2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
   
Internet site voor de C6
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 09 juni 2007 12:01 PM
  [ # 16 ]

Kom op jongens( en misschin meisjes) Wat is er nieuw. Citroen wordt altijd afgekraakt in de bladen en op tv. De auto’s van vroeger zijn gammel, roesten veel, rijden niet goed noem maar op. Na het lezen van de mail weet ik wel hoe het komt Citroen laat het gewoon gebeuren en dat is maar goed ook. Ik weet ooit dat Daihatsu ooit eens een recitificatie heeft aangevraagd omdat autovisie de auto gevaarlijk vond om in te rijden.

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7275
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 09 juni 2007 12:13 PM
  [ # 17 ]
Peteryed schreef:

Kom op jongens( en misschin meisjes) Wat is er nieuw. Citroen wordt altijd afgekraakt in de bladen en op tv. De auto’s van vroeger zijn gammel, roesten veel, rijden niet goed noem maar op. Na het lezen van de mail weet ik wel hoe het komt Citroen laat het gewoon gebeuren en dat is maar goed ook. Ik weet ooit dat Daihatsu ooit eens een recitificatie heeft aangevraagd omdat autovisie de auto gevaarlijk vond om in te rijden.

ben ik het ook wel mee eens.
zie maar eens wat voor gespreksstof het opleverd: discussies !!! dat is toch veel beter dan: hee jongens ..er staat weer een lovend C6 filmpje op internet (daar zijn er inmiddels al 13 in een dozijn van Laughing  Laughing )

en laten we wel wezen: de perfecte auto bestaat niet (en komt er ook niet) Sad

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 09 juni 2007 12:29 PM
  [ # 18 ]
citroen23 schreef:
Peteryed schreef:

Kom op jongens( en misschin meisjes) Wat is er nieuw. Citroen wordt altijd afgekraakt in de bladen en op tv. De auto’s van vroeger zijn gammel, roesten veel, rijden niet goed noem maar op. Na het lezen van de mail weet ik wel hoe het komt Citroen laat het gewoon gebeuren en dat is maar goed ook. Ik weet ooit dat Daihatsu ooit eens een recitificatie heeft aangevraagd omdat autovisie de auto gevaarlijk vond om in te rijden.

ben ik het ook wel mee eens.
zie maar eens wat voor gespreksstof het opleverd: discussies !!! dat is toch veel beter dan: hee jongens ..er staat weer een lovend C6 filmpje op internet (daar zijn er inmiddels al 13 in een dozijn van Laughing  Laughing )

en laten we wel wezen: de perfecte auto bestaat niet (en komt er ook niet) Sad

Nou mijn olielekkende, door de kont gezakt Xantia komt een heel eind om het wel te zijn.

Profiel  
 
ENTE
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 113
Geregistreerd: 23-01-2007

Gepost: 13 juni 2007 10:38 AM
  [ # 19 ]

Antwoord op mijn mail:

Geachte heer ENTE,

Hartelijk dank voor uw schrijven, welke wij in goede orde ontvangen hebben.
Uw schrijven is behandeld onder referentienummer 11-52108.

Hartelijk dank voor uw reactie.
Het is zeker vreemd dat uw reactie niet in het C6 Gastenboek is opgenomen.
De reacties worden automatisch in het Gastenboek opgenomen.
Uiteraard zonder ‘censuur’. Het internet bureau heeft de gegevens gecontroleerd en uw
reactie zit er niet bij.

Wilt u dat wij uw eerste reactie alsnog in het Gastenboek plaatsen?

Wij gaan ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Indien u nog vragen
heeft kunt u contact met ons opnemen.

Met vriendelijke groet,
L van G

Citroën Klantenservice

En mijn laatste schrijven:

Dag L van G,

Dank voor de reactie.
Ik heb wederom een poging gedaan om mijn reactie te plaatsen. Nu met succes!
Het relaas staat in het gastenboek te lezen.

Met hartelijke groet,

ENTE

Zo, dat lucht op!

Ik tel nu verder tot tien…. Cool

 

Overigens wel sterk dat ze erg snel reageren bij Citroën. Top!

