Aankoop C1?
zweven door limburg
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 35
Geregistreerd: 07-05-2005

Gepost: 15 december 2007 11:34 PM

Hallo allemaal,

Alweer een tijd geleden dat ik op het forum was om te posten…. Inmiddels alweer 2 jaar aan het rijden in een Twingo, en nu op zoek naar iets veiligers dan een Twingo uit 1997 aangezien ik aardig wat kms rijd voor mijn werk.

Nu dus aan het zoeken naar een vervanger, en nu komen zowel de nieuwe Twingo in beeld, als de C1. De twijfel slaat toe, en daarom dus beiden maar eens proefrijden. Een bezoek aan de Renault dealer was een teleurstelling qua voorstel en qua inruilwaarde van mijn huidige auto, die tip top in orde is (900 euro… Confused ).
Een bezoek aan mijn oude Citroen dealer was een gevoel van “thuiskomen” aangezien ze me zelfs na 3 jaar afwezigheid meteen bj naam en toenaam kenden, en het was gewoon een ander gevoel…en daar gaat het toch ook om bij een dealer m.i.

Wat zijn de ervaringen hier met de C1, ook met fors kms maken?

En, wat zou het advies zijn van de mensen hier, is de C1 een volwaardige veilige auto, of is de Twingo een betere keus (afgezien van het merk dan, ik weet dat Citroen per definitie beter is voor velen hier Wink )


Groetjes, Bart

Alleen een Citroen rijdt als een Citroen

Profiel  
 
patrickvdeurzen
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 101
Geregistreerd: 25-09-2005

Gepost: 16 december 2007 03:28 PM
  [ # 1 ]

Bij ons is er een klant die 60.000 km per jaar in een c1 rijd….haar volgende c1 word in januari geleverd.

Razz Razz

Profiel  
 
DIEHARD
> 400 berichten
RankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 425
Geregistreerd: 13-12-2005

- GS/GSA X3
- Overig Mercedes benz E220CDI Kombi Avantgarde
Gepost: 16 december 2007 03:40 PM
  [ # 2 ]

Voordat wij onze C1 hadden was ik er altijd van overtuigd dat ik liever veel km’s met een grote auto maak. Daarom heb ik zelf ook een lease C4. De C1 is gekocht als tweede auto. Echter ik heb nu ook de C1 een aantal keer meegehad en het is echt prima te doen om hier veel km’s en langere einden mee te rijden, je hebt totaal niet het gevoel in een kleine auto te zitten en het vermogen is meer dan voldoende om goed mee te komen op de snelweg….

Met vriendelijke groet,
Mattijs http://www.citroen-gs.nl

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook