Citroën Jumble Bokrijk - 22 april ‘07
citroenzot
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 230
Geregistreerd: 30-10-2006

- C6 (2005-2012) 2.7 HDiF V6 Exclusive
- XM 2.1 TD Pullman
Gepost: 02 april 2007 03:39 PM

Hallo allemaal,

Binnenkort weer CitroënJumble! Is alweer de achtste keer dat dit doorgaat.. Gaan er wat van die sjieke oldies van dit forum te bezichtigen zijn..?

Vraag het gewoon uit interesse, want heb voor geen meter met enige organisatie te maken hoor Cool

Is in 2004 en 2005 dik tegengevallen (zoals ik ook al las op een topic van vorig jaar). Toen was het evenement teruggevallen van 2 dagen naar 1 dag. En het pokke-weer in 2003 deed er ook niet echt deugd aan… Ik vraag me overigens nog altijd af waar onze party-tent toen is geland…  Surprisedops:

Soit, vorig schot id roos!! Dat was in Waterloo. Warm weer en megaveel bezoekers. Qua (ruil)beurs viel er misschien wat minder te rapen, maar om je ogen de kost te geven dés te meer!

Dit jaar gaat het door in Bokrijk (Limburg), een openluchtmuseum over de “Vlaamsche tijd van toen” en dus best een gezellig kader voor onze oude karren.

Jumble 2008
 

Bokrijk
 

Jumble 2007
 
(laat je niet verwarren door de overzichtsfoto. De straat en parking waar het eigenlijk te doen was is blijkbaar niet gefotografeerd…) Rolling Eyes

Tot daar misschien..?

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook