GSM aansluiten en cd wisselaar op C5 (wellicht een schema)
Arjan_citroen_fris
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 3
Geregistreerd: 19-09-2004

Gepost: 19 september 2004 01:03 AM


Ik krijg deze week mijn C5 en zoek nog een schema voor mijn Siemens carkit. Ik heb deze in mijn huidige auto ook aangesloten en ben nieuwsgierig of iemand anders dat ook zelf gedaan heeft of er een schame voor heeft. Wellicht kan ik dan ook een wisselaar aansluiten. Het is de standaard installatie voor de C5 break exclusive

Profiel  
 
ZX1.4i
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12434
Geregistreerd: 15-04-2004

- C5 1.6 HDIF
Gepost: 19 september 2004 04:57 AM
  [ # 1 ]

Ik kan je alleen adviseren dat je moet uitkijken met het aftakken van de +12V van de radio voor de carkit. De standaard af-fabriek radio kan zo op de ISO-Stekker, andere radio’s en carkit’s schijnen de +12V direct van de accu/voedingskast te moeten halen. Omdat in standbystand verbruiken deze apparaten een heel klein beetje stroom en als de computer (BSI) van de auto dat registreert dan gooit hij zichzelf in de slaapmode, waardoor je de deuren niet meer met de afstandsbediening open krijgt. Iemand op het Usenet uit Engeland heeft dit al eens meegemaakt.

Ik heb dit dus al meegemaakt met de C3 van mijn tante, zie topic: http://www.citroen-forum.nl/forum/viewtopic.php?t=677

Persoonlijk zou ik je adviseren om het gewoon aan de dealer te vragen om het in te bouwen, eigenlijk had je het bij de koop al moeten afdwingen om de carkit gratis over te zetten Wink

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook