Xsara_Coupe schreef:Als ik Marten tijdens de meeting zo is hoorde komt daar ook nog wel is een xm
![]()
Xsara_Coupe
Been there, done that
(die XM lag binnen 50 km op het kerkhof)
Volgens Harm(die mee was) heb ik een XM met bx motor
Xsara_Coupe schreef:Als ik Marten tijdens de meeting zo is hoorde komt daar ook nog wel is een xm
Wellicht een XM met 2.2 HDi conversie?
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
Ik weet nog wel 2 leuke XM conversies.
XM V6 HDIF voor de tractorfans onder ons.
XM V6 Biturbo Baccara voor de petrolheads (zoals Marco). Marco, je weet me wel te vinden als je van dat oude blok afmot he?

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Gefeliciteerd met je nieuwe dame, de zilfere bliksem schicht.
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Ijs schreef:Ik heb zojuist de 2.1TD SX van 11-95 gekocht!
Respect Ijs!
Tjonge, ik doe altijd lang (te lang volgens sommigen) over het maken van een keuze. Ik benijd je wel hoor. Hup BX eruit en een XM erin. In een week tijd notabene. Zoiets lukt mij nou echt niet, en het zal mij ook nooit lukken.
Veel plezier van de XM. De 25e al paraat in Leeuwarden??
Patrick
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Ijs schreef:Ik heb zojuist de 2.1TD SX van 11-95 gekocht!
Respect Ijs!
Tjonge, ik doe altijd lang (te lang volgens sommigen) over het maken van een keuze. Ik benijd je wel hoor. Hup BX eruit en een XM erin. In een week tijd notabene. Zoiets lukt mij nou echt niet, en het zal mij ook nooit lukken.Veel plezier van de XM. De 25e al paraat in Leeuwarden??
Patrick
Een XM diesel mét die KM stand kon ik niet laten staan! Ik heb de BX nog steeds maar die moet snel geruimd worden. 150 Euro wegenbelasting en 40 euro verzekering met elkaar per maand is best veel
. Ik zag dat je ook kwam in leeuwarden. Dan moet ik zeker even komen! Deze week heftig poetsen en nieuwe strips
Ben maar eens even gaan kijken op de site van Douma en zag het volgende staan :
CITROEN XM TURBO D12 SX 4/5-Deurs
Registratiedatum: 10/1995 Kleur: Gris Aluminium met.
Aantal kilometers: 217.000 Versnellingsbak: Handgeschakeld
Brandstof: Diesel Deuren: 5
Cylinderinhoud in cc: 2088 cm³ Vermogen in kW: 80 kW
Gewicht: 1410 kg Showroom vraagprijs: EUR 2.950
Standaardopties: ABS, Airbag, CD speler, Centrale vergrendeling, Electrische ramen, Electrische spiegels, Mistlampen, Startonderbreker, Stuurbekrachtiging
Opmerkingen: Tevens voorzien van: Centrale deurvergrendeling afstandbediend, In hoogte verstelbaar stuur, CD wisselaar. Bijzonder nette xm met een relatief lage km-stand. 1e eigenaar.
——————————————————
Bij een Citroendealer nog wel….nou, daar kun je meestal geen buil aan vallen…ik ben jaloers op je
Alleen ehhh….(ik durf het haast niet te vragen), maar heeft ie geen Airco ? ops:
En die km.st. is nog niks natuurlijk….net ingelopen.
you got me there bram..helaas geen airco! Maar eh…ik ben 19. Er moet nog wel iets te wensen blijven
Ijs schreef:you got me there bram..helaas geen airco! Maar eh…ik ben 19. Er moet nog wel iets te wensen blijven
![]()
Echt een Chique kar hoor, zo comfortabel reed ik niet toen ik 19 was….ik tufte toen met een Fiat 600 rond, met 10 cm open motorkap voor de koeling
(had ik hem nog maar, was er eentje uit 1961 met de deuren nog van voren open) ops:
Maar ja, als ik alle auto’s (in die 39 jaar dat ik auto rijd) had bewaard, had ik er nu een stuk of 90 voor de deur staan
Autohandel Bram, voor al uw klassiekers
Kom je trouwens ook bij de meeting in Almere (Chyparse) ?
Bram schreef:Ijs schreef:you got me there bram..helaas geen airco! Maar eh…ik ben 19. Er moet nog wel iets te wensen blijven
![]()
Echt een Chique kar hoor, zo comfortabel reed ik niet toen ik 19 was….ik tufte toen met een Fiat 600 rond, met 10 cm open motorkap voor de koeling
![]()
(had ik hem nog maar, was er eentje uit 1961 met de deuren nog van voren open)ops:
Maar ja, als ik alle auto’s (in die 39 jaar dat ik auto rijd) had bewaard, had ik er nu een stuk of 90 voor de deur staan
![]()
Autohandel Bram, voor al uw klassiekers
Kom je trouwens ook bij de meeting in Almere (Chyparse) ?
Uhh..Hoeveel meetings zijn er hier
ja ik tel er voor mezelf nu…3 dacht ik
Almere is opzich nog wel te doen..moet even zien bram
En dankkk raoul!
easternnl schreef:Simpele Ziel schreef:Type 2 heeft toch altijd airco? alleen climate control was optie toch?
Ik zou overigens ook lekker voor de 2.1TD gaan.
Dat is een prima bak hoorVanaf half ‘97 (type III) hebben alle versies airco / climate control. Daarvoor nog optie op de SX’en. De VSX’en hadden al airco.
Let wel: een 2.0i en 2.1 td hebben (in type II en III) geen hydractieve vering. Het was wel een optie, maar in NL niet vaak geleverd. Dus daarom heb ik een Turbo CT, die heeft standaard hydractief.
mm, ik dacht dat de XM altijd Hydractive heeft, onze 2.1d uit 92 had dat en de huidige 2.1TD heeft het ook(goed, die is dan uit 2000)
Van de xantia weet ik dat ie niet std. hydractive heeft.
BMW E91 30D Touring, BMW E36 320i Cabrio
Ex BX 16v, Ex AX GTI
Gefeliciteerd met je nieuwe dame!
Animal triste post coitum
ook van deze kant heel veel zweefplezier in de xm ! mooi dat je een keuze hebt kunnen maken
Groet Roy
Neem ook eens een kijkje op http://www.citroy.nl