Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik heb op marktplaats een XM break zien staan op grijs kenteken.
Deze auto heeft een spotprijs, maar er zitten dan ook wel wat dingetjes aan…
-linker achterportier is ooit overgespoten en de verf laat nu los (niet zo boeiend)
-cilinder van de achterklep is overleden (niet zo handig, maar ook niet zo`n groot probleem)
-boordcomputer heeft kuren (geeft allerleid meldingen die hij niet zou moeten geven), is dit een bekend probleem? Heeft dit te maken met contacten die niet goed meer zijn of kan ik er beter een andere boordcomputer inzetten?
-remlichten zijn niet allemaal goed meer, van de 4 zijn er 2 die niet werken, er heeft waarschijnlijk 1 of andere beunhaas aan zitten knoeien en nu werken er 2 niet meer (lijkt me ook nog wel te overzien)
pluspunten:
-hydrauliek goed
-geen lekkages
-geen verbruik van koelvloeistof of olie
-verbruik van 1 op 19 op de lange stukken
-type 2, dus rare electrische problemen zullen er niet zo gauw opduiken
-kmstand van nog geen 3 ton
-prijs
-er zit nog apk op (t/m november)
Ik ga waarschijnlijk morgen een kijkje nemen, maar vraag me af of er nog speciale dingen zijn waar ik naar moet kijken of op moet letten…
Wat wil ik met de auto? Voorlopig gaan stallen (ik heb eerst nog een andere bedrijfsauto die ik moet/wil verkopen) en dan in de tussentijd de kleine werkzaamheden zelf repareren, daarna `n keer met de dame naar Citroville voor een onderhoudsbeurt + algemene keuring
Ik heb zoiets van dat ik me aan die 350 euro die hij ervoor wil hebben geen buil kan vallen, hooguit dat ik een grote auto in m`n stalling heb staan en daar dus verder niets meer bij kan.
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa