Denk dat je bij een Xantia break ook wat meer praktische ruimte achterin hebt dan de lage bagageruimte van de XM
Heb ook al vaker een Xantia overwogen maar heb geen zin om weer een hele nieuwe onderdelen voorraad aan te leggen
Ouwe mopperkont

Totaal aantal Berichten: 1902
- C5 2.0 16v Exclusive automaat
Het zou ook vooral tijdelijk zijn. Ik wil toch weer een Xm. Maar nu is het even belangrijk om snel wat anders te gaan rijden.
eXaMple schreef:Is idd wel een leuke wagen, het gaat echter vooral om de ruimte voor de kids en alle troep die dat met zich meebrengt
Het zou zelfs heel erg goed kunnen dat het een xantia break gaat worden..
das iig wel beter dan wat je op de meet noemde… een zx break…
in dat geval zou ik bijna gaan overwegen om de groene troen tbs te stellen

Totaal aantal Berichten: 3422
- ID/DS DS 21 IE Pallas BVH
Die achterlijke hoedenplank moet je er meteen uitgooien en dan heb je toch een zee van ruimte in een Berline? Ik heb ruim drie jaar in een Berline gereden, waaronder de fase dat je met kinderen de meeste zooi meesjouwt: 1 van 3 jaar en 1 van 1 jaar oud. Ging prima, ook op vakantie.
Volg je hart, gebruik je hoofd.
koop jij dat schepje, emmertje en weet ik veel watniet gewoon ter plaatse dan ?
Scheelt volgens mij een hoop gedonder en ruimte

En uiteindelijk geldt ook hier dat aanbod vraag schept. Hoe groot je auto ook is, je neemt precies zoveel mee, dat het er net in past.

Precies! Maar ik heb nu al weer jaren een Berline en ik vind het ook gewoon leuk om weer een break te hebben. Over een jaar hoeven kinderbedjes en buggies niet meer mee.
Als ik straks merk dat een berline de makkelijkste oplossing is, dan is die keuze ook weer vlot gemaakt hoor. Maar eerst eens kijken bij de breaks en voor de aanschafprijs hoef je het nie te laten in ieder geval!

Begrijp me niet verkeerd, ik ben zelf dol op (XM) Breaks. Ik vroeg me alleen af of je voor de ruimte moet overstappen naar een Xantia break.

Nee hoor niet alleen de ruimte. het heeft ook met beschikbaarheid te maken. Xm breaks met airco zijn redelijk dun gezaaid, de 16v dan. En in xantia break land staat het er vol mee voor soms idioot lage prijzen. En die economische factor is behoorlijk belangrijk op het moment.

Duidelijk. Succes met de zoektocht dan.

Totaal aantal Berichten: 4871
- Xsara Scootertje.
Heeft u al iets op het oog??
” Citroën amateur monteur in ruste!? Mijn scootertje Kymco PeopleS 4T 50 “

Nee niet echt iets concreets. eerst moet ik de diesel verkopen. Dat bepaalt natuurlijk een beetje de mogelijkheden.

Totaal aantal Berichten: 1659
- ID/DS DSpécial Berline Confort
- Xsara 1.8i 8V Berline Ligne Prestige
- C5 2.0 16v Berline Caractère BVA
Ik ben de laatste tijd ook flink aan het neuzen op duitse autosite’s zoals mobile.de. Eventueel om weer een versere Xantia, in mijn geval, te importeren uit Duitsland. De kilometerstanden zijn laag, prijzen gunstig en bpm valt mee. Er is gewoon meer keus als hier in NL. Misschien een tip voor jou, eXaMple?
Copain van DS-TT
http://www.ds-tt.nl
Citroën: DSpécial Confort Berline-02-1970-ONK
Xsara-N1, 1.8 8v BVA-1997
C5 2.0i 16v Berline Caractère BVA-2007
Peugeot 309 XR Plus, 1.4i-1991

Ja ik ben daar ook wel aan het neuzen. ken je http://www.autoscout.ch ook? die zwitserse modellen zijn bijna allemaal full options en ook nog eens heel aardig onderhouden.

Is het niet makkelijker om naar autoscout.nl te gaan en daar het vinkje ‘Heel Europa’ aan te zetten? Of krijg je dan toch andere resultaten?