Betaalbare lasser gezocht. Omgeving Groningen
Apprentice
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 758

- 2CV 6
Gepost: 10 juni 2007 12:57 AM

Ik wil mijn CX na bijna 9 maand stilstand weer helemaal in orde hebben. Ben van plan ermee op vakantie te gaan naar La France in augustus.
Het technische gedeelte los ik zelf wel op, maar ik ben, toen ik onlangs in NL was en de auto op de brug had, wat roest/rotplekken tegengekomen die gelast moeten worden. Nou ben ik zelf niet echt een geslaagde lasser en ik wil de boel weer netjes dicht hebben.
Het gaat om plekjes op de dorpels, beide achterste binnenschermen, balkje onderkant linksvoor en onder het beruchte zijruitje aan de linkerkant.
Heb al wat mensen gepolst, maar men heeft er kennelijk niet veel zin in, gezien de prijzen die ik gehoord heb. Weet iemand een lasser in de buurt van Groningen die dit voor een schappelijk bedrag in orde kan maken?

Profiel  

erikkuiper
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2243

Gepost: 11 juni 2007 01:20 PM
  [ # 1 ]

hoi

laswerk wil ik wel voor je doen, moet je zelf wel alles kaal/schoon maken.
als je tijd hebt kun je het resultaat wel komen bekijken.
ben zelf met precies zo’n klus bezig nu.

groet erik

CX limousine, TRD I, TRD II, Tatra 603, skoda 110, mercedes 240 TD, mercedes 406, mercedes 206, xantia 16v

Profiel  

Apprentice
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 758

- 2CV 6
Gepost: 17 juni 2007 01:43 PM
  [ # 2 ]

Hallo Erik,

De zaak is inmiddels geregeld. Ik zit zelf in het buitenland en ben alleen in de vakanties in NL.
Laat ‘m woensdag door een kameraad naar een adresje in Gr. brengen en hij haalt ‘m daar ook weer op als het klaar is. Kan ik bij thuiskomst direct rijden.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook