1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
   
Aankomend weekend site mogelijk slecht bereikbaar
erwt
> 1800 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1890
Geregistreerd: 19-04-2004

- Xantia 1.6 Allure
Gepost: 03 maart 2008 11:35 PM

zoals jullie wellicht al gelezen hebben ( dit topic ), krijgt citroen-forum.nl een nieuw jasje en nieuwe software en dat is nog niet alles: alles wordt geinstalleerd op onze nieuwe server! Kortom, er staat wat te gebeuren!
Komend weekend (7-3 t/m 10-3) gaat het bestuur/admins een weekend in een huisje zitten om keihard te werken aan deze nieuwe dingen. Hierdoor kan het zijn dat de site komend weekend slecht of niet bereikbaar te zijn.

We snappen dat dit verschrikkelijk voor jullie is. The worst case scenario is dat jullie een heel weekend zonder forum moeten doen, kortom komend weekend kan het ergste weekend van dit jaar worden!  Wink
Om jullie door deze donkere periode te helpen hebben we (lees: ik) iets bedacht om jullie bezig te houden. Wie de creatiefste manier vind om dit weekend door te brengen zonder forum, wordt beloond met een kleine prijs. De enige regel is dat het wel citroen-gerelateerd moet zijn.

Namens het bestuur/admins,
Gert Timmerman (alias erwt)

Profiel  
 
wendela (verbannen)
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8480
Geregistreerd: 19-05-2007

- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Gepost: 04 maart 2008 12:02 AM
  [ # 1 ]

Elke maand opnieuw moet ik al zien te wennen aan een nieuw café hier tegenwoordig, dus dit zal ook wel lukken.

Ideeën moeten dan in dit topic geplaatst worden, neem ik aan. Liefst met foto’s zeker.

Profiel  
 
Serge
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3210
Geregistreerd: 31-10-2004

Gepost: 04 maart 2008 11:02 AM
  [ # 2 ]

In dat geval denk Ik dat ik mezelf opknoop dit weekeinde aan m’n Ci-fo-Citromobile 2007 T shirt.

Het prijsje mogen jullie sturen aan m’n dochter.

Animal triste post coitum

Profiel  
 
jaco
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5926
Geregistreerd: 09-08-2004

Gepost: 04 maart 2008 11:16 AM
  [ # 3 ]

Met een bovennatuurlijke vooruitziende blik hebben enkele forummers al iets heel creatiefs gepland voor dat weekend: We gaan fonduen met frikandellen Laughing

Okee, nu vraagt iedereen zich waarschijnlijk af wat hier Citroën gerelateerd aan is, maar dat is natuurlijk een kwestie van interpretatie. Het is in ieder geval een gezelschap van Citrofielen die elkaar dankzij dit forum hebben leren kennen en waar een zeer hechte band is ontstaan. Dat is toch wel bijzonder, niet?

Dat het forum een heel weekend niet of moeilijk bereikbaar is, is juist voor deze groep zeer ingrijpend en het zal erg zwaar worden. Dat wij nu, zonder op het forum te kunnen komen, toch onze liefde voor Citroën (en het forum) kunnen delen en dat onder het genot van de op dit forum zeer populaire frikandellen, is volgens mij wel een prijsje waard Exclamation

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 04 maart 2008 12:01 PM
  [ # 4 ]

hear hear! Goed gesproken jaco.

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 04 maart 2008 12:49 PM
  [ # 5 ]

Ik ben heel benieuwd naar de nieuwe omgeving, dat ik daarvoor een weekend maar verplicht TV ga kijken (WK afstanden is geen straf) moet dan maar.

Het frikandellen fonduen moet ik helaas aan me voorbij laten gaan.  Crying or Very sad
Gelukkig hebben we de mail nog en anders spammen we wel het café topic van een zusterforum vol.  Wink

Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
DriverD
> 10000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 10298
Geregistreerd: 22-03-2005

- GS/GSA 1220 club break
- Overig Panhard 17 break
- GS/GSA X1
- ID/DS DS23H Pallas
- ID/DS ID20F break 21 5-bak
Gepost: 04 maart 2008 01:05 PM
  [ # 6 ]

Zullen we een parallel Citroën-forum oprichten? Very Happy

Citroen!

Profiel  
 
Gepost: 04 maart 2008 01:13 PM
  [ # 7 ]

Zijn er nog stoelen vrij Jaco ConfusedLaughing

Profiel  
 
fiorano
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 913
Geregistreerd: 27-03-2006

- Xsara Coupe 1.6 i Prestige
Gepost: 05 maart 2008 10:23 AM
  [ # 8 ]

Nou, dan ga ik van’t weekend maar Toiletpapier verkopen voor mij Ghana-actie, uiteraad vervoeren wij dat per Comfortabele C4 Exclusive ( met een karretje er achter Rolling Eyes  Wink )

De Familiegeschiedenis qua Citroën: 3x BX, 1x Xsara Berline, 2x Xsara Picasso, 1x C4 Picasso en 1x C5 Tourer.

Profiel  
 
C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 29-11-2006

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 06 maart 2008 09:51 PM
  [ # 9 ]

ik zal de beide Citroens een goede poetsbeurt geven. Kan ik a.s. maandag, als het forum weer bereikbaar is, eventuele bijzonderheden melden!

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7280
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 06 maart 2008 10:21 PM
  [ # 10 ]

Kan ik eindelijk, sinds de oprichting van het forum, m’n DS motor revisie eens afmaken. Very Happy Ivm het forum kom ik er in het weekend nooit aan toe om het blok af te maken….........nu eens een goede reden om het af te maken.

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
erik wijngaarden
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5830
Geregistreerd: 27-07-2003

- ID/DS D-Super
Gepost: 07 maart 2008 08:11 PM
  [ # 11 ]

even een kleine tussenstand van zaken…
na een woelige boottoch zijn thijs, gert, evert jan en ik veilig aangekomen in westend. dat is op terschelling een dorpje alwaar we in een uber luxe boerderij zitten
meerdere badkamers, sauna, hot tub buiten en veels te groot.
maar goed, de tassen zijn neergepleurt in de woonkamer want eerst moetsen we kijken of de WiFi wel werkt.
met als gevolg dat we nu alleen 5 laptops en een printer op tafel hebben staan en er metene druk gewerkt wordt.
waaraan precies is mij niet helemaal duidelijk.  EJ zijn nieuwe laptop is alweer stuk geloof ik omdat hij op aanraden van thijs een debian distr erop ging installen. gert doet ook iets ondefinieerbaars.
ik drink gewoon bier en rook wat onder de afzuigkap.
de sauna staat aan dus ik denk dat ik daar zometeen even in ga zitten.
een echt mannen weekend, ongelimiteerd computeren zonder dat er iemand zit te zeuren dat we gezellig moeten doen of iets dergelijks.

iemand nog chips ?

Profiel  
 
ronama
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 3660
Geregistreerd: 27-02-2005

Gepost: 07 maart 2008 08:22 PM
  [ # 12 ]

  onze kroeg is natuurlijk open Very Happy Wink

Profiel  
 
sans-pareil
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7071
Geregistreerd: 08-08-2004

- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Gepost: 08 maart 2008 03:44 AM
  [ # 13 ]

Nou we hebben de data over naar de nieuwe bak, maar zijn nog even met wat van de nevenfunctionaliteit aan het stoeien. Er kan weer gepost worden in ieder geval.

“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!

Profiel  
 
Thijs
> 4000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 4959
Geregistreerd: 18-09-2004

Gepost: 08 maart 2008 04:08 AM
  [ # 14 ]

Owkay, bijna alles lijkt weer te werken. Enige wat nog niet wil is de advertentieserver maar ik denk niet dat jullie dat wat kan boeien Wink. Ik zou graag van jullie willen weten hoe de responsetijd nu is.

It’s nice to be important but it is more important to be nice.

http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!

Profiel  
 
dolfmoon
> 100 berichten
RankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 199
Geregistreerd: 10-04-2005

- XM V6 3.0 exclusive LPG-G3
Gepost: 08 maart 2008 04:22 AM
  [ # 15 ]

Hé, het forum werkt weer. Responstijd is prima.
Wel wat laat geworden, nietwaar? Maar nu kan iedereen tenminste rustig gaan slapen.
Bedankt voor jullie inzet!

dolf

Copyallright © dolfmoon

Profiel  
 
 
1 van de 5
 1 2 3 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook