2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
CX kopen in buitenland
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 november 2006 11:19 AM
  [ # 16 ]

wat bedoel je met technisch klaar maken?

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 november 2006 02:49 PM
  [ # 17 ]
razor schreef:

wat bedoel je met technisch klaar maken?

ik denk onderhoud en remslangen enz enz

Profiel  
 
verkuilm
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2063
Geregistreerd: 05-12-2004

Gepost: 11 november 2006 06:43 PM
  [ # 18 ]

Zonder meer, kost nog wel geld om op kenteken te krijgen.
Zeg een 800 euro.
Transport hangt af waar je m koopt, uit frankrijk kun je gewoon met de franse platen terug rijden.

Rijklaar maken etc dat heb je ook met een nederlande natuurlijk.
En als je een wat duurdere koopt heb je vaak een zeer goed onderhouden exemplaar.

Maar het kost wel tijd allemaal, maar ook wel leuk natuurlijk!
Kom je nog eens ergens.

Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 november 2006 06:44 PM
  [ # 19 ]

wat voor cx zoek je eigelijk

Profiel  
 
ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 735
Geregistreerd: 10-10-2004

Gepost: 11 november 2006 08:00 PM
  [ # 20 ]

Ik heb meerdere cx’en ingevoerd uit duitsland,ik ben nog nooit een cx tegengekomen waar bijvoorbeeld bovenste fusees of remslangen aan vervangen zijn in duitsland.
Vaak hebben de auto’s met een lage km-stand jaren gestaan,helemaal de paar honderd euro cx’en.
Dan kom je van alles tegen,banden uitlaat,draagarmlagers,motorsteunen (hele)grote beurt.
Die zwitserse gti turbo2 die ik heb met 134000 km,moeten de beide bovenste fusees aan vervangen worden,de remslangen,de draagarmlagers achter zit speling op,enz.
Ik repareer dit zelf ,kost me een keer 250 euro,moet je dit laten doen dan berg je maar.
Tussen de 2 en de 4 duizend euro koop je hier ook een nette gti met historie en een jaar apk.
Wat is je budget eigentlijk?
Kunnen we met je meezoeken Wink

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  
 
IJspeert
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 87
Geregistreerd: 15-12-2005

Gepost: 11 november 2006 08:08 PM
  [ # 21 ]
Profiel  
 
verkuilm
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2063
Geregistreerd: 05-12-2004

Gepost: 11 november 2006 08:13 PM
  [ # 22 ]

Heb er ook meerder gekocht, in dld, belgie en en een uit ch.
Maar ben wel te spreken over kwaliteit.
Maar ik koop alleen autos van de eerste, hooguit tweede eigenaar.
Autos met 5 eigenaren koop ik niet, kan ook best goed zijn trouwens maar neem die gok niet.

Heb ook wel eens gekeken in zweden, maar daar roesten ze toch te hard.
Jammer ze hebben daar eigelijk nooit deuken en krassen etc.

Het is wel zo dat aan een cx veel mis kan zijn, vooral ook lastige zaken.
Dus een goeie NL cx met alles in orde voor 3500 euro kan wel eens veel goedkoper zijn dan een duitser voor 700 euro. Moet je invoeren, en stel een paar banden bv, nieuwe velgen, ander euitlaat etc.

Voordeel van die buitlandese dingen, vaker veel luxer, heb je nog eens leer etc.

Mehari 4x4 1982
2cv6 club 1978
Mehari plage 1986
Vanclee mungo 1980

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 11 november 2006 08:15 PM
  [ # 23 ]
IJspeert schreef:

Deze staat redelijk in de buurt bij mij..
http://www.autoscout24.de/home/index/detail.asp?ts=6515087&id=rvsk2o3qniu&source=as24_inseratsg_detail_ueberschrift

Groetjes,
Martin.

op heteerste gezicht een leuke auto maar toch mis ik wat oa de turno velgen en volgens mij is er iets met de achterklep want je mist een type aanduiding Wink

Profiel  
 
Matthijs2006
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2276
Geregistreerd: 05-11-2006

Gepost: 12 november 2006 05:34 PM
  [ # 24 ]

Dit lijkt mij wel iets. Maar hoe krijg je dit in Nederland?

http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp?ts=5570742&id=rvgfpgggru2

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 november 2006 05:48 PM
  [ # 25 ]
Matthijs2006 schreef:

Dit lijkt mij wel iets. Maar hoe krijg je dit in Nederland?

http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp?ts=5570742&id=rvgfpgggru2


vrij makkelijk met een zware auto met aanhanger naar hamburg dan terug afspraak maken bij de rdw en laten schouwen bpm betalen en naar je garage voor een apk keuring Wink

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 12 november 2006 05:48 PM
  [ # 26 ]
Matthijs2006 schreef:

Dit lijkt mij wel iets. Maar hoe krijg je dit in Nederland?

http://www.autoscout24.nl/dut/detail.asp?ts=5570742&id=rvgfpgggru2


vrij makkelijk met een zware auto met aanhanger naar hamburg dan terug afspraak maken bij de rdw en laten schouwen bpm betalen en naar je garage voor een apk keuring Wink

Profiel  
 
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 963
Geregistreerd: 14-05-2006

Gepost: 12 november 2006 05:49 PM
  [ # 27 ]

kijk even hoeveel bpm je nog moet betalen. dat is pas vrij na 25 jaar (toch?). ik denk belastingdienst.nl.

je kunt voor 50E een dolly huren. dan een grote auto regelen ?(vader/buurman) en dagje tuffen.

ik zag wel dat uitlaat kapot is en er laswerk aan zit.

.komma

Profiel  
 
baroen
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 755
Geregistreerd: 09-07-2004

- ID/DS DS20H
- CX 25 Tri automaat serie 1
- Dyane 6
Gepost: 04 december 2006 05:21 PM
  [ # 28 ]

Als er bij een Duitse Cx staat HU-prüfung tot 12/07 kan je er dan vanuit gaan dat zo’n wagen oké is? Of is dat net zo vrij weinig zeggend als een APK in Nederland?

Jeroen

troenen heden: Citroën CX 25 tri break autom 1984 (LPG/Benz);  Citroën Dyane 6 1980; DS20H 1974

troenen verleden: Citroën BX 1.4e 1985; Citroën GSA club C-Matic 1981 (LPG/Benz);  Citroën XM 2.1td break automaat 1996; Citroën CX 25 i.e.pallas automaat 1984; Citroën CX 25 GTi automaat 1987 Citroën C15 militair familiale 1.8D 1997 (96 volgens RDW Wink )

Profiel  
 
kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563
Geregistreerd: 04-06-2009

Gepost: 04 december 2006 06:24 PM
  [ # 29 ]
-Mario- schreef:

De duitse TÜV is iets strenger dan de APK, maar dat betekend nog lang niet dat de CX goed is. Autos moeten om de 2 jaar naar de TÜV, het kan veel gebeuren in de tussentijd.

kan je ook vertellen doormiddel van fotos wat er bij een duitse auto moet zitten kwa papieren Wink

Profiel  
 
MSL
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 263
Geregistreerd: 25-09-2004

Gepost: 05 december 2006 11:39 PM
  [ # 30 ]

Even een tip aan de topicstarter (en tevens voornaamgenoot Wink ). Op MP staat een zilvergrijze CX 25 GTi Automaat uit 1987 met leer en verder de hele rataplan (zonder open dak en dat is een voordeel omdat dat een plek is waar het, van horen zeggen, hevig kan roesten) met 93 dkm op de klok. De auto staat nog wel op Frans kenteken.

La CX, elle est plus qu’une voiture.

Nog Citroën-loos. Op dit moment rijdend in mama’s Renault Mégane RN 1.4 16V (2000, Rouge Cérise). En tout cas, un véhicule français

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook