plip plipt niet
camaflouge
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 17

Gepost: 30 januari 2007 07:44 PM

Ik heb de batterijtjes van mijn plip afstand bediening voor de aut. vergrendeling vervangen.
Het rode lampje brand wel maar doet niks.
de zekeringen zijn ook goed.
Heeft iemand hier ervaring mee?

André ten Broeke

Profiel  

ray
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 735

Gepost: 02 februari 2007 09:20 PM
  [ # 1 ]

Als een van beide defekt is kun je beter in een moderne set investeren,werkt 10x beter.
Op ebay.de koop je al zender/ontvangers vanaf 20 euro nieuw,verzendkosten komen er nog bij.
De originele plip is waardeloos,voor het raam houden en mikken anders werkt ie niet.

Gr Raymond

Het was een cx of niks

Profiel  

Mechuccio
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3455

- BX 16 Soupapes
- HY HY camper
- XM 2.0i 16V VSX Break
Gepost: 02 februari 2007 10:56 PM
  [ # 2 ]

Ik vind het wel meevallen, het vreet wel batterijen zo’n PLIP, maar heel nauwkeurig mikken hoef je niet echt, wel in de buurt zijn natuurlijk Very Happy

Heb je de PLIP al eens schoongemaakt? als je de klemmetjes van de batterijen iets naar mekaar toedrukt kun je het binnenwerkje eruit schuiven. Een heel simpel testje om te kijken of het IR ledje van je plip het nog doet is ff met bijvoorbeeld de camera van je telefoon kijken of ie licht geeft, een camera vertaald het infrarood naar een wit/groenig licht. als die het doet is er met de ontvanger iets mis.

http://www.mechuccio.nl
Mijn auto’s: XM 2.0i 16V break VSX, HY Camper DA-11-30, BX 16Valve MKII 10-GB-RX
Ex: 7 BX, 1 XM, 1 ZX

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook