Dat laatste wist ik niet, maar de rest is heel afhankelijk van leeftijd en welke auto je verzekerd. Mijn Xm kost me maar 24 euro…

Totaal aantal Berichten: 3680
- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:Dat laatste wist ik niet, maar de rest is heel afhankelijk van leeftijd en welke auto je verzekerd. Mijn Xm kost me maar 24 euro…
Ik weet waar het afhankelijk van is, daarom vind ik het juist vreemd. Ik geloof dat ik een paar jaar ouder ben dan jij. Heb jij een heel kale verzekering mét eigen risico of heb je de auto op naam van je ouders verzekerd? Waarom kost jouw verzekering zo weinig?
Eveneens ben ik tevens ook.
Ik betaal 43euro per maand voor de 16v bij de ZLM en dat dan met 1,5jaar schadevrij
Je moet niet zeuren!!! je hebt nu geld over….
Emiel
Jdt schreef:Ik betaal 43euro per maand voor de 16v bij de ZLM en dat dan met 1,5jaar schadevrij
Ben blij dat ik van die leeftijdgrens geen last meer heb!!!! Ben nu €450,- per jaar kwijt voor 3 BX-en incl. Glasverzekering en inzittendenverzekering.
11x BX/ 1x 2CV6/ 3x Xantia/ 3x ZX en nog heel veel andere merken.
Nu Xsara Break Phase 2 1.6 16V “Comfort” en Honda VF1000 Interceptor 1985.
knäckor schreef:Ijs schreef:Dat laatste wist ik niet, maar de rest is heel afhankelijk van leeftijd en welke auto je verzekerd. Mijn Xm kost me maar 24 euro…
Ik weet waar het afhankelijk van is, daarom vind ik het juist vreemd. Ik geloof dat ik een paar jaar ouder ben dan jij. Heb jij een heel kale verzekering mét eigen risico of heb je de auto op naam van je ouders verzekerd? Waarom kost jouw verzekering zo weinig?
heeft een aantal dingen te maken oa
de auto
de polis voorwaarde

- C5 2.0 16v HDi Break
citroenc2 schreef:knäckor schreef:Ijs schreef:Dat laatste wist ik niet, maar de rest is heel afhankelijk van leeftijd en welke auto je verzekerd. Mijn Xm kost me maar 24 euro…
heeft een aantal dingen te maken oa
de auto
de polis voorwaarde
Dat snap ik. Mijn leeftijd ligt hoger, mijn auto is lichter en nieuw goedkoper. Dus dan de vraag, is de verzekering zo goedkoop omdat Ijs in Ee woont? Of heeft hij een heel kale verzekering, misschien met eigen risico? Of op naam van ouders verzekerd?
Dat laatste Knackor, verzekering is overigens behoorlijk uitgebreid. Ik zou zelf zo’n 70-75 euro betalen. Waanzin gewoon.. tuf al 60 000 rond en nooit ongeluk en 1 keer een boete van 18 euro. Ik mag betalen voor al die petjes die zich als malloten op de weg gedragen..

- C5 2.0 16v HDi Break
Ijs schreef:Dat laatste Knackor, verzekering is overigens behoorlijk uitgebreid. Ik zou zelf zo’n 70-75 euro betalen. Waanzin gewoon.. tuf al 60 000 rond en nooit ongeluk en 1 keer een boete van 18 euro. Ik mag betalen voor al die petjes die zich als malloten op de weg gedragen..
Okee dan snap ik het. En je weet het he, de goeden moeten onder de kwaden lijden, ik heb me ook ooit scheel betaald aan verzekering. Voor mijn eerste Nissan Sunny betaalde ik 130 gulden, da’s 60 euro voor een 800kg zware automobiel met 75pk.

Totaal aantal Berichten: 1542
- AX GT injection ph1
ik betaalde voor mijn gti op eigen naam 95 euro per maand, en op moeders naam 45 euro… duur genoeg.. mjah
Status Quo schreef:ik betaalde voor mijn gti op eigen naam 95 euro per maand, en op moeders naam 45 euro… duur genoeg.. mjah
haha ik weet nog, jij had je GTi en ik mijn td.. wegenbelasting was voor mij 64 euro en verzekering 19 euro. Bij jou precies andersom… .
Ik heb gister nog even leuk stukje geblaasd..‘t blijft een kek hok…

- AX GT injection ph1
lol wanneer mag ik em es uittesten
Status Quo schreef:lol wanneer mag ik em es uittesten
Nog even geduld.. nog een paar stukkies piepschuim erop..
Wat ga je met piepschuim doen dan?
Ami 8 Club (1970)
ex: 2CV (‘79) | Dyane (‘81) | GS (‘79) | AX (‘95) | 17 x BX

- AX GT injection ph1
bang dat ik zijn lak beschadig denk ik auto afplakken met schuim