2 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
   
Nieuwe Layout - vragen/opmerkingen
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 28 september 2009 07:44 PM
  [ # 16 ]

Waar kan ik alle nieuwe berichten lezen?
Kom ik na mijn vakantie terug op het forum in de nieuwe lay-out (ziet er erg mooi en strak uit). Klik ik op <Aantal berichten sinds laatste bezoek> Dit waren er ruim 32.000, dus ik was er eens goed voor gaan zitten, en nu werkt dit niet. Ik kreeg alleen een bericht van het café te zien.
Net voor mijn vakantie toen de nieuwe lay-out net online was, gebeurde dit ook al.
Kan dus helaas niets meer bijlezen als ik afwezig ben geweest Sad

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 28 september 2009 08:01 PM
  [ # 17 ]

Moet wel even wennen aan het nieuwe forum… En mis ook wel twee dingen. Volgens mij stond in het oude forum onderaan de laatste post ook het draadje. Nu moet je eerst naar boven scrollen of op naar boven drukken om terug te gaan in het draadje.


Groet, Arjan

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 28 september 2009 08:15 PM
  [ # 18 ]
Eric Vertogen schreef:

Waar kan ik alle nieuwe berichten lezen?
Kom ik na mijn vakantie terug op het forum in de nieuwe lay-out (ziet er erg mooi en strak uit). Klik ik op <Aantal berichten sinds laatste bezoek> Dit waren er ruim 32.000, dus ik was er eens goed voor gaan zitten, en nu werkt dit niet. Ik kreeg alleen een bericht van het café te zien.
Net voor mijn vakantie toen de nieuwe lay-out net online was, gebeurde dit ook al.
Kan dus helaas niets meer bijlezen als ik afwezig ben geweest Sad

Er is tussentijds een crash geweest en er is heel veel data verloren. Je kunt op http://www.citroen-forum.nl/recent/ je recente berichten bekijken, ook n.a.v. je laatste bezoek. Je kunt dus altijd bijlezen als je lang weg geweest bent!

Profiel  
 
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 28 september 2009 08:17 PM
  [ # 19 ]
XMTurboCT schreef:

Moet wel even wennen aan het nieuwe forum… En mis ook wel twee dingen. Volgens mij stond in het oude forum onderaan de laatste post ook het draadje. Nu moet je eerst naar boven scrollen of op naar boven drukken om terug te gaan in het draadje.


Groet, Arjan

Ik zal de breadcrumb ook onderin verwerken .. bugs, vragen en dingen die je mist graag plaatsen in de bugtracker (http://www.citroen-forum.nl/bugs/)

Profiel  
 
Eric Vertogen
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1400
Geregistreerd: 10-03-2004

Gepost: 28 september 2009 09:15 PM
  [ # 20 ]
erwt schreef:
Eric Vertogen schreef:

Waar kan ik alle nieuwe berichten lezen?
Kom ik na mijn vakantie terug op het forum in de nieuwe lay-out (ziet er erg mooi en strak uit). Klik ik op <Aantal berichten sinds laatste bezoek> Dit waren er ruim 32.000, dus ik was er eens goed voor gaan zitten, en nu werkt dit niet. Ik kreeg alleen een bericht van het café te zien.
Net voor mijn vakantie toen de nieuwe lay-out net online was, gebeurde dit ook al.
Kan dus helaas niets meer bijlezen als ik afwezig ben geweest Sad

Er is tussentijds een crash geweest en er is heel veel data verloren. Je kunt op http://www.citroen-forum.nl/recent/ je recente berichten bekijken, ook n.a.v. je laatste bezoek. Je kunt dus altijd bijlezen als je lang weg geweest bent!

Dat had ik al ontdekt, maar dat werkt bij mij in ieder geval alleen als het niet zoveel berichten zijn.
Tot tweemaal toe, bij veel berichten, werkt het niet.
Ik hoop niet dat ik het nog een keer moet uitproberen, want dan mis ik zoveel informatie.

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 september 2009 09:24 PM
  [ # 21 ]

Wat ik nog mis is dat op de pagina http://www.citroen-forum.nl/recent/fora/ geen link staat naar de laatste pagina van de topics in die lijst. Ik kom steeds uit op de eerste pagina van een topic en moet vanaf daar naar de laatste pagina toe. Voorheen kon dat in 1 keer en dat mis ik toch wel een beetje.