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 13 juni 2007 11:01 AM
  [ # 20 ]

Ik vind het een erg goed filmpje. Het is exact het verhaal wat een niet Citroën-liefhebber nodig heeft om de C6 toch mooi te vinden zonder zich er voor te schamen.

“Wat! Heb jij een Citroën C6 in bestelling?!  Shocked  Maar je zei toch altijd dat Citroën waardeloze…..”

“Ja, dat is ook zo. Maar dit is een C6, die is anders! Dit is niet zo’n nadeinende blablabla [vul het carros gel** in] wagen als zo’n oude Citroën!”

Kortom, hier is over nagedacht en het plaatsen is dan ook zeer zeker niet dom.
En de reactie in het gastenboek is waarschijnlijk ook exact de reactie die er op “hoort” te komen. Hierdoor gaat het verhaal ook lekker leven onder de wel-troen-liefhebbers. De schrijver ervan gaat prachtig mee in het verhaaltje.  Laughing

Profiel  
 
cxfanatic
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1412
Geregistreerd: 21-12-2005

- CX Prestige
- GS/GSA Club
- CX 2200 Pallas
Gepost: 13 juni 2007 10:18 PM
  [ # 21 ]

Ach, wat die journalist schrijft is door de toonzetting zo ongeloofwaardig, dat we er ons totaal niet druk om hoeven te maken. Hij probeert alleen wat liefhebbers op de kast te krijgen en dat lukt dus. Heeft ‘ie ook iets om ‘trots’ op te zijn.

Napoleon liet wegen aanleggen.
André liet ze gladstrijken.

Profiel  
 
Wings of freedom
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 206
Geregistreerd: 25-03-2006

Gepost: 14 juni 2007 08:55 PM
  [ # 22 ]
ENTE schreef:

Zo, dat lucht op!

Ik tel nu verder tot tien…. Cool

Overigens wel sterk dat ze erg snel reageren bij Citroën. Top!

Goed bezig ENTE!

WOF Very Happy

WOF lovecitro


De grijze schicht, Citroën Xantia 1.8i AUT4

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 870
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 16 juni 2007 05:10 PM
  [ # 23 ]

c6

Wings of freedom schreef:
ENTE schreef:

Zo, dat lucht op!

Ik tel nu verder tot tien…. Cool

Overigens wel sterk dat ze erg snel reageren bij Citroën. Top!

Goed bezig ENTE!

WOF Very Happy

mIJN MENING TOCH OOK MAAR EVEN OP DIE SITE GEZET. HET MOET GEZEGD, STOND ER METEEN OP.

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue

Profiel  
 
eXpelliarMus
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4870
Geregistreerd: 13-08-2006

- Xsara Scootertje.
Gepost: 16 juni 2007 05:15 PM
  [ # 24 ]

Re: c6

CITROENIST TOT IN DE KIST schreef:
Wings of freedom schreef:
ENTE schreef:

Zo, dat lucht op!

Ik tel nu verder tot tien…. Cool

Overigens wel sterk dat ze erg snel reageren bij Citroën. Top!

Goed bezig ENTE!

WOF Very Happy

mIJN MENING TOCH OOK MAAR EVEN OP DIE SITE GEZET. HET MOET
GEZEGD, STOND ER METEEN OP.

Is er al een reactie op ge komen ConfusedRolling Eyes

” Citroën amateur monteur in ruste!?  Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Profiel  
 
CITROENIST TOT IN DE KIST
> 800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 870
Geregistreerd: 03-02-2006

- C5 X Hybrid 225
- C6 (2005-2012) V6 -3.0 HDI Exclusive
- DS 9 E-Tense Rivoli+ FO
Gepost: 21 juni 2007 02:40 AM
  [ # 25 ]

C6 site

eerder over de site dan over de C6 eigenlijk

citroenist.
1) Visa SuperE 2) CX GTI 2400 3)XM 2.0 4)BX 14Biaritz 5)XM 2.0 Break 6)Xantia Activa TCT 7) Xantia Activa Excl. HDI 8.)ZX 14 9)Berlingo Multispace 10)C8 2.0HDI 11)C5 2.0 HDI eXCL. 12) c5 2.0 HDI Break 13)C6 V6 2.7 HDI Excl. 14) DS5 1600 Bus edition 15)C4 Grand Picasso rel.1 16)C6 V6 3.0 HDI excl. 17)C4 Grand Picasso 1600 HDI Rel2 18) c5 Tourer 2.0 HDI Excl. 19) DS7 Crossback BlueHDI 180 Aut. So Chic FO 20) DS9 E-Tense Rivoli+ FO 21) C5X Hybrid 225 Magnetic Blue

Profiel  
 
Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 759
Geregistreerd: 09-10-2006

- 2CV 6 Club
Gepost: 27 juni 2007 07:42 PM
  [ # 26 ]

Even een vraagje over die site. Je kunt je daar aanmelden voor een proefrit. Aangezien ik beslist geen potentiele koper ben zal ik dat maar niet doen. Maar je kunt ook een folder aanvragen. Iemand dat al gedaan. Want in mn zeer bescheiden foldercollectie zou er eentje van een C6 niet misstaan.

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 27 juni 2007 09:08 PM
  [ # 27 ]
Willeam schreef:

“De hp vering zorgt niet meer voor een nadeinende en waggelende auto.”

Kan me niet 1 Citroen heugen die zo rijdt Shocked

Nou, het is toch echt zo dat de generatie DS t/m Xantia behoorlijk deinende, overhellende en waggelende auto’s waren. De vering werd wel bij elke generatie wat stugger, maar pas bij de meest recente generatie Hydractive wordt het soepele veergedrag gecombineerd met niet meer overhellen in bochten.

Dat deinen en overhellen zegt overigens niks over de wegligging. Je kunt prima op één oor snoeihard door een bocht. Alleen bedriegt je gevoel je misschien.

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 27 juni 2007 09:09 PM
  [ # 28 ]
Willeam schreef:

Even een vraagje over die site. Je kunt je daar aanmelden voor een proefrit. Aangezien ik beslist geen potentiele koper ben zal ik dat maar niet doen. Maar je kunt ook een folder aanvragen. Iemand dat al gedaan. Want in mn zeer bescheiden foldercollectie zou er eentje van een C6 niet misstaan.

Je mag gewoon een proefrit aanvragen hoor. Sterker nog: als jij er achteraf enthousiast over bent, dan vertel je dat voort op verjaardagsfeestjes, op je werk, etc. En dát is pas goede reclame!

Profiel  
 
eviltwin
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2937
Geregistreerd: 17-03-2005

Gepost: 30 juni 2007 10:13 PM
  [ # 29 ]
Handjes schreef:

Nou, het is toch echt zo dat de generatie DS t/m Xantia behoorlijk deinende, overhellende en waggelende auto’s waren.

dan vraag ik me toch af wat voor Citroëns jij gereden hebt? Een Sm, CX of Xantia deint echt niet. Je hebt wel een soepele invering maar ook een sterk gedempte ‘rebound’, dus geen deinen, al zeker geen nadeinen Confused

C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002

in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije

Profiel  
 
Handjes
> 1600 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1609
Geregistreerd: 04-12-2003

- 2CV 2cv6 Special
- DS 3 1.2 Vti
- C3 Pluriel 1.6 16V Sensodrive
- DS 5 1.6 BlueHDI Business Executive
Gepost: 30 juni 2007 10:57 PM
  [ # 30 ]
eviltwin schreef:
Handjes schreef:

Nou, het is toch echt zo dat de generatie DS t/m Xantia behoorlijk deinende, overhellende en waggelende auto’s waren.

dan vraag ik me toch af wat voor Citroëns jij gereden hebt? Een Sm, CX of Xantia deint echt niet. Je hebt wel een soepele invering maar ook een sterk gedempte ‘rebound’, dus geen deinen, al zeker geen nadeinen Confused

Ja, daar kunnen we lang en kort over discussieren. Feit blijft dat oudere HP-Citroëns behoorlijk deinen en op de wang liggen in bochten. En nee, dan bedoel ik niet dat je weer 1 meter de lucht in gaat na het inveren. Ik bedoel, relatief, ten opzichte van sommige andere automerken.

Profiel  
 
 
2 van de 3
 < Vorige 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook