








Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004
- XM V6 24V Exclusive
Ik sluit me aan bij de vorige schrijver. Welkom Onno.
En die kennis komt vanzelf hoor, gewoon beginnen met kleine dingetjes, dan komen de grotere vanzelf.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
en Paul, nog nieuws?>
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!









Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004
- XM V6 24V Exclusive
Vandaag heeft m’n leverancier, als het goed is, nieuwe schijven afgeleverd. Ik ben echter niet op de zaak, dussss….nog heel even geduld Frank.
Net een APK gehad…....... ik schrijf het wel even in het juiste draadje.
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Ik sla net het hele mooie xm v6 handboek open wat ik bij mijn nieuwe aanwinst kreeg en daar staan voorin wat leuke krabbels:
Interferentie Hydractive 2 (soft/hard) op radio 700kHz of 170LW
Hier kan je dus de kleppen luisteren op de radio…
Xsara Coupe
Xsara Coupe schreef:Ik sla net het hele mooie xm v6 handboek open wat ik bij mijn nieuwe aanwinst kreeg en daar staan voorin wat leuke krabbels:
Interferentie Hydractive 2 (soft/hard) op radio 700kHz of 170LW
Hier kan je dus de kleppen luisteren op de radio…
Xsara Coupe
Cool! Daar ga ik morgenochtend eens naar zoeken!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!





















Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Ach dat heb ik pas op pag 3 genoemd
Op de middengolf lukt prima, erg leuk voor een keer.
(Hydraktief 1 ook trouwens)
Daarbij hoor ik ze zo ook wel, maakt alleen bij mijn vering in het geheel niets uit. Da’s andere koek.
greetz,
JayJay
Ben niet met geluk aan mijn kont geboren.





















Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Jij hoort ze zonder “versterking” ? Mischien ligt daar je probleem ?
Niks gehoord, kon die hele frequentie niet instellen..?
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!





















Totaal aantal Berichten: 3000
Geregistreerd: 20-07-2007
- C5 Break 2.0i 16v Exclusive
Gewoon middengolf met ruis, dan hoor je verschillende toonhoogtes, corresponderend met in/uitschakelen comfortklep.









Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004
- XM V6 24V Exclusive
Nou daar istiedan hoor. Volgens de beschrijving alleen voor de motor ecu. Het is een begin moet je maar denken
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Denk wel aan een voorschakelweerstandje voor het Ledje of netter een transistortrapje dan belast je de ECU ook niet te zwaar.
greetz,
JayJay
Ben niet met geluk aan mijn kont geboren.
























Totaal aantal Berichten: 5019
Geregistreerd: 02-12-2007
- CX 2200 Pallas
- GS/GSA GS X2
- Ami 8 Break
Paul Cornelisse schreef:Nou daar istiedan hoor. Volgens de beschrijving alleen voor de motor ecu. Het is een begin moet je maar denken
Paul, hoort hierbij dezelfde gebruiksaanwijzing (timing schakelaar sluiten) als bij het kastje van malle pietje?
Heb je ook een dergelijk schemaatje voor de veercomputer?









Totaal aantal Berichten: 857
Geregistreerd: 27-07-2004
- XM V6 24V Exclusive
Nee, nog niet voor de veercomputer. In ieder geval niet volgens de beschrijving. Maar daar komen we nog wel aan.
En inderdaad, dezelfde beschrijving als bij het kastje van Pietje
Sic gorgiamus allos subjectatos nunc
Ik wilde jullie toch niet mijn blijde ervaringen met mn kastje onthouden;
bij de type 1 kon ik dankzij het kastje gericht zoeken naar de voedingsstoring van de abs en zodoende dircet de relais vervangen waardoor de melding over was,
bij mn type 2 kon ik dankzij het kastje gericht zoeken naar de storing in de voeding, om erachter te komen dat de dynamo op was….
Wat een heerlijkheid!
Magical box specialist! Read-out and reset your computer yourself!