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 28 september 2009 09:45 PM
  [ # 22 ]

Snel geregeld! Dank!

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 september 2009 10:05 PM
  [ # 23 ]
Lelijke Eend schreef:

Wat ik nog mis is dat op de pagina http://www.citroen-forum.nl/recent/fora/ geen link staat naar de laatste pagina van de topics in die lijst. Ik kom steeds uit op de eerste pagina van een topic en moet vanaf daar naar de laatste pagina toe. Voorheen kon dat in 1 keer en dat mis ik toch wel een beetje.

Ik neem aan dat je dat vrij regelmatig volgt vanuit dus de recente berichten. Klik dan rechts op het tijdstip van het laatste bericht. Dan kom je uit op het laatste bericht.

Profiel  
 
knäckor
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006

- C5 2.0 16v HDi Break
Gepost: 28 september 2009 10:08 PM
  [ # 24 ]

Ik kan een per ongeluk dubbel ingevoerde auto niet uit het register verwijderen. Ik krijg als melding dat ik ‘no permission’ heb ‘to delete this entry’.

Eveneens ben ik tevens ook.

Profiel  
 
XMTurboCT
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1691
Geregistreerd: 17-06-2006

Gepost: 28 september 2009 10:11 PM
  [ # 25 ]

Is er nog een speciale reden waarom je na het klikken op een link eerst op een tussenscherm komt waarin je wordt verzocht op nogmaals op de link te klikken? Bijvoorbeeld die link naar Garage St Marien?

En ik het oude forum zag je bij het schrijven van een reactie de eerdere posts in hetzelfde scherm. Vond ik wel handig om te checken bij mijn reactie…

Misschien toch een beetje meer een type 1 type… of toch type 2

Word lid van de XM Club!

Citroën XM turbo ct

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 september 2009 10:20 PM
  [ # 26 ]
XMTurboCT schreef:

En ik het oude forum zag je bij het schrijven van een reactie de eerdere posts in hetzelfde scherm. Vond ik wel handig om te checken bij mijn reactie…

Dat van die link heb ik dan weer niet, maar misschien omdat ik het zelf ben.
Voor die extra tekst moet je even links onderin op die gele knop klikken: + topic

Daar wen je wel aan.

Profiel  
 
Timo1990
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9068
Geregistreerd: 05-04-2007

- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- BX 14
- Xantia 2.0i SX Automatic
Gepost: 28 september 2009 10:34 PM
  [ # 27 ]

Goh, en ik maar denken dat die knop + topic betekende een nieuw topic aanmaken. Bedankt voor de tip!

Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc.        Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw

Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.

“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 28 september 2009 10:37 PM
  [ # 28 ]

Gewoon overal op klikken. Je komt er dan vanzelf wel achter. Je kunt altijd nog terug. Wink

Profiel  
 
JaapJ
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2997
Geregistreerd: 20-07-2007

- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gepost: 28 september 2009 10:41 PM
  [ # 29 ]
XMTurboCT schreef:

Is er nog een speciale reden waarom je na het klikken op een link eerst op een tussenscherm komt waarin je wordt verzocht op nogmaals op de link te klikken? Bijvoorbeeld die link naar Garage St Marien?

En ik het oude forum zag je bij het schrijven van een reactie de eerdere posts in hetzelfde scherm. Vond ik wel handig om te checken bij mijn reactie…

Als je rechts-klikt op een link en dan op “openen” kom je ook direct op de site. Eigenlijk niks sneller dan klikken op de tussenlink, maar gevoelsmatig wel…..

Profiel  
 
Lelijke Eend
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 9801
Geregistreerd: 29-07-2003

Gepost: 28 september 2009 11:36 PM
  [ # 30 ]
garagestmarien schreef:
Lelijke Eend schreef:

Wat ik nog mis is dat op de pagina http://www.citroen-forum.nl/recent/fora/ geen link staat naar de laatste pagina van de topics in die lijst. Ik kom steeds uit op de eerste pagina van een topic en moet vanaf daar naar de laatste pagina toe. Voorheen kon dat in 1 keer en dat mis ik toch wel een beetje.

Ik neem aan dat je dat vrij regelmatig volgt vanuit dus de recente berichten. Klik dan rechts op het tijdstip van het laatste bericht. Dan kom je uit op het laatste bericht.

Probleem opgelost. Met veel dank !

Schijt aan originaliteit.

Profiel  
 
 
2 van de 9
 < Vorige 1 2 3 4 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook