Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Van onze serie 1 limousine uit 1982 heeft de cv niet gewerkt sinds we `m hebben (daarvoor waarschijnlijk ook al niet ) en ik wil `m toch eigenlijk wel weer een keer aan de praat krijgen.
Wat heb ik al gedaan/geprobeerd? Ik heb de unit voor de cv vervangen door eentje van CX-basis die zij kort daarvoor nog getest hebben die dus moet werken, maar dit heeft niet geholpen.
Ik heb begrepen dat ik e.e.a. kan nameten, maar hoe ga ik daar te werk? Wat heb ik daarvoor nodig?
Iemand tips/ervaring hiermee?
bvd!
Robert
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik ga ervan uit dat de zekering goed is?
Klinkt ontzettend lullig, maar je zult de eerste niet zijn.
Haal de bekleding los van een voordeur.
Meet of er überhaupt spanning op staat (ook als je de knoppen bedient).
Is er een motor die klemt, zodat de zekering continue doorbrandt?
Etc etc.
‘Spirit of avant-garde’

Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik moet eerlijk bekennen dat ik de zekering nog niet gecontroleerd heb ops: .... Ga ik morgen even doen, daarna even wat spanning meten, eerst even een deurpaneel verwijderen
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa