Maandag ga ik bij martien mooijman naar een serie 2 prestige kijken.
Het moet een nette auto zijn van een echte liefhebber geweest,ingeruild op een eend.
Er zit nog 3/4 jaar apk op,en met een km-stand van 178000 km vind ik het wel de moeite om te gaan kijken.
Er schijnt nog weinig roest aan de wagen te zitten,motor en bak zijn perfect,hij vraagt maar 1000 euro voor die wagen.
Voor dat geld heb ik wel m,n bedenkingen,maar goed eerst kijken.
Ik weet nog een prestige sloper te staan voor heel weinig met een heel aardig zwart leren interieur,dat zou daar goed in staan.
Maandag weet ik meer.
http://www.martienmooijman.nl/
Gr Raymond
Het was een cx of niks
Ray, wat voor werk doe jij. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen, kan ik ook zoveel CX’en aanschaffen Ben benieuwd!
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
T(h)ijs schreef:Ray, wat voor werk doe jij. Misschien moet ik dat ook eens gaan doen, kan ik ook zoveel CX’en aanschaffen
Ben benieuwd!
volgens mij doet hij iets met autos
Ik verdien niet zoveel,maar ik heb heel weinig vaste lasten,dan kun je ook een potje breken.
Uiteindelijk beur ik ook weer centen van de verzekering,dan word het potje weer aangevuld.
Het onderhoud en de reparaties doe ik zelf,de kosten van het onderhoud kan ik door op zaterdagen te helpen weer terugverdienen.
En het houd je nog van de straat ook,wat wil je nog meer.
Over het algemeen zijn mijn auto’s beneden de 1000 euro,projecten dus.
Vaak koop ik van m,n vakantiegeld een project,en ga in de vakantie dan lekker sleutelen en ,dagjes weg festivals en zo.
En ben ik vrijgezel,met een vrouw erbij had ik dit niet voorelkaar gekregen.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
ray schreef:
En ben ik vrijgezel,met een vrouw erbij had ik dit niet voorelkaar gekregen.
Gr Raymond
kosten die zoveel geld dan
Die hebben meestal andere interesse’s,echt op vakantie gaan bijv.
Het was een cx of niks
ray schreef:Die hebben meestal andere interesse’s,echt op vakantie gaan bijv.
ik weet wat je bedoeld en dan het liefste de hele dag winkelen en nog in een hotel slapen ook
Even ontopic..
Ijs schreef:Even ontopic..
Oke,morgen meer over de prestige.
Gr Raymond
Het was een cx of niks

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
foto is niet meer te zien, althans ik krijg hem niet open. als je ruimte en dat geld hebt lijkt het me niet duur nee. kijken kan nooit kwaad en het lijkt een aardig verhaal. let gewoon even bij het kijken op de standaard punten.
toch even nog offtopic opmerken, dat ik als vrouw niet van winkelen houd, tenzij het in ijzerwarenwinkels is, vakantie moet voornamelijk uit autorijden bestaan, waarbij ik nog kan kaartlezen ook!
Helaas,de motor heeft lagerschade,en daardoor te lage oliedruk.
De koets was in een redelijke staat,plaatwerk was niet super,als de motor oke was geweest had ik haar meegenomen.
Zal wel gesloopt worden….
Gr Raymond
Het was een cx of niks
ray schreef:Helaas,de motor heeft lagerschade,en daardoor te lage oliedruk.
De koets was in een redelijke staat,plaatwerk was niet super,als de motor oke was geweest had ik haar meegenomen.
Zal wel gesloopt worden….
Gr Raymond
dat is minder is een ander blok erin zetten geen optie dan
Het was niet meer zo,n hele nette auto,beetje smoezelig.
Al het plaatwerk zat wel wat roest aan,niet interessant genoeg om geld in te steken.
Bovendien vind ik 1000 euro dan veel teveel,voor een auto met een versleten motor.
Ik zou er nog geen 200 euro voor over hebben.
Gr Raymond
Het was een cx of niks
ray schreef:Het was niet meer zo,n hele nette auto,beetje smoezelig.
Al het plaatwerk zat wel wat roest aan,niet interessant genoeg om geld in te steken.
Bovendien vind ik 1000 euro dan veel teveel,voor een auto met een versleten motor.
Ik zou er nog geen 200 euro voor over hebben.Gr Raymond
idd en volgens mij heeft hij ook al een tijd
Volgens mij heeft ie ook enkele blokken in het schap liggen… Misschien dat je een extra blok erbij kan regelen?
Ik vond het wel een aardige auto. (mooi van binnen in ieder geval)
Alles is op te knappen,ik vond de prestige in een matige staat,daar ga ik geen werk meer instoppen.
Alle vier de portieren zijn slecht,de achterklep is door,de motorkap is slecht,de automaatbak maakte enorm veel lawaai bij acceleratie.
Het rechterachterscherm was op diverse plekken door,linker voorscherm had roest onderop.
Alle veerbollen moesten gevuld worden,verkleurd dasboard,hangende hemel,dunne voorschijven,motor met een te lage oliedruk.
Het stuur was ernstig versleten wat meestal duid op behoorlijk hoge km-stand,meer als de 175000 die op de klok stond?.
Meer iets voor een totaal restauratie,dat gaat behoorlijk in de papieren lopen.
Dan vind ik 1000 euro echt teveel,en ik heb al projecten genoeg.
Er zal vast nog wel iemand zijn die er iets in ziet.
Gr Raymond
Het was een cx of niks