Ik heb hem wel aangesloten op het oorspronkelijke bochtstukje. Dus dat zou goed moeten gaan
Dat is trouwens het be en ontluchtingsslangetje van de voorveerpoten, denk er aan dat in het bochtstukje een kogeltje zit, waarom weet ik ook niet, wie wel ?.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.






















Totaal aantal Berichten: 3680
Geregistreerd: 24-08-2006
- C5 2.0 16v HDi Break
b.rozema schreef:waarom weet ik ook niet, wie wel ?.
Dat staat 2 berichten boven jouw bericht
Eveneens ben ik tevens ook.




























Totaal aantal Berichten: 9071
Geregistreerd: 05-04-2007
- Xantia 1.8i SX
- BX 16 TZI
- Xantia 2.0i SX Automatic
Waarom? Dat staat twee posts boven je.
EDIT: Knäckor was me voor.
EDIT2: Krijg nou wat. Ik vroeg mij op de voorjaarsmeeting af van wie deze prachtige zilveren BX 19 TZi was:
Maar dat was die van jou. Wat een plaatje!
Mijn Citroen foto’s & gespotte Citroen’s & miniaturen etc. Facebook
____________
Renault Avantime 2.0T 2003 blauw
Renault Espace 2000 TSE 1986 groen
Renault Espace 2000 GTS 1987 grijs
BX 16 TZI 1991 wit
Xantia 2.0i SX Automatic 1993 blauw
Xantia 1.8i SX 1993 blauw
Ex: Verschillende BXen (1.4, 1.6, GTi), Xantia’s (1.8, 2.0), XM 2.0i Ambiance.
“Als je wat met die bollen krijgt, nou, dan weet je het wel.”
Bedankt Timo !
Dat is inderdaad mijn BX. Ik heb die van jou ook zien staan, maar ben je niet tegen het lijf gelopen
die had ik gemist, maar nu weet ik eindelijk waar dat kogeltje voor dient.
Vroeger hadden we kuilen in plaats van drempels.
Ik zit op dit moment met een piep in de rechter voorveerpoot. Bij het op- en afrijden van heuveltjes krijg ik elke keer een piep te horen.
Weet iemand wat ik tegen deze piep kan doen?

























Totaal aantal Berichten: 6201
Geregistreerd: 23-03-2007
- C1 1.0 Collection
- Overig Toyota Auris Hybrid Touring Sports
Hilko16TZI schreef:Smeren…
Ik had er al wel tefspray in gespoten trouwens.





Totaal aantal Berichten: 492
Geregistreerd: 27-07-2008
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
kun je de piep ook met de hand veroorzaken? (duwen op de motorkap? en voorzichtig he, je auto is nog zo mooi strak )
Dan laat je iemand duwen, en ga je zelf eens luisteren waar het vandaan komt. Er zijn nogal wat onderdelen waar het vandaan kan komen….
2CV 1985
raoel schreef:kun je de piep ook met de hand veroorzaken? (duwen op de motorkap? en voorzichtig he, je auto is nog zo mooi strak
)
Dan laat je iemand duwen, en ga je zelf eens luisteren waar het vandaan komt. Er zijn nogal wat onderdelen waar het vandaan kan komen….
Dat heb ik nog niet geprobeerd eigenlijk. Op de motorkap duwen is niet zo’n goed idee: liever op de zijschermen (=sterker). De auto moet inderdaad wel heel blijven






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Liever op de bumperrand, want doe je het op de zijschermen dan wordt die hele rand hobbelig.





Totaal aantal Berichten: 492
Geregistreerd: 27-07-2008
- 2CV 2cv6
- AX AX 1.1i SPOT
motorkap open, kijken of je daar een mooi duwplekje vindt.. met motorkap open kun je ook makkelijker kijken of het daarvandaan komt
2CV 1985






























Totaal aantal Berichten: 11867
Geregistreerd: 06-05-2007
- Xantia TD SX
Poekoek schreef:Liever op de bumperrand, want doe je het op de zijschermen dan wordt die hele rand hobbelig.
En dan duw je de bumper van z’n steunen. Tja…
Misshien idd even ónder de kap duwen, maar als ik op mijn spatbord bovenkant duw is er niks aan de hand hoor.
Derk
Doneer, zo blijven we draaien!
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!






















Totaal aantal Berichten: 3865
Geregistreerd: 08-05-2006
- BX 16V MK2
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi 100 Shine L.E.
Denk dat ik mijn vorige BX een beetje te vaak op die schermpjes heb gedrukte, die had toch wel wat hobbeltjes hoor. Met de kap dicht kun je inderdaad mooi die balk van het front induwen.