Bij Boegiecars staat deze cx te koop.
Is sterk in prijs verlaagd.
Kent iemand deze wagen?
R.
Even a white rose has an black shadow.
Ken de auto niet, maar mocht je in dit exemplaar geinteresseerd zijn:
de auto heeft een vinyl dak + schuifdak. Dat vinyl zit er vermoedelijk niet voor niets: waarschijnlijk zit er een heleboel ellende onder. Verder is de prijs zeer laag=> ik vrees een bodemloze put… (goedkoop is duurkoop)
de cx kon met vinyl geleverd worden
dus de eigenaar zou dat heus er niet op doen om iets te verbergen
en BORDO ROOD
CX 2.2 TRS; voorheen: CX 2.2 Croisette en 2x BX 1.9 TZI.
icefire schreef:en BORDO ROOD
gelukkig schrijft iedereen hier foutloos
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
hel1 schreef:icefire schreef:en BORDO ROOD
gelukkig schrijft iedereen hier foutloos
Op het forum val ik er niet over, maar als je als garage een beetje professioneel wilt overkomen moet je natuurlijk wel weten hoe je de kleuren schrijft. Naja de prijs is er ook naar.
ach
zo, dus het werkt nog wel, dat valt dan weer mee
dat heb je met franse auto’s nietwaar
citroenc2 schreef:de cx kon met vinyl geleverd worden
![]()
dus de eigenaar zou dat heus er niet op doen om iets te verbergen
ook een trs of re?
alles is te regelen bij de dealer he
officeel is de gti van mij ook niet met vinyl te krijgen in het bouwjaar maar toch zit het er orgineel op vanaf dag 1
Ik heb deze cx ook al met een veel hogere km-stand aangeboden gezien.
De cx is mij niet bekend,voor dat bedrag kun je een hoop werk verwachten.
In ieder geval even goed bekijken,en iemand meenemen die verstand van zaken heeft.
Je zult niet de eerste zijn die een sloper koopt.
Gr Raymond
Het was een cx of niks

Totaal aantal Berichten: 3673
- CX 20 Pallas, Sable Doré - 1983
- ID/DS DS 21 Pallas, Gris Ardoise - 1966
- CX 25 TRD Turbo 2 Break, Rouge Delage, 1986
- ZX 1.4 Break Réflex, 1995
ray schreef:Je zult niet de eerste zijn die een sloper koopt.
Ach, een sloper voor 500 euro kan ook een goede koop zijn als er veel bruikbaars opzit en je veel spullen nodig hebt.
Maar ik zou dit niet gokken als 1e wagen. Of dan in elk geval een kritische expert meenemen. Plus een overall.
Wat mij in zekere mate intrigeert, is hoe een sluiptol opereert! ©2D

Totaal aantal Berichten: 3000
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Verder is de prijs zeer laag=> ik vrees een bodemloze put… (goedkoop is duurkoop)
Ok, maar in dit geval dan waarschijnlijk wel een eerlijke prijs. Als je op het ergste voorbereid bent kan het alleen maar meevallen. Je kan ook een barrel voor een paar duizend kopen, dan ben je verder van huis..
Ik vindt het interieur er eigenlijk wel netjes uitzien (zonder dat daar enige moeite voor gedaan is door de verkoper, da’s mischien een goed teken ?), de achterbumper moet in ieder geval opgeknapt/vervangen.
ambijajance schreef:Verder is de prijs zeer laag=> ik vrees een bodemloze put… (goedkoop is duurkoop)
Ok, maar in dit geval dan waarschijnlijk wel een eerlijke prijs. Als je op het ergste voorbereid bent kan het alleen maar meevallen. Je kan ook een barrel voor een paar duizend kopen, dan ben je verder van huis..
Ik vindt het interieur er eigenlijk wel netjes uitzien (zonder dat daar enige moeite voor gedaan is door de verkoper, da’s mischien een goed teken ?), de achterbumper moet in ieder geval opgeknapt/vervangen.
Feit is dat de optelsom van komende reparaties meestal veel meer is dan het direct kopen van een auto die in goede staat verkeerd. Rationeel gezien haal je bij een CX je ‘investering’ er nooit uit. Er zijn voor een paar duizend euro zeker goede auto’s te koop. Kunst is echter die te vinden. Natuurlijk zijn er ook barrels te koop voor 3000,-!

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Ik zou zeggen gewoon gaan kijken, anders blijft het gissen. Het zou ook kunnen dat deze garage er snel vanaf wil en dat het niet zijn markt is. Aan zijn website te zien is dat ook zo
Misschien ben je met een paar honderd euro laswerk en een nieuwe band al klaar.
Zou die standaard tekst eronder (APK bij aflevering) voor deze CX ook gelden…. Denk het niet aan de APK vermelding van 2007-08 te zien.
Gewoon gaan kijken dus, je kunt mazzel hebben…
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Hoi,
Krijg net volgende mail van Boegiecars,
Hoi
geen ruimte meer in de garage,daarom goedkoop weg doen
Denk dat we maar eens gaan kijken.
Ik zoek een tweede wagen voor mijn vrouw die aan het rijlessen is en binnenkort gaat afrijden.
R.
Even a white rose has an black shadow.
dat schuifdak is geen schuifdak ! Dat is er later ingefabriekt en dat kan zowel goed als slecht uitpakken, maar waarschijnlijk beter dan wat we vaker tegenkomen met originele schuifdaken…
Als tweede auto hoeft -ie misschiern niet heel mooi zijn maar ik zou wel alle leidingen even goed bekijken en bevoelen, want als je een keer of vier achter elkaar met een geknapte leiding staat…Langs de achterbrug is geloof ik de meest beruchte plek voor roestige leidingen hé?, Bij mij zijn ze daar allemaal van croissantdeeg..
Groet
Yke