Totaal aantal Berichten: 994
- Saxo 1.6i SX automaat
Maandag een donker blauw/zwarte serie 2, ik geloof een prestige omdat de c-stijl een alu/chroom kleur had.
Die heb ik gezien op de A12 richting velperbroek.
En de inmiddels al wel bekende donker blauwe 2400 GTi (hier in Doesburg) die ik al eens gepost heb, maar ze stond zo mooi… ops:
beerpeet schreef:Nou, Remco, daar ga je
![]()
Helaas een beetje onscherp. Als je de foto’s aanklikt en “grote” voor Foto in de url typt, heb je gelijk de originelen.
Ha maar wel leuk! Thnx!
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.
mooie cx gespot, bij philips hilversum,
beige achtig van kleur
type 1, 25ie automaat.
(ik was die gek op de brommer achter je)

- Saxo 1.6i SX automaat
Om 10 voor 9 vanochtend heeft m’n moeder “Witje” CX 25 RD Break weer gespot in Doesburg!

Totaal aantal Berichten: 2864
- C5 PhII 1.8 16V 'Athena'
- ID/DS DSuper
Ik werd vanmorgen eerst gegroet door de bestuurder van een Xant (PV-***), later in Enschede op de rondweg tegemoet gereden en begroet door een CX Prestige-rijder.
‘Spirit of avant-garde’
Naast mijn werk in Ede, de “buren” dus, staat altijd deze GTI. Nu stond ik even te paffen buiten en na heel lang te hebben voorgenomen toch even een plaatje gemaakt. Vroeg me af of het iemand van hier was.
en..
Ik geloof dat er net nieuwe velgen onder zitten, verder ziet er echt nog super uit. Ik kan maar niet snappen dat m’n vrouw het een lelijke wagen vind.
AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05
Xsara 2.0 HDI ‘02 (huidig)

- Saxo 1.6i SX automaat
Jay2 schreef:Naast mijn werk in Ede, de “buren” dus, staat altijd deze GTI. Nu stond ik even te paffen buiten en na heel lang te hebben voorgenomen toch even een plaatje gemaakt. Vroeg me af of het iemand van hier was.
en..
Ik geloof dat er net nieuwe velgen onder zitten, verder ziet er echt nog super uit. Ik kan maar niet snappen dat m’n vrouw het een lelijke wagen vind.
Die CX heb ik vorig jaar en dit jaar weer op Citromobile zien staan op de parkeerplaats!
Het is inderdaad een strak exemplaar, en die velgen misstaan dr eigenlijk niet eens.
M’n broer belde rond 18:20, hij heeft een CX Prestige Injection Automatic gespot uit 1981 met het kenteken: 58-GK-VN.
In de buurt van Gorssel geloof ik.
Mooie CX!
Maar wat is er met die foto’s? Het lijken haast wel door de computer gesimuleerde 3D modellen…
Kun je nagaan hoe strak die CX is! Foto’s gemaakt met m’n Samsung telefoon.
AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05
De CX zal strak zijn, maar met je camera is iets geks aan de hand…
Ha Jaco,
fftopic ... ik werk met hydrauliek en heb heel vaak olie aan m’n handen en dus aan de telefoon. En bovendien is het maar een telefoon dat een plaatje kan maken. En geen spiegelreflex waar ik ook mee kan bellen… En het gaat hier om het spotten en dat is wel gelukt.
Groetjes Jaco
AX 1.1 TGE ‘91
BX 1.6 TGI ‘91
Xsara 1.4 HDI ‘05

Totaal aantal Berichten: 2949
- CX 22TRS Blanc Meye
- C1 Collection 5d Noir
- Overig VW T-Cross R-line Pure White
RELAX .................... MAX
Je hoeft niet zo kribbig te reageren hoor?! Heb ik iets verkeerds over je camera gezegd? Ik vond alleen het effect dat je camera geeft wel apart. Ik kan het niet helpen dat jij je daardoor meteen gekleineerd voelt, daarvoor moet je toch echt bij jezelf te rade gaan.
Even wat koelwater er bij en ophouden sjaken anders . . .
C4 Feel handgeschakeld, C5 Aircross, Voorheen C5 II 2.0 16V berline, C1, C5 Break Ligne Prestige 2.0 16V Phase I, CX Prestige, XM 2.0 16V, Xsara Break, Xantia 1.6 Tentation, 2x AX, Xantia 1.8 16V.

- Saxo 1.6i SX automaat
Vanmiddag toen ik in de bus zat, heb ik een donker blauwe serie 2 Prestige zien staan in Arnhem.
Leek verdacht veel op die donker blauwe Prestige die ik Maandag gespot had.
Toen reed ze richting Arnhem.