citroenc2 schreef:hogervp schreef:Toen ik 17 was (1982) reed ik in de CX van mijn vader. Ik ben dan de jongste in die tijd in ieder geval.
Nog iemand een ander record?![]()
Patrickmijn zoon of dochter krijg de tre bij de geboorte
Ik begrijp dat je snel aan de slag gaat, en dat er over 9 maanden een nieuwe recordhouder is?
Test
Thijsvandebles schreef:citroenc2 schreef:hogervp schreef:Toen ik 17 was (1982) reed ik in de CX van mijn vader. Ik ben dan de jongste in die tijd in ieder geval.
Nog iemand een ander record?![]()
Patrickmijn zoon of dochter krijg de tre bij de geboorte
Ik begrijp dat je snel aan de slag gaat, en dat er over 9 maanden een nieuwe recordhouder is?
heb jij nog meer leuke ideeen dat duurt nog wel een jaar of 10 mag ik hopen

Totaal aantal Berichten: 8165
- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- (Grand) C4 Picasso 1.6 e-HDi
Polletje: in welke Citroen kan je het beste “werken” aan je gewenste nageslacht?
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:Polletje: in welke Citroen kan je het beste “werken” aan je gewenste nageslacht?
dat wil jij niet weten
hint een bx is te klein

- Ami Super
citroenc2 schreef:hogervp schreef:Polletje: in welke Citroen kan je het beste “werken” aan je gewenste nageslacht?
dat wil jij niet weten
![]()
hint een bx is te klein
Mwoah, dat zou me wel lukken hoor!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!
hogervp schreef:citroenc2 schreef:hogervp schreef:Polletje: in welke Citroen kan je het beste “werken” aan je gewenste nageslacht?
dat wil jij niet weten
![]()
hint een bx is te klein
Mwoah, dat zou me wel lukken hoor!
dak loopt achter redelijk af
een 2cv lijkt me wel makkelijk
maar laten we weer ontopic gaan anders worden de mods boos

- Ami Super
Ehhmmm, ik besef me opeens dat ik vreselijk off-topic ga, en jij ook Jimmy!!
Jah ikke! Toen ik 18 werd had ik twee weken later een eigen CX TRD Turbo 2:) Sommige mensen kunnen het nog niet eens in twee en een halve maand! Dus ik ben waarschijnlijk de jongste CX-bezitter.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
Ik was 14 toen ik mijn eerste citroen kocht,
het was geen CX 25 GTI Turbo II,
maar een 2cv 06 Carburateur Non-Turbo met intercooler… pardon, oliecooler bedoel ik
Een C35 lijkt me wel handig om voor nageslacht te zorgen… kan je nog alle kanten mee uit.
rocco schreef:Een C35 lijkt me wel handig om voor nageslacht te zorgen… kan je nog alle kanten mee uit.
CX Tissier is nog makkelijker, heb je tenminste alle ruimte

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
En CX break is goed te doen hoor Heb trouwens al eens geslapen met mijn vrouw achterin een GSA break in Kroatië. Ging best voor een nacht.
Maar om OT te blijven: Ik was 27 Was wel mijn eerste auto, maar dat telt zeker niet hehe. Heb daarvoor zomer en winter alleen motor gereden.
abxsport schreef:rocco schreef:Een C35 lijkt me wel handig om voor nageslacht te zorgen… kan je nog alle kanten mee uit.
CX Tissier is nog makkelijker, heb je tenminste alle ruimte
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Wat betreft de jongste CX bezitter, ben ik waarschijnlijk de jongste. Was net twee weken achttien en ik had al een CX op naam staan. Onder de achttien mag je geen auto hebben, dus ben je ook geen bezitter in mijn opinie.

Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Je mag onder de achttien wel degelijk een auto hebben, je moet dan alleen een uittreksel bevolkingsregister hebben om hem op naam te krijgen, en je mag er dan niet mee rijden… maar van jou is ie wel.
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Heb de RDW ooit eens zitten mailen. Toen werd er gezegd dat ik geen auto op naam mocht hebben onder de achttien. Dus heeft de RDW mij voor zitten liegen….?
CX-power schreef:Heb de RDW ooit eens zitten mailen. Toen werd er gezegd dat ik geen auto op naam mocht hebben onder de achttien. Dus heeft de RDW mij voor zitten liegen….?
idd ik had op me 16 ook al een bx op me naam maar ik mocht er helaas niks mee