4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 
   
Officieel Picasso-forumdeel
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 mei 2008 06:43 PM
  [ # 46 ]

Dat mag, hij is niet rot bedoeld.

Wat patje min of meer schrijft, is dat we nog aan het overleggen zijn!

Als daar een beslissing uit komt, zullen we dat uitvoeren.

 

Profiel  
 
Sparks
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 622
Geregistreerd: 21-09-2007

- (Grand) C4 Picasso BlueHDi 120 S&S
Gepost: 09 mei 2008 07:09 PM
  [ # 47 ]

Ik hoor alleen maar ‘mogen we terug’ argumenten van C4 rijders, maar de Xsara’s zijn erg stil.
Betekent dit dat zij wel tevreden zijn over de samenvoeging?

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 mei 2008 07:10 PM
  [ # 48 ]

Mijn persoonlijk (xsara picassorijder) boeit het me niet zo… zoeken is gebruikelijk op een forum Wink

 

Profiel  
 
teleton
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 14
Geregistreerd: 06-04-2008

Gepost: 09 mei 2008 08:42 PM
  [ # 49 ]
patje74 schreef:

Ah, ik zie dat teleton de zaak al uit zijn verband aan het rukken is, want dat doe je als je slechts 1 zin uit een compleet verhaal plukt en aanvult met commentaar. Ik zou het opbouwender vinden als je inhoudelijk zou ingaan op de mijn onderbouwing waarom ik deze opmerking plaatste.

Maar als je daar niet inhoudelijk op in gaat, blijft er enkel een slechte sfeer over, waar niemand baat bij heeft.

Om eerlijk te zijn vraag ik me af wie er op het forum nu intolerant zijn, de forumleden of de moderatoren? In mijn berichtje van vanmorgen, waarin ik nota bene reageerde op het gebruik van het woord “intolerantie” door erik van wijngaarden, dacht ik toch een haarfijne analyse van de zaak gegeven te hebben door middel van de vergelijking die ik met de marketingprincipes en de doelgroepen gemaakt heb en de daaruit voortvloeiende gebruiksvriendelijkheid van het forum. Onze doelgroep is duidelijk; C4 Picasso (G). Opbouwender kan ik het niet maken. Deze onderbouwing wordt door leiding/moderatoren slechts weersproken door de stelling dat je soms ook niet naar je klant moet luisteren omdat zij alle ins en outs niet zouden kennen. Rubriceren is toch niet zo moeilijk, zou ik zeggen.

We krijgen nu allerlei onduidelijkheden te lezen zoals “we hebben nog niets beslist” en “de meningen zijn duidelijk” en “we doen het niet”. Lastig om hier als gebruiker/forumlid chocolade van te maken. Dat komt bij mij bovendien wat vreemd over, want er is toch inmiddels beslist om deze rubricering toe te passen? En de meningen zijn toch pas duidelijk geworden nadat dit is gebeurd?

Verder doet de opmerking van Patje 74 over de sfeer mij een beetje denken aan die paar jongens die in de straat belletje getrokken hebben en nu hun vriendjes de schuld geven omdat de buurman boos is.  Laughing

Gelukkig schrijft Patje74 vandaag aan Tilanus:
“We” gaan het er over hebben.
Tot die tijd wachten “we” dus maar af wat “ze” beslissen Rolling Eyes

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 09 mei 2008 08:52 PM
  [ # 50 ]
teleton schreef:

Om eerlijk te zijn vraag ik me af wie er op het forum nu intolerant zijn,

Blijkbaar iedereen. 500 mensen, 500 meningen, en wij doen het nooit goed Exclamation

teleton schreef:

door erik van wijngaarden,

Van Wijngaarden? Shocked wel blijven opletten he Wink
Laat hij het maar niet horen Wink

 

Profiel  
 
davida
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 09 mei 2008 08:58 PM
  [ # 51 ]

zonder nog meer olie op het vuur te willen gooien wil ik kwijt dat ik ook een groot voorstander ben van een apart forum voor de (G)C4P.
Volgens mij kun je de argumentatie van Patje namelijk net zo goed (of misschien beter) omdraaien: juist omdat er nu nog zo veel vragen/opmerkingen over de (G)C4P zijn is het toch juist handig daar nu een apart forum voor te hebben, en als vervolgens de “storm” is gaan liggen kun je het eventueel weer samenvoegen met de Picasso’s….
Moderatoren, succes met de beslissing!

C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 09:24 PM
  [ # 52 ]
davida schreef:

Volgens mij kun je de argumentatie van Patje namelijk net zo goed (of misschien beter) omdraaien: juist omdat er nu nog zo veel vragen/opmerkingen over de (G)C4P zijn is het toch juist handig daar nu een apart forum voor te hebben….

Volgens mij heb je het niet goed gelezen.

Profiel  
 
davida
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 46
Geregistreerd: 18-03-2008

Gepost: 09 mei 2008 09:39 PM
  [ # 53 ]

Wat ik gelezen heb en op reageerde was jouw opmerking:

Ik ben het er mee eens dat het aantal C4P-topics behoorlijk groot is. Echter zijn hier een hoop “kijk nou, ik heb een C4P” en “Dan en dan krijg ik mijn C4P” topics bij. Dit zal op een later tijdstip weer afnemen.
Misschien moeten we de eerste stormloop even afwachten en zien wat er van over blijft. Als er dan nog steeds sprake zijn van een topic-stormloop, kunnen we het zaakje altijd nog eens her-overwegen. Tot die tijd lijkt mij dit een prima tussenoplossing.

Wat ik bedoelde te zeggen is dat het mij juist vanwege die stormloop handig lijkt (al dan niet tijdelijk) een apart forum te hebben voor de (G)C4P. Als de storm dan wat luwt, kun je hem bijvoorbeeld samenvoegen met de “gewone” C4 of de Xsara Picasso….

C4GP 2.0 16V Benzine & LPG (mei 2008) 80.000km

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 09:49 PM
  [ # 54 ]

@davida
OK, ik snap de logica. Echter is de subforum-lijst dan wel erg dinamisch en onderhoudend voor ons.

teleton schreef:

Verder doet de opmerking van Patje 74 over de sfeer mij een beetje denken aan die paar jongens die in de straat belletje getrokken hebben en nu hun vriendjes de schuld geven omdat de buurman boos is.  Laughing

En hoppa, daar is nummer twee! Ik stel nu voor dat je kapt met het beoordelen van mijn berichten zonder dat jij daar inhoudelijk op in gaat. Verder verdraai jij de werkelijkheid. Wij hebben het er nu op dit moment achter de schermen over. Het kan nog alle kanten op gaan, dat is wat wij menen en wat wij verkondigen. In deze afweging houden wij rekening met jullie reacties en onze kennis en ervaring op het gebied an forum-organistie. En ondertussen proberen wij hier een gezonde en open discussie te voeren. Maar aan jouw manier van discussie voeren heb ik absoluut geen zin.

Profiel  
 
zandvoorta
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2039
Geregistreerd: 14-02-2004

- BX 14E
- C1 C1 Selection
Gepost: 09 mei 2008 10:34 PM
  [ # 55 ]

Weer terug naar de oude situatie aub, het is nu wel duidelijk dat de gemiddelde C4P (lease) rijder totaal geen interesse heeft in andere citroens en niet met de xsara picasso geassocieerd wil worden.

Nissan X-Trail ‘17
C1 Selection pack look 5d, ‘16 (Wit…)
BX 14E ‘86 (Blanc Cremant)
Ex: BX 16RS, BX 14TE, Saxo, Xantia Break TD, Xsara Picasso HDi Excl, C1 Sed, 2CV6 Club, C5 break HDi, C1 Ambiance, C5 Tourer, C4GP Excl

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 09 mei 2008 10:49 PM
  [ # 56 ]

Laughing

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 09 mei 2008 11:57 PM
  [ # 57 ]
zandvoorta schreef:

Weer terug naar de oude situatie aub, het is nu wel duidelijk dat de gemiddelde C4P (lease) rijder totaal geen interesse heeft in andere citroens en niet met de xsara picasso geassocieerd wil worden.

Als de nieuwe C5 een beetje gaat lopen, komen daar ook bakken met leaserijders op af, die willen ook niet bij de oudere modellen Laughing

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 10 mei 2008 12:02 AM
  [ # 58 ]

Die hebben al een rubriek.


Houden we ook zo….

 

Profiel  
 
xsaramarcel
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 69
Geregistreerd: 16-05-2007

- Xsara Picasso 1.8 16v
Gepost: 10 mei 2008 12:29 AM
  [ # 59 ]

Ik denk dat het verstandig is om de C4 picasso en de Xsara picasso uit elkaar te houden.Tenslotte zijn het toch totaal verschillende auto’s… huh

wat een ruimtelijk rustgevend gevoel geeft de picasso…. sleep

Profiel  
 
aerdt
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 205
Geregistreerd: 27-01-2008

- C3 Aircross 1.2 pure tech Origins
Gepost: 10 mei 2008 12:33 AM
  [ # 60 ]

Ik vind een poll een uitstekend idee en begrijp niet waarom deze op slot wordt gegooid Twisted Evil het lijkt erop dat de moderators van dit forum voor zichzelf begonnen zijn.  Shocked

Profiel  
 
 
4 van de 5
« Eerste  < Vorige 2 3 4 5 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook