Ik zoek voor mijn Prestige de voetbankjes!Kan iemand mij hierbij helpen?? Alvast dank bij voorbaat!
Als er mensen zijn die cx onderdelen zoeken ik heb wel een deel liggen aan deftige prijzen voor de liefhebbers.
LIFE IS BORING WITHOUT A CX

Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
in welke kleur ?
ik heb nog grijze en zwarte
Wat is Citroën rijden toch formidabel !
Hoi,
bedankt voor de snelle reactie.Mijn interieur is grijs.
Dus de grijze zou ideaal zijn.
Maak je ook dadelijk je prijs met verzending naar Belgie dan kan ik direct beslissen.
Als ik ze neem zal ik eerst je vraagprijs storten op je bankrekening.Als we tot een vergelijk komen geef je me je bankgegevens maar op mijn privé-email: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)
Alvast hartelijk bedankt,
Groetjes.
Joel
LIFE IS BORING WITHOUT A CX
voetenbankjes….. als ik het zo hoor is de cx wel de wagen waar je in moet worden vervoerd…
iemand een plaatje van zoiets ?

Totaal aantal Berichten: 1130
- CX CX 25 GTI Turbo
- C5 C5 2.0 16v exclusive break ph2
cxparts schreef:Hoi,
bedankt voor de snelle reactie.Mijn interieur is grijs.
Dus de grijze zou ideaal zijn.
Maak je ook dadelijk je prijs met verzending naar Belgie dan kan ik direct beslissen.
Als ik ze neem zal ik eerst je vraagprijs storten op je bankrekening.Als we tot een vergelijk komen geef je me je bankgegevens maar op mijn privé-email: .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)Alvast hartelijk bedankt,
![]()
Groetjes.Joel
ik zal ze opzoeken en er een paar fotos van maken, stuur ze je wel toe op je mail.
als het is wat je zoekt komen we er verder wel uit.
Wat is Citroën rijden toch formidabel !

Totaal aantal Berichten: 6515
- CX 2000 Pallas
- DS 3 1.2 So Chic
gompy58 schreef:voetenbankjes….. als ik het zo hoor is de cx wel de wagen waar je in moet worden vervoerd…
iemand een plaatje van zoiets ?
klik
Plaatje is uit een ingescande brochure, met dank aan dolfmoon. Op zijn site staan meer brochures ingescand, zit hier en daar nog wel een plaatje tussen. (http://www.dolfmoon.nl)
“Het zijn gewoon supergoeie auto’s!”
ex: XM 2.0 Turbo CT (1999), CX 25 TGD Turbo / 25 TGi Break (1991), Saxo 1.1i (2003)

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Nou, dan hek d’r ook nog een paar:
Nou ja, de boodschap is duidelijk denk ik
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”