Bedrading trekhaak Evasion
jankees
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10
Geregistreerd: 23-08-2006

Gepost: 02 december 2006 10:51 AM

Ik heb gister mijn trekhaak opnieuw aangesloten en van de garage waren er 3 draden niet aangesloten. 2 heb ik kunnen achterhalen wat deze waren, maar nu heb ik nog een bruin/witte draad, ik denk 2,5 mm2. Ik krijg daar geen spanning op. Wat is dit voor draad?
Heeft het te maken met de doorverbinding van het mistachterlicht. In de Multicon doos waren de grijze en blauwe draad aan elkaar verbonden en hier kwam spanning op toen ik het mistachterlicht aanzette. Komt er misschien pas spanning op bruin/wit als de dooverbinding weg is??

Wie heeft er een elektrisch schema van de Evasion op schijf beschikbaar??

Profiel  
 
karel
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5738
Geregistreerd: 25-08-2003

Gepost: 03 december 2006 02:40 AM
  [ # 1 ]

Re: Bedrading trekhaak Evasion

jankees schreef:

Ik heb gister mijn trekhaak opnieuw aangesloten en van de garage waren er 3 draden niet aangesloten. 2 heb ik kunnen achterhalen wat deze waren, maar nu heb ik nog een bruin/witte draad, ik denk 2,5 mm2. Ik krijg daar geen spanning op. Wat is dit voor draad?
Heeft het te maken met de doorverbinding van het mistachterlicht. In de Multicon doos waren de grijze en blauwe draad aan elkaar verbonden en hier kwam spanning op toen ik het mistachterlicht aanzette. Komt er misschien pas spanning op bruin/wit als de dooverbinding weg is??

Wie heeft er een elektrisch schema van de Evasion op schijf beschikbaar??

Ik heb ‘m dacht ik ooit eens van http://www.naan.de/ geplukt, dwz van de bestelvariant Jumpy/Expert etc.

Ich bin ein Breaker

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook