Nu mijn motor er weer inligt lijkt alles vrij probleemloos te zijn, behalve dat er lhm gelekt wordt.
1e plek is de dop13 bout waarmee je de druk van het systeem haalt. Deze bout er niet eens helemaal uitgeweest maar zit nu muurvast dichtgedraaid en toch druppeld het.
Hoe krijg ik deze weer lekvrij ? Koperen ring? vloeibare pakking ?
De 2e plek is op de pomp zelf. Ik denk dat het komt uit de 6 kant bout die min of meer voorop zit. Deze had ik al losgehaald omdat de pomp daar lekte, had er vloeibare pakking tussen gedaan en vast gezet, maar nu lekt ie harder dan ooit. Ook leek hier een soort platic ring omheen te zitten ofzo?
Bekende problemen? Hoe los ik het op? Vloeibare pakking die meteen in contact komt met LHM lijkt me ook niet de beste oplossing
Ouwe mopperkont
Vloeibare pakking is natuurlijk uit den boze. Volgens mij zit er een afdekring in de debietregelaar, waar de drukbout op zit. Die ring kan je vervangen volgens mij.
De ander lekkage begrijp ik niet helemaal….
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!
op de pomp zitten 2 hele grote bouten, vrij plat, ze wijzen naar beneden. 1 met een torx aansluiting en 1 zonder. En 1 van beiden lekt daar
Ik zal voor de debietregelaar wel een nieuw ringetje halen dan
Ouwe mopperkont
BIj de dealer 2 nieuwe ringen gehaald, en het lijkt voorlopig opgelost
Ouwe mopperkont