Bedankt organisatoren! Het was gezellig en de Louwman collectie bevat inderdaad prachtige en zeldzame exemplaren.
Ik kreeg echter niet echt een warm gevoel van binnen bij het zien van de Toyota’s. Is dat een goed teken?
Greezzz
Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!
Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/
Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)
Edwin van Seggelen schreef:
Ik kreeg echter niet echt een warm gevoel van binnen bij het zien van de Toyota’s. Is dat een goed teken?
![]()
Greezzz
bij een paar ging het nog de ST en de Hatchback Celica maar de rest was ook niet echt aan mij besteed
BMW E91 2,0 d, Renault Twingo 1.2 2004, Partner 2021 , Minarelli 50 cc 1965
Ik vond het ook een geslaagde middag en gezien het feit dat we midden in de vakantieperiode zitten was de opkomst ook best respectabel.
Allemaal bedankt en tot de volgende meeting!
Animal triste post coitum
Met duimendik schaamrood op de kaken moet ik bekennen dat ik degene ben die Gerard vergeten is. Ik zie het een beetje als een soort misverstand, maar het had gewoon nooit mogen gebeuren. Daar is geen discussie over mogelijk. Dit ga ik vanzelfsprekend dubbel en dwars goed maken.
Schijt aan originaliteit.

Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
aiii, wanneer ga je het goed maken, vergeet niet bloemen mee te nemen
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
fiorano schreef:aiii, wanneer ga je het goed maken, vergeet niet bloemen mee te nemen
wat heeft een nam aan bloemen

Totaal aantal Berichten: 913
- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Maakt niet uit, doet het altijd goed
De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.
idd was het een zeer leuke dag ondanks dat er niet zoveel mensen waren wel jammer als men zich opgeeft en niks meer laat horen dan
maar de mesne die er waren het was erg gezellig
Bloemen of iets anders, ik verzin wel wat. Ik baal er van en Gerard, nogmaals sorry ! (heb even met hem gebeld)
Schijt aan originaliteit.
Ik had ook best mee gewild, maar er stond al een andere afspraak. Volgende keer beter.
In het foto topic zag ik de CX van Edwin van Seggelen (bedankt citroenc2 ): Wat een verschrikkelijk mooie voiture heb jij, Edwin. Id ze ook te bewonderen tijdens het lustrumweekend van de CCCN?
Louwman is de groten baas van de Nederlandse Toyota distributeur die op dezelfde plaats gevestigd zijn
daarom dus al die Toyota’s
BMW E91 2,0 d, Renault Twingo 1.2 2004, Partner 2021 , Minarelli 50 cc 1965

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
@ieksemmu: Dat wil ik ook wel eens weten, coole bak opzich, en die wagens daarnaast kwamen uit de film back 2 the future, heb ik dat goed?
deze wagen bedoel ik dus(foto van forummer: Paso)
Gr
Marc
ZX 16v(1994) - Total loss
CitroPolo(1986) - verkocht
BX RE (19??) - van mn broer te leen.
Saxo 1.6i VTR (1997) - Dagelijks vervoer(vanaf morgen!)

Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
Citromarcje schreef:@ieksemmu: Dat wil ik ook wel eens weten, coole bak opzich, en die wagens daarnaast kwamen uit de film back 2 the future, heb ik dat goed?
deze wagen bedoel ik dus(foto van forummer: Paso)
Gr
Marc
das de De Lorean idd RVS, nooit roest
jaco schreef:Ik had ook best mee gewild, maar er stond al een andere afspraak. Volgende keer beter.
In het foto topic zag ik de CX van Edwin van Seggelen (bedankt citroenc2
): Wat een verschrikkelijk mooie voiture heb jij, Edwin. Id ze ook te bewonderen tijdens het lustrumweekend van de CCCN?
Thanks! En ja, ze is aanwezig op het CCCN lustrumevenement.
Dat belooft trouwens een fantastische happening te worden!
Voor degenen die meer info willen: zie de lustrumpagina op de website van de CCCN.
Citroën CX 25 GTI TURBO 2, C’est Démon!
Surf eens naar: http://www.citroen-cxclub.nl/
Ex DS 21 Pallas (1969)
Ex CX 25 GTi T2 (1987)
Ex XM V6 Exclusive Aut. (1998)