CX Shelby cars
Rudmer'86
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 119

Gepost: 14 oktober 2007 09:29 PM

Dag beste mensen,

Is er iemand die me wat meer kan vertellen over deze CX?

http://www.bigolcars.nl/showimage.php?Type=1&Number=243#

Ik ben erg benieuwd naar:
-KM-stand
-staat van carosserie/chassis

Alvast bedankt!

Groeten,

Rudmer

Profiel  

Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3215

Gepost: 14 oktober 2007 11:16 PM
  [ # 1 ]

Ik weet het klinkt belachelijk, maar je zou natuurlijk eens kunnen bellen met de winkel die ‘m verkoopt…

Overigens vraag ik me wel af wat een “Citroen Whaattt” is. Misschien Amerikaans voor “heb ik eindelijk eens een mooie kar in de aanbieding, maar m’n smaak is zo verpest door al die rubbish die ik de afgelopen jaren heb verkocht dat ik niet eens meer de merk-naam fatsoenlijk uit m’n toestenbord gescheten krijg”. Ik zal morgen ook eens bellen om dit te verifieren. Laughing  Laughing

Animal triste post coitum

Profiel  

Rudmer'86
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 119

Gepost: 14 oktober 2007 11:52 PM
  [ # 2 ]

Haha Serge, zoiets zal het ongetwijfeld zijn! Very Happy

Natuurlijk is bellen een optie, maar ik ben benieuwd of er mede-forummers bij deze auto zijn wezen kijken en hun (objectief) oordeel aan mij kunnen doorgeven.

M’n oom is geintresseerd in deze dame, maar stel dat het een auto van niks is…...nouja, dan weten we dat en hoeven we ook niet speciaal van Noord Friesland naar Rotterdam te rijden…..

Profiel  

Evan
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 2427

Gepost: 15 oktober 2007 01:07 AM
  [ # 3 ]

Er is in ieder geval t een en ander mee gebeurd, aangezien de merk- en typeplaatjes zich niet meer op de achterklep bevinden.

CX GTi Turbo 2 - All Black

Profiel  

kreazyv8wuppo
> 12000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 12563

Gepost: 15 oktober 2007 01:09 AM
  [ # 4 ]

op zicht hoef dat niet veel te zeggen want dat zie je erg vaak dat men tegenwoordig de achterklep kaal wil

Profiel  

jaco
> 6000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 6152

Gepost: 15 oktober 2007 01:43 AM
  [ # 5 ]

Het enige dat ik over deze auto weet, is dat -ie al een hele tijd op Marktplaats staat. Ook het huidige hoogste bod staat er al een eeuwigheid.
Maar dat zul je zelf ongetwijfeld ook al gezien hebben en het zegt ook niks over de staat van de auto.

Profiel  

© Citroën-Forum 2003 - 2025 | adverteren
Facebook