verlichting ventilatieopeningsdraaidingetje
Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 254
Geregistreerd: 29-08-2004

Gepost: 08 januari 2007 04:38 PM

Nu ben ik net berijder van een splinternieuwe C4 Berline 1.6 HDi. Gisteravond reed ik in het donker en mij viel op dat de draaidingetjes voor de ventilatieopeningen geen verlichting hebben. Het staat wel lekker rustig, maar hoort dat ook zo? Er zijn belangrijkere zaken in de wereld maar wil het toch even controleren. Laughing

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  
 
jumpy
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 70
Geregistreerd: 23-09-2005

Gepost: 08 januari 2007 07:51 PM
  [ # 1 ]

mooi woord voor srabble idea D

ballon Citroen C1 Exclusive

Profiel  
 
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 08 januari 2007 07:52 PM
  [ # 2 ]

Bij mij zijn ze ook niet verlicht. Mijn “vermoeden” is daarom dat het zo hoort. Maar eigenlijk… waarom zou je ze verlicht willen hebben??? Het is nou niet echt zo dat ik ze vaak gebruik. De climate control staat bij mij altijd op AUTO en dan kun je alle roosters beter open hebben.

Overigens, gefeliciteerd met je aankoop en veel rij-plezier Exclamation

Profiel  
 
Arno
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 254
Geregistreerd: 29-08-2004

Gepost: 08 januari 2007 10:55 PM
  [ # 3 ]
ice96 schreef:

Bij mij zijn ze ook niet verlicht. Mijn “vermoeden” is daarom dat het zo hoort. Maar eigenlijk… waarom zou je ze verlicht willen hebben??? Het is nou niet echt zo dat ik ze vaak gebruik. De climate control staat bij mij altijd op AUTO en dan kun je alle roosters beter open hebben.

Overigens, gefeliciteerd met je aankoop en veel rij-plezier Exclamation

ok dan maak ik mij geen zorgen. ik blijf genieten van het interieur en het dashboard van de C4. Waanzinning mooi. Ook in het donker met de dashboardverlichting aan (zonder ventilatieverlichtingdraaidingetjes) ziet het er geweldig strak en modern uit.  Van binnen vind ik hem nog mooier dan van buiten. Kortom: ik ben er erg blij mee.  Laughing

Een dag niet gecitroend is een dag niet geleefd.
(Vrij naar T.H.)

Profiel  
 
ice96
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1093
Geregistreerd: 28-11-2006

- C4 (2004-heden) Berline 2.0 HDI Exclusive
Gepost: 09 januari 2007 10:38 AM
  [ # 4 ]

Wat ik ook reuze handig vind is het bijstellen van de sterkte van de verlichting op het dashboard. Ik heb Navidrive en dan is het prettig om in het donker (bij weinig verkeer en geen straat verlichting) de lichtstrekte omlaag te schroeven. Echt super Exclamation

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook