Navidrive en CD roms
C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 29-11-2006

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 12 december 2006 04:43 PM

In januari wordt mijn nieuwe C4 met navidrive geleverd. Ik heb gelezen op het forum dat je de cd roms voor de rest van europa er apart bij moet kopen. Weet iemand wat ze in totaal kosten?

Een echte Hollander vraagt zich natuurlijk af of kopieën ook werken.

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  
 
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 12 december 2006 07:58 PM
  [ # 1 ]

Als ik me niet vergis, krijgt men een komplete set van Europa (11 CD-ROM’s) voor ong 300 euro.  Als je slecht 1 van de landen erbij wilt hebben dan is dat ong 140 euro per land. Dus het rekensommetje is snel gemaakt: bij 2 extra landen kun je net zo goed het gehele pakket kopen… Exclamation Overigens, de CD die bij je Navidrive af fabriek zit, bevat de gehele Benelux.

Ik heb slechts 1 kopie geprobeerd maar dat werkte (helaas) niet. Wellicht lag het ook aan de kopie zelf Confused: Een andere optie is een gebruikte originele kopen. Deze is dan natuurlijk niet de laatste versie maar hoe vaak kom je in de nieuwbouw normaal gesproken… afgezien natuurlijk vanwege je evt beroep. In ieder geval, ik had voor de laatste optie gekozen.

Veel plezier met je Navidrive!!! Hier is niet alleen het beeld super maar het geluid van bijbehorend JBL-systeem is ook geweldig!!! Ik heb er veel plezier aan, echt een aanrader Very Happy

Profiel  
 
C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 29-11-2006

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 13 december 2006 08:30 PM
  [ # 2 ]

Navidrive en CD roms

Dank jullie wel voor de reactie. De rekensom is duidelijk, gewoon 300.- euro neerleggen en klaar.

Ice96, jij geeft aan dat de JBL zeer goed is, ik ben erg benieuwd, het geluid in de huidige C4 is ook al goed. Leest de CD speler ook MP3? Ik las in diverse forums dat er vaak problemen zijn met MP3, vandaar.

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  
 
SAXO-Racer
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 31-10-2006

Gepost: 13 december 2006 08:46 PM
  [ # 3 ]

Veel plezier met je Navidrive!!! Hier is niet alleen het beeld super maar het geluid van bijbehorend JBL-systeem is ook geweldig!!! Ik heb er veel plezier aan, echt een aanrader Very Happy

Een C4 picasso heeft geen JBL installatie de versterker en geluidsversterkers komen uit ons eigen mooie Holland het is namelijk een Philips installatie dit even ter aanvulling. Dit klinkt overigens nog beter als een JBL installatie vooral de subwoofer van de Philips is perfect.

Je voelt je lekkerder in een Citroën…...

Profiel  
 
C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 29-11-2006

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 13 december 2006 08:52 PM
  [ # 4 ]

Navidrive en CD roms

Hallo Saxo racer, ik heb het over de C4 berline, 2.0HDI, exclusive. Daar heb ik de Navidrive met JBL besteld.

Ik denk dat je je vergist, dit forum is voor de C4 en de Picasso.

Succes!

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 13 december 2006 09:02 PM
  [ # 5 ]

Re: Navidrive en CD roms

C4 2.0 HDI fan schreef:

Ik denk dat je je vergist, dit forum is voor de C4 en de Picasso.

Succes!

Oh?  Wink

Het is soms verwarrend, maar om het helemaal copleet te maken,

Dit forum is voor de C4 én de C4picasso…


Goed, waar waren we

Wink

 

Profiel  
 
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 14 december 2006 02:55 PM
  [ # 6 ]

Nog een keer voor de duidelijk, ik bedoelde mijn eigen auto: C4 berline 2.0 HDI Exclusive met Navidrive en JBL. Deze heeft overigens ook een hele mooie subwoofer.

De CD speler leest ook MP3. De Cd-wisselaar daar en tegen helaas alleen nomale audio CD’s. Ik heb zelf de MP3 mogelijkheid niet of nauwlijks gebruikt omdat ik daar altijd een navigatie CD-ROM in heb zitten. Dus helaas kan ik hier geen goed begronde oordeel over geven. Sorry, C4 2.0 HDI fan.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook