3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
   
CX 25 GTi Turbo 2
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 01 september 2007 12:04 PM
  [ # 31 ]

is dit wat?

 

Profiel  
 
Gepost: 01 september 2007 01:50 PM
  [ # 32 ]

Dankje!

Echter weet ik niet of de airco bij een Turbo2 word aangedreven door een V of Multi V-riem??

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1377
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 01 september 2007 04:27 PM
  [ # 33 ]
garagestmarien schreef:

is dit wat?

 

De aansluitingen staan achter op de cillinderkop van de compressor en passen dus niet voor de GTi T (2)

Je koopt beter de SD5H14 deze heeft aangepaste asafdichting voor R134a (=kompleet andere konstruktie van de afdichting)

De compressor word bij de CX aangedreven door een enkel V-riem.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
Gepost: 01 september 2007 04:34 PM
  [ # 34 ]

 

Spijtig, die is TE heavy duty Laughing

Ziet ie er hetzelfde uit als die voor de T2?

Zo een elektrokoppeling/poulie moet toch over te bouwen zijn neem ik aan?

Weet je toevallig welke het moet zijn?
 

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1377
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 01 september 2007 04:41 PM
  [ # 35 ]
Citroenbx schreef:

 

Spijtig, die is TE heavy duty Laughing

Ziet ie er hetzelfde uit als die voor de T2?

Zo een elektrokoppeling/poulie moet toch over te bouwen zijn neem ik aan?

Hehe ik de mijne (=juist de zelfde) van die gast, ik moet wel de cillinderkop vervangen wat betreft de aansluitingen en ook de elektrokoppeling/poulie maar dat gaat allemaal.
Ik heb gewoon bij Hella een nieuwe cillinderkop (passend voor CX) besteld zit ook een pakking bij is niet goedkoop maar dan ben ik nog goedkoper af .

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
Gepost: 01 september 2007 04:43 PM
  [ # 36 ]

klinkt interessant, maar wat is het prijskaartje ervan?

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
Gepost: 01 september 2007 04:50 PM
  [ # 37 ]

juist effe gebeld, voor een +-300euro heb ik een nieuwe compressor.
Hij zegt ook een andere gebruiken is geen probleem maar dan moet de poulie uiteraard juist zijn/uitgelijnd staan.

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1377
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 01 september 2007 09:14 PM
  [ # 38 ]

Ik had de mijne voor 38 pond Very Happy excl. verzending bij die gast : http://cgi.ebay.de/SANDEN-COMPRESSOR-AIR-CON-CONDITIONING-R134a-SD5H14-NEW_W0QQitemZ300145890239QQihZ020QQcategoryZ20711QQrdZ1QQssPageNameZWD2VQQcmdZViewItem

Totaal incl. verzending en de nieuwe Hella cillinderkop kost hij mij nog geen 170 euro.

Maar ik moet dan wel de poulie nog overzetten en dus de cillinderkop wisselen.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
Gepost: 01 september 2007 09:23 PM
  [ # 39 ]

dat is zeker geen slechte prijs, hehe.

eerst al een zien dat ik de droger en condensor kan kopen…

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1377
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 01 september 2007 10:15 PM
  [ # 40 ]

170 euro voor een echte Sanden is idd niet slecht.
Je vind voor die prijs en minder ook maar dat zijn dan de imitatie versie’s die soms moeilijk te onderscheiden van de echte…

Droger is geen probleem Hella levert ze nog, heb er van de week nog 2 gaan halen Smile

Condensors daarentegen zijn voor zowel de gewone GTi als voor de GTiT en TD nergens meer leverbaar, met uitzondering van CX-Basis waar de prijs er dan ook naar is Confused

Je kan misschien iets met een universeel model als je toch nieuwe leidingen steekt.

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
Gepost: 01 september 2007 10:51 PM
  [ # 41 ]

Ze konden nog of de verdamper of de condensor leveren, dacht de condensor, maar weet het niet meer zeker.
Iig bestellen die handel:d

Laat de prijs wel weten moest je interesse hebben.

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
trxke
> 1300 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1377
Geregistreerd: 08-01-2005

- CX 25 GTi Turbo
- CX Prestige IE 5-bak
- CX 22 RS (break)
- C5 2.0i 16v break Athena
- Xantia Break 2.0i Turbo CT
- C5 2.0i 16v Exclusive break
Gepost: 01 september 2007 11:31 PM
  [ # 42 ]
Citroenbx schreef:

Ze konden nog of de verdamper of de condensor leveren, dacht de condensor, maar weet het niet meer zeker.
Iig bestellen die handel:d

Laat de prijs wel weten moest je interesse hebben.

Ja ik heb zeker intresse Very Happy

Citroën CX er is geen alternatief.
Citroën geeft je vleugels.

Profiel  
 
freek
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 02-02-2005

- CX GTI turbo 2
Gepost: 02 september 2007 01:25 AM
  [ # 43 ]

Over airco’s gesproken: ik heb ruim 2 jaar geleden de aico van mijn cx gtiturbo2 ‘om laten bouwen naar r134a’. Dat hield niet meer in dan het systeem laten drogen, een nieuwe droger monteren en het toevoegen van een additief aan de compressor olie: de Retrostick van Cliplight (http://www.cliplight.com). De gewone minerale olie (die normaal absoluut niet samen kan gaan met R134a) kan dan gewoon in de compressor blijven zitten. De 134a zit er ondertussen al ruim 2 jaar in en de airco werkt nog voortreffelijk, en met de originele Sanden compressor. Mocht er toch een keer bijgevuld moeten worden dan kan dat gewoon met R134. Een aanrader dus. Groet, Freek

Profiel  
 
Gepost: 02 september 2007 01:27 AM
  [ # 44 ]

steek toch alles nieuw dus ombouwen moet niet Laughing

BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller

La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

Profiel  
 
freek
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 840
Geregistreerd: 02-02-2005

- CX GTI turbo 2
Gepost: 02 september 2007 01:47 AM
  [ # 45 ]

oh, ik dacht dat je compressor nog functioneerde

Profiel  
 
 
3 van de 5
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook