Ik kwam dit tegen via Google. Is dit iets speciaals??
Is, vind ik, wel een erg mooi dash
Greatnix Spookeend

Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Waar heb je dan op geGoogled? Het is het Jaeger display.

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
er stond er laatst nog eentje op marktplaats en op ebay komen ze geregeld voorbij, kosten wel minimaal 200 euro, meestal zelfs wel tussen de 300 en de 400….
Je moet er mijnszins wel een sportieve CX voor hebben, in onze limousine zou het volledig misstaan!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
Moah, zat eens een beetje rond te zoeken, zomaar….......
En, volgens mij stond ie op de CX-Club site?
Dat oude dash vind ik niet zo mooi, dat nieuwe is wat, mmmm, gewoontjes denk ik, weet niet hoe ik het moet omschrijven, no hard feelings?
Dit is echt wat anders, behoorlijk sportief, ziet er een beetje “custom” uit. Daar hou ik wel van.
Reden van zoeken met google??
Tja, ik ben nog steeds in dubio of ik over een tijdje mijn steeds gaarder wordende eend, die al 2 keer van scrap is opgebouwd en de laatste keer uit 2 eenden is samengevoegd…....................., wederom ga opknappen of es ga kijken voor wat anders.
Een CX is zeker wel wat, toch (mits ik er een paar flinke subs in kan hangen, en dat is een behoorlijk uitdaging heb ik al gezien, lol)
Greatnix Spookeend

- BX 1.9 TURD, de Euro
Uitdaging? Gewoon de achterbank eruit en drie subs erin met elk een eigen versterker. Dat hadden wij, maar dat gaat nu weer veranderen….
garagestmarien schreef:Uitdaging? Gewoon de achterbank eruit en drie subs erin met elk een eigen versterker. Dat hadden wij, maar dat gaat nu weer veranderen….
Tja, ik ben niet helemaal nieuw met audio, lol, maar, ik vergat te zeggen, we hebben al 1 kind, en hopen op een 2e kindje. Dan is een achterbank wel makkelijk, toch?
Stalen hoedenplank, toch?
Greatnix Spookeend

Totaal aantal Berichten: 2791
- BX 19 TRS Break Automaat
- BX 19 RD break
- BX 19 TRS 4x4
- CX 25 GTi Turbo2
- CX 20 Break Turbo2
- ID/DS 23 Borg Warner
- Ami 8 Break
- BX GTi 4wd
- BX 1.9 4x4 Break
- BX 19 TRi Break
Marktplaats, ex trouwauto CX is het.
BX 19 RD break -> Dagelijks transport
BX SPORT -> Zondagsknaller
La passion ne s’arrête pas, les restaurations ne s’arrêtaient jamais.

- BX 1.9 TURD, de Euro
spookeend schreef:
Stalen hoedenplank, toch?
Ja.
HIER kan je zien waar de twee subs hebben gezeten. En je kan de metalen hoedenplank een beetje zien.

Totaal aantal Berichten: 15738
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
Die dash is misschien wel speciaal, maar bij de uitstraling van een CX vind ik dat nu eens absoluut niet mooi

- BX 1.9 TURD, de Euro
Ik vind het wel apart. Maar meer iets voor een serie 2. Die rollen van de serie 1 vind ik net even wat spectaculairder dan van die jaegers, ja.

Totaal aantal Berichten: 15738
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
- GS/GSA Special
In een serie II zijn dat aluminium plaatje en die ‘oh kijk eens ik wil een raceauto worden’-look toch helemaal de spreekwoordelijke lul in het bord pap!?
Smaken verschillen gelukkig.
Ik denk dat dit dash heel mooi zal staan in een 2500 GTI met zwart leer. Met dat bruin, als op de foto, vind ik het wat minder mooi staan.
Ik wist gewoon niet dat dit bestond, dus vandaar de vraag. Voorlopig kan ik de eend nog op de weg houden, zonder al te veel kosten. Dus, het is geen plan van erg binnenkort, en of het echt een CX wordt, dat weet ik ook nog niet. Maar, hoe meer je weet, hoe moeilijker het straks zoeken wordt, lol
Greatnix Spookeend

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ik heb die auto ook op marktplaats zien staan en voor mij was dat dashboard een reden niet te gaan kijken. Wat is het originele dashboard veel mooier zeg. Gemiste kans, want het Jaeger dashboard bij de DS is wel fantastisch.

- BX 1.9 TURD, de Euro
fluidphreak schreef:Gemiste kans, want het Jaeger dashboard bij de DS is wel fantastisch.
En ook DAARover zullen de meningen verdeeld zijn, denk je niet?

Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Offtopic, maar vind jij het dan niet mooi in de DS?

- BX 1.9 TURD, de Euro
Och, nooit zo op gelet eigenlijk.