 oktober 2006 09:53 PM
  [ # 120 ]

Ik ben ook wel benieuwd wat die flessen olie daar deden bij de boom. Voor mijn auto had de olie in elk geval de verkeerde viscositeit.

Ja, het ontbijt was wel weg te krijgen, al was het croissantje wat slof: eigen schuld, had ik maar vroeger moeten ontbijten.

Het lijkt wel haast alsof Patje daar in de goot zit te sch%#ten Shocked, maar zo te zien heeft ie zijn broek nog aan.

@XBXG: wedervraag voor LE: waarom heb je geen foto van de serveerster gemaakt?

@LE: leuke foto’s verder. Vooral de nachtelijke na het conservatoire zijn leuk, want daar waren er niet zoveel van.

En idd een Leader D. Die heb ik alleen maar gezien als Visa (of CX). Zeer zelden als BX.

Profiel  
 
 
8 van de 13
« Eerste  < Vorige 6 7 8 9 10 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook