Simmetje schreef:Die is er met de ES9J4 motor (dus de Serie 2 na juni 1997).
De ZPJ4 is er niet als automaat.
En die heb ik dus
Niet alleen leuk om mercedesrijders het nakijken te geven bij de verkeerslichten, maar ook een zich stoer voelende GTI weet ik veel met veel opsmuk kar.
Wolf in schaapskleren heet dat geloof ik, ze klijgen allemaal klop
Zoekt een mooie BX type 1, luxe uitvoering, donkere kleur
—-
XM: http://images.spritmonitor.de/263967.png
kzou de exacte cijfers van de fabriek weleens willen weten dan (0>100km sec) ????
ikzelf zoef alleen eigenlijk maar met mn automaatje en vind de 24v eigenlijk overbodige power, daar moet ik wel bij vertellen dat ik er nog nooit mee gereden heb
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
Die kan je allemaal op de autoweek site vinden…
Het is wel conservatief: zowel mijn top als 0-100 gaat sneller dan opgegeven.
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Helaas klopt het wel bij mijn 16v met automaat….....
soms frustrerend langzaam…
Die kan je allemaal op de autoweek site vinden…
vsx, is dat niet een 12v ?
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
dacht het wel. de 24v is geloof ik alleen als exclusieve geleverd. ( toch? )
aha…...volgens autoweek 8.0 sec dat is iid best wel rap, die van mij 10,9 sec….......boehoehoe
Rij nooit sneller dan je bescherm-engel kan vliegen
http://www.inkbros.nl


























Totaal aantal Berichten: 7072
Geregistreerd: 21-04-2005
- BX Sport MK2
- AX GT chic
ronaldeponald schreef:aha…...volgens autoweek 8.0 sec dat is iid best wel rap, die van mij 10,9 sec….......boehoehoe
24V is gewoon leuk… lomp grote bak sta je naast zoon “klein"golfje en dan VINAAL eruit trekken
Bx, its not just a car! its a lifestyle!!!!





















Totaal aantal Berichten: 2329
Geregistreerd: 13-11-2003
- C5 V6 Exclusive BVM5
McDean schreef:ronaldeponald schreef:aha…...volgens autoweek 8.0 sec dat is iid best wel rap, die van mij 10,9 sec….......boehoehoe
24V is gewoon leuk… lomp grote bak sta je naast zoon “klein"golfje en dan VINAAL eruit trekken
Finaal…..........
Weer wat eigenzinnigs: Saab 9-5 3.0t uit 2002






















Totaal aantal Berichten: 3779
Geregistreerd: 25-05-2004
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Lekker belangrijk die tijden…
Als je een sprintmobiel wilt, moet je toch een lichter karretje zoeken
Op mn zoektocht naar een V6 kwam ik erg veel exemplaren met “vangrailschade” tegen…
Ik merkte t laatst ook al, je kan sprintjes trekken met zo’n V6, maar van met-een-flinke-vaart-de-bocht-induiken wordt de achterkant erg licht…
Een V6 in t algemeen wordt vaak geassocieerd met een wagen om flink mee te scheuren, dat is een XM nou eenmaal niet.
Dus of een V6 in een XM nou een voordeel is…
Ik zou zelf nog wel eens een XM (Break) diesel willen ervaren.




















Totaal aantal Berichten: 1902
Geregistreerd: 06-10-2005
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Het ligt uiteraard aan de berijder hoe het met een auto afloopt in zo’n geval. Ik zou de v6 willen omdat dat blok volgens mij het mooiste bij mijn geliefde zoefmodel past. Stil en toch genoeg onder de schoen om een tdi’tje het snot voor de lease oogjes te rijden.
gewoon een v6-24v pakken rijdt super ook wanneer je het niet nodig vindt op te racen zou zo zeggen aan alle 2 liter rijders hier ga er is inrijden en kom dan terug hier het rijdt werelds en ja met de 24v trekt je er gti’tjes mee uit maar dan gaat je het wel geld kosten want daar is die niet voor gemaakt.gewoon lekker cruisen daar is die super voor
ronaldeponald schreef:
als je goed zoekt kan je makkelijk een gezonde Xm met onderhoudshistorie vinden tussen de 1000 en 1500 eurie, vergeet niet dat je daar bijna niets meer op afschrijft, ik zie vrienden nieuwe of gebruikte auto’s kopen voor veel geld en daar schrijven ze dan zonder zeuren 100 tot 200 per maand op af
grapjas, op een nieuwe auto van het formaat Xm schrijf je 600-800eur/mnd af
ga maar na:
60kEUR
50% waardeverlies in 3jaar/120dkm
=10k/jr
=800/mnd = 24Ect/km
het renteverlies over 60k is alleen al 200/mnd
C5 2.2HDi16v Exclusive, 5-bak Gris Aluminium, 2002
in de familie
C6 2.7HDi Exclusive, Ganache, pack Lounge
Xm V6 Exclusive, ES9J4 5-bak Bleu Mauritius
CX 25GTi, 5-bak Gris Perlé
Sm 3.0, 5-bak Blanc Meije
























Totaal aantal Berichten: 5165
Geregistreerd: 29-06-2004
- HY H78 1600
- Dyane Akadyane
- Traction Avant 15
McDean schreef:... lomp grote bak sta je naast zoon “klein"golfje en dan VINAAL eruit trekken
Al die GTI’tjes op de weg interesseren me geen reet…
Of ik ze een blik waardig gun is alleen afhankelijk van de bestuurster van de auto
Van mij mogen ze tien keer zo hard kunnen, ik zit lekkerder!
Ree
Forget safety.
Live where you fear to live.
Destroy your reputation.
Be notorious.
― Rumi
een voordeel van rijden met een V6?
ik denk dat het voorral een eigen keuze is, en een kwestie van smaak..
ik bedoel, waarom rijd iemand met een kantoorbaan in een Jeep wrangler, met een dikke V8 en evenzogrote uitlaat..
waarom rijd iemand in een 2cv?
en waarom rijd iemand in een slagschip Caddilac oid..
het is imo zo’n rare vraag, die je eigenlijk niet goed kunt beantwoorden..
ik rijd Xantia, een ander in zo’n truttenschudder zakjapanner formaat luciferdoos…
en die verklaard mij voor gek dat ik zo’n grote bak rijd,
duur zwaar heel duur in het onderhoud, en die olievering gaat altijd kapot enz enz,,,
je rijd wat je rijd, en net als bij dieren,, aan het dier(hond/kat) herkend men het baasje…
mvgr wupke