3 van de 17
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
   
DS van giel
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 22 januari 2008 12:02 AM
  [ # 31 ]

Eindelijk heb ik een paar fotos kunnen maken van de auto nadat de schade hersteld is. De auto is al twee, drie weken klaar, maar nadat de auto gebracht werd door de garage (service he) bleek de startmotor te zijn overleden. Deze moest dus eerst vervangen worden zodat ik naar buiten kon rijden voor fotos.
Hier zijn ze:
[/http://img232.imageshack.us/my.php?image=1001660ww1.jpg]
[ihttp://img216.imageshack.us/my.php?image=1001667uh3.jpgmg]
[/ihttp://img228.imageshack.us/my.php?image=1001661rq9.jpgmg]
(als foto fuckit tenminste werkt).

Zoals je kan zien heb ik ervoor gekozen om de stropdas niet te laten monteren. Ik ben van mening dat hij mooier is zonder.

De auto moet nog wel gewassen worden.

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 22 januari 2008 12:10 AM
  [ # 32 ]

[url]http://img228.imageshack.us/img228/6100/1001661rq9.jpg [/URL]
[url]http://img227.imageshack.us/img227/4149/1001660gn9.jpg [/URL]
[url]http://img232.imageshack.us/img232/5871/1001667yq7.jpg [/URL]

Zo misschien, fuck fotofuckit.

Zo moeilijk moet het toch niet zijn fotos plaatsen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Ik ben wel blij met resultaat, nieuw scherm, motorkap en polyester keienvanger.

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
Penny Lane
> 11000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 11636
Geregistreerd: 06-05-2007

- Xantia TD SX
Gepost: 22 januari 2008 12:13 AM
  [ # 33 ]

Netjes! Gefeliciteerd! Ben het eens met de stropdasanalyse - een mooi glad neusje vind ik veel mooier!

Derk

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
waterman
> 40000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 43067
Geregistreerd: 26-02-2005

- Overig Mercedes E200 cabriolet
- Overig Jaguar 3.4 litre saloon
- Overig Someca SOM 20D
Gepost: 22 januari 2008 12:20 AM
  [ # 34 ]
giel schreef:

Zo moeilijk moet het toch niet zijn fotos plaatsen, maar ik krijg het niet voor elkaar.

Giel

Gewoon naar mijnalbum.nl gaan. Dat werkt namelijk wél!

Ik ben niet arrogant. Ik ben de beste.
gediplomeerd Citroën Specialist!

Doneer, zo blijven we draaien!

Profiel  
 
maDS
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 36
Geregistreerd: 04-09-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 VTI Ligne Business
Gepost: 22 januari 2008 12:32 AM
  [ # 35 ]

Laughing Ik ben het eens met Penny Lane;

een mooi glad neusje vind ik veel mooier!

Cleopatra had ook zo’n mooi neusje, en over de mooie dame wordt nu ook nog gepraat Wink  Wink

A thing of beauty is a joy forever

Profiel  
 
FmXXX-STanie
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 354
Geregistreerd: 31-08-2007

Gepost: 22 januari 2008 12:37 AM
  [ # 36 ]

whoow man dat ging dan ook niet met 15kmh maar wel een stuk sneller..

Shocked

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 22 januari 2008 12:38 AM
  [ # 37 ]

Ja, zet ze ff op mijnalbum.nl, kunnen wij ze ook zien Very Happy

Citroen!

Profiel  
 
cussylechatel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 59
Geregistreerd: 21-11-2005

- BX TZD Turbo
- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
Gepost: 22 januari 2008 04:51 PM
  [ # 38 ]

Ik ben wel blij met resultaat, nieuw scherm, motorkap en polyester keienvanger

Giel ben ik toch even benieuwd naar die keienvanger. Is die nwe polyester keienvanger nu meteen verknipt voor de mistlampen of zijn er tegenwoordig al kant en klare polyster keienvangers op de markt met gaten voor de mistlampbakken?

Profiel  
 
Willeam
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 760
Geregistreerd: 09-10-2006

- 2CV 6 Club
Gepost: 22 januari 2008 06:55 PM
  [ # 39 ]

Mooi geworden! Goed dat je de stropdas eraf gelaten hebt!

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 22 januari 2008 08:00 PM
  [ # 40 ]

Bedankt voor de reacties, ik ben zelf ook zeer tevreden met het resultaat. De gaten voor de mistlampen zijn gemaakt in de polyester keienvanger, dus niet standaard.
Als het goed is heb ik de fotos nu opnbaar gemaakt op mijn album.nl. Dat zijn trouwens dezelfde drie die je met de link kunt bekijken.

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
stefaan5089
> 1100 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1142
Geregistreerd: 22-05-2007

Gepost: 23 januari 2008 01:38 AM
  [ # 41 ]

Wat ziet de dame er weer PRACHTIG uit. SUPER!!!

C5 Tourer 2.0HDi 135 Exclusive ‘14
Voorheen: C5 2.0HDI 110 ‘02
      AX 1.0 Tonic ‘95

Profiel  
 
Mozes
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 16-11-2007

Gepost: 23 januari 2008 12:38 PM
  [ # 42 ]

Hij is inderdaad prachtig geworden! En echt beter zo zonder die stropdas!

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 23 januari 2008 11:48 PM
  [ # 43 ]

De verzekering betaalde binnen een paar weken. Viel mij alles mee.
De 123 ontsteking ligt nog in de kast te wachten, eerst moest de startmotor vervangen worden.

Zo’n valeo is echt een pracht, hij start vele malen beter en sneller dan de originele startmotor.
De 123 ontsteking wil ik in combinatie met lpg installeren. Vervolgens is het zaak om zoveel mogelijk kilometers te maken voor juli. Dan wil ik namelijk met gezin in de ds richting Frankrijk en moet de bolide betrouwbaar genoeg zijn.
Omdat de auto lang (zes jaar) stil heeft gestaan is dat wel belangrijk denk.

Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
bartjes
> 1400 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1452
Geregistreerd: 02-02-2007

- ID/DS DSuper LPG 5bak
- Xantia 1.8 16v Break
Gepost: 24 januari 2008 10:46 PM
  [ # 44 ]
giel schreef:

Omdat de auto lang (zes jaar) stil heeft gestaan is dat wel belangrijk denk.

Giel

Hoi Giel, goed dat het allemaal goed is gekomen, het heeft wel lang geduurd…..
Dat vertrouwen krijgen is raadzaam. Onze DS had ook alle ellende zo’n beetje in de eerste 1,5 jaar gepropt na ook een tijdje stil te hebben gestaan. Toen ik (in de DS) tegen m’n vrouw vertelde na weer een dure reparatie “dat als er nog een keertje iets aan is, dan rijden we ‘m het Eindhovens kanaal in en kopen we van verzekeringsgeld een échte auto”. M’n liefde was duidelijk behoorlijk bekoeld. De DS heeft dit schijnbaar ook gehoord, er ging alleen nog maar een lichtschakelaar kapot en daarna hadden we ineens een betrouwbare voiture, waar we tot nu toe zonder noemenswaardige problemen diverse vakanties hebben gedaan met veel rondrijden en bergen beklimmen.

Groetjes en veel plezierige en schadevrije kilometers toegewenst,

Bart

DSuper 1.9 LPG blue d’ Orient 01-1972
Het enige wat ik in een andere auto zie is de reflectie van die van mij.

Profiel  
 
giel
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 403
Geregistreerd: 28-01-2007

- ID/DS DS 23 IE Pallas BVH
- C6 (2005-2012) 2.7 hdi exclusive
- 2CV 2cv6
Gepost: 05 oktober 2009 09:17 PM
  [ # 45 ]

Zo, hier eindelijk weer wat nieuws van deze kant. Ten eerste, hoe kan je de titel van je topic veranderen? Ik wil gewoon een eigen topic van mijn auto.

Ik rijd alweer een tijdje (meer tijd dan kilometers) met de 123 en in het begin ging dat ook prima samen met een nieuwe lpg installatie. Alleen de laatste maanden loopt hij beroerd zowel op gas als op benzine. We hebben van alles geprobeerd maar krijgen het niet goed. Er zitten nieuwe bougies en kabels in icm de 123. Met optrekken loopt hij vaak op drie poten, tot zo’n 1700 toeren en stationair staat hij vaak te schudden.

Ik heb geen idee waar we moeten zoeken.

Groet Giel

Eenmaal citroen, altijd citroen

Reeds gehad: ID19P 1965, Xantia 2.0i 16v sx 1996, BX 1.9 tzi 1991, xsara 1.6i Ligne Prestige, C5 2.0i 16v break exclusive 2003, ducati st 2, ducati 996, cx gti 1983, DS23 ie 1974, 2 maal 2cv6 1984, c3 1.4i exclusive, ds 23ie halfautomaat break 1971, ducati 748
In bezit: SM 2.7 carburateur, 1973, C6 2.7 HDI 2006, C5 v6 2001, gs 1220 1973, en ducati diavel

Profiel  
 
 
3 van de 17
 < Vorige 1 2 3 4 5 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook