Alarminstallatie op Pluriel
Taco
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 11-10-2006

- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
Gepost: 11 oktober 2006 01:57 AM

Wij moesten voor onze Pluriel dus een alarm klasse 3 laten installeren. Dat is zo’n alarminstallatie die gaat loeien als je er te veel aan zit. Ook als de auto op een aanhanger getild wordt en zo.
Maar zo’n alarm is vreselijk duur Evil or Very Mad  Heeft iedereen dat met een Pluriel? en met andere cabrio’s?

C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 11 oktober 2006 03:51 PM
  [ # 1 ]

Re: Alarminstallatie op Pluriel

Sommige verzekeringsmaatschappijen eisen zoiets voor cabrio’s, terreinauto’s (of voor auto’s boven een bepaalde nieuwprijs). Maar dit geldt niet overal, volgens mij stelt i.e.g. Centraal Beheer deze eis niet: http://www.centraalbeheer.nl/cbi/cb/product/brochure.jsp?productId=PRD0160#

zit op je Pluriel af-fabriek een Klasse 2 systeem Confused:

Ik had met mijn Xantia (28kEUR, in feite alleen starblokkering) of mijn C5 (35kEUR, klasse 2 af-fabriek) geen probleem bij Centraal-beheer, de onderstaande C6 is er trouwens ook verzekerd, op het standaard alarm.
Rolling Eyes
Citroens zijn trouwens erg weinig diefstal gevoelig, dus misschien kan je een deal maken met de verzekering. Idea

Taco schreef:

Wij moesten voor onze Pluriel dus een alarm klasse 3 laten installeren. Dat is zo’n alarminstallatie die gaat loeien als je er te veel aan zit. Ook als de auto op een aanhanger getild wordt en zo.
Maar zo’n alarm is vreselijk duur Evil or Very Mad  Heeft iedereen dat met een Pluriel? en met andere cabrio’s?

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Taco
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 182
Geregistreerd: 11-10-2006

- C3 Pluriel 1.6 hdi Dolce Vita
- (Grand) C4 Picasso 1.6 eHDI, 5zits exclusive
Gepost: 12 oktober 2006 02:01 AM
  [ # 2 ]

alarminstallatie

er zit volgens mij standaard een klasse 2 alarm op de Pluriel. De verzekeraar (Interpolis) zegt dat ze tegenwoordig een Klasse-3 eisen voor alle niet-hard-tops.
Goeie suggestie ‘misschien kan je een deal maken’: Interpolis bood aan de helft te betalen van het nieuwe alarm! totale kosten waren € 900, dus dat scheelde 450. Dat hebben we maar gedaan…

meer ervaringen???

C4P 1.6 HDIF EB6V ambiance gris fer
C3 pluriel 1.6 HDI Dolce Vita (!)

Profiel  
 
Mic-V
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 10-04-2006

Gepost: 16 oktober 2006 02:38 PM
  [ # 3 ]

Ik heb helemaal geen alarm op mijn Pluriël, slechts de standaard startblokkering.

Mijn verzekeringsmaatschappij heeft er ook geen eisen aan gesteld.

La vie est belle

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook