Zoiets kan je ook alleen nog maar in België en Frankrijk vinden
Geweldig !!!
En veel succes ermee !
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 2541
- C35 Hilton XLS
BasisBIX schreef:Zoiets kan je ook alleen nog maar in België en Frankrijk vinden
![]()
Geweldig !!!
![]()
En veel succes ermee !
Fout hij eh zij staat in Friesland
Citroen c32 Hilton XLS
Wat raar dat de cx zo op het weiland is geflikkerd
Ze ziet er zo op het oog nog redelijk uit. En wat een apart open dak dat heb ik nog nooit gezien op een Cx. Heel veel sucsses met het opknappen ![]()
een citroen voor even is een citroen voor de rest van je leven
Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
patje74 schreef:
Hee, haa, hoo eens even, een CX- C-matic werkt nog wel even ietsje anders als die van een GS.
![]()
Wat voor verschil zit daarin ? Tussen een CX en GS C matic ?
En wat die CX betreft , ophalen en goed kijken of ie nog te redden is.
Een hele leuke uitvoering lijkt me dat , een Pallas C matic.
Totaal aantal Berichten: 2511
- C4 (2004-heden) Cactus BlueHDi
patje74 schreef:Hee, haa, hoo eens even, een CX- C-matic werkt nog wel even ietsje anders als die van een GS.
![]()
Maar het is absoluut de moeite waard om hem te behouden. Het rijden is een genot!
Nee hoor. Exact hetzelfde zelfs. Alleen de indeling, en dus alle onderdelen, is anders, het principe is exact gelijk.
geoarthc35 schreef:BasisBIX schreef:Zoiets kan je ook alleen nog maar in België en Frankrijk vinden
![]()
Geweldig !!!
![]()
En veel succes ermee !
Fout hij eh zij staat in Friesland
Nog leuker…
![]()
BX 19 GT ‘85, XM 2.0 TCT ‘94, CX 2400 GTI ‘81, BX 14 ‘89, AX 1.4 Rallye ‘96
ex: BX 14 Rallye, XM 2.0 8v, XM 2.0 16v, BX 14, BX 14, CX 2400 Prestige, XM V6 ‘90
Totaal aantal Berichten: 4311
- GS/GSA Cottage Break.
- Berlingo 1.9d
- ID/DS ID19P
mkatgert schreef:patje74 schreef:Hee, haa, hoo eens even, een CX- C-matic werkt nog wel even ietsje anders als die van een GS.
![]()
Maar het is absoluut de moeite waard om hem te behouden. Het rijden is een genot!Nee hoor. Exact hetzelfde zelfs. Alleen de indeling, en dus alle onderdelen, is anders, het principe is exact gelijk.
Dat dacht ik ook , maar je weet maar nooit met Citroen… ![]()
geoarthc35 schreef:Serge schreef:De fotootjes doen het niet, maar ik ben zeer benieuwd hoe dit project verder gaat!
@ Patje was even een test of je meelas kan jij die foto’s fixen net deden ze het nog
@Serge of je wil of niet ik hou je op de hoogte
Godverdomme!
Vraagje; staat ze al lang met de motorkap open, of is dit voor de gelegenheid? Nav de foto’s zou ik haast zeggen dat ze al een tijdje zo open staat…
Animal triste post coitum
Totaal aantal Berichten: 7071
- CX reflex ie break turbo 2
- C6 (2005-2012) 3.0HDI Exclusive
Zo op het eerste gezicht zou je zeggen dat daar wel wat mee te beginnen valt…
“If at first the idea is not absurd, there is no hope for it.” - Albert Einstein
“According to Einstein’s theory of relativity, the faster you travel, the slower time passes… ergo… the faster I drive, the longer I live.”
Doneer om het forum draaiende te houden!
Totaal aantal Berichten: 4911
- C15 GV (Grand Volume)
Ik vind de kleur gewoonweg fantastisch! Enneuh, inderdaad ziet de auto er nog niet zo heel slecht uit, maar als ik heb goed zie/heb, heeft de auto ook Franse roots (gezien de ‘F’ sticker achterop).
Veel succes en ik ben benieuwd naar de vorderingen!
MB C200CDI daily driver, Yaris Verso
EX: BX(x6), Berlingo, Mondeo, C15(x2), CX(x8), Express, XM break, 900T8, 900i16v, Saab 99, Mégane, R4, C3, Terrano, 306, Visa cabrio, Discovery, Clio, Xantia, C5, ZX, Pajero, 99GL, Landcruiser, Golf SDI, Xsara, Twingo, MB Vito, Passat B5, Freelander, Corsa
- C35 Hilton XLS
Serge schreef:geoarthc35 schreef:Serge schreef:De fotootjes doen het niet, maar ik ben zeer benieuwd hoe dit project verder gaat!
@ Patje was even een test of je meelas kan jij die foto’s fixen net deden ze het nog
@Serge of je wil of niet ik hou je op de hoogte
Godverdomme!![]()
Vraagje; staat ze al lang met de motorkap open, of is dit voor de gelegenheid? Nav de foto’s zou ik haast zeggen dat ze al een tijdje zo open staat…
Nee de motorkap stond een dag open volgens de eigenaar van de grond daar.
De achteruitjes zijn er al een hele tijd uit met als gevolg dat er water in de cx stond echter, buiten dat het vochtig was uiteraard , heb ik geen water in auto kunnen bespeuren.(heeft de jeugd toch nut gehad)
Citroen c32 Hilton XLS
- C35 Hilton XLS
25trd schreef:Ik vind de kleur gewoonweg fantastisch! Enneuh, inderdaad ziet de auto er nog niet zo heel slecht uit, maar als ik heb goed zie/heb, heeft de auto ook Franse roots (gezien de ‘F’ sticker achterop).
Veel succes en ik ben benieuwd naar de vorderingen!
klopt ze staat nog op Frans kenteken,ze komt oorspronkelijk uit Mont pellier en heeft haar laatste jaren in Parijs doorgebracht.
Afhankelijk wat ik tegenkom bij het “opladen” wil ik er een jaar over doen om haar op te knappen.
Blijft de bodem staan ja dan zal ik haar moet afvoeren naar de sloop ofzo
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik heb het abo’tje op dit topic al geactiveerd, George!
Ik hoop dat ze te redden is…
Succes!!!
- C35 Hilton XLS
Ik moest er toch maar aan geloven zo’n tpoic.
nu nog trouw bijhouden
Als het goed ga ik zaterdagochtend heel vroeg op pad om haar op te halen.
ben nu het “bezemstelen” verhaal aan het bestuderen
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 3779
- XM 3.0 V6 24v
- XM 2.0i 8v
ff poetsen, klaar.
mooi kleurtje idd!