Totaal aantal Berichten