goedemorgen, weet iemand misschien in de buurt van rotterdam een goed adres om veerbollen te laten bijvullen, cq. vervangen door revisiebollen voor een redelijk bedrag. alvast bedankt.

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Is dat Hoonaard op de Vierhavenstraat? Vind ik geen fijn bedrijf, maar ze zijn wel goedkoop.
ik weet niet of die zaak er nog is, dacht het eigenlijk niet zal eens uitzoeken. maar in ieder geval bedankt alvast, jaren geleden hadden ze wel nog kruiskoppelingetjes voor een 12 pk liggen trouwens. gr.
Hoonaard zit niet meer op de vierhavenstraat, zelfs het pand is weg.
Ze zijn een klein jaar terug verhuisd naar een locatie aan de waalhaven op zuid.
Adres kan ik zo gauw niet meer vinden.
Groet, piet

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik ben al te lang het land uit, blijkt maar weer.
Garagebedrijf Van Bemmelen in Delft kan ook veerbollen vullen en vervangen. Niet te ver rijden vanaf Rotterdam. Zit in Delft-Zuid.
There’s always something going wrong, that’s the only guarantee.
beste mensen, cx=power,st.marien en piet, bedankt alvast. zal maandag eens bellen en vergelijken, en even laten weten op het forum, tot dan.
nou, bij Hoonaard,Rotterdam kost het 20 euro per veerbol, de voorraad bol(len) 26 euro, wel als alles gedemonteerd aangeleverd word; cx bollen wilde hij nog wel zelf (meerprijs natuurlijk)demonteren, ds echter niet, teveel gedoe. Bij van Bemmelen, Delft 25 euro per bol je kunt er met de auto naartoe en ,savonds klaar, nou voor mij is het duidelijk ,nogmaals bedankt voor de tips.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Vullen met de bol op de auto doen ze niet hè?
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”
Nee, je moet de auto er volledig vanafhalen.

Totaal aantal Berichten: 1745
- C1 Ambiance
- CX Gti
Of andersom
f.rockefeller schreef:Nee, je moet de auto er volledig vanafhalen.
Ernst http://members.ziggo.nl/ernst23/
“Toen puntje bij paaltje kwam werd de speer uitgevonden…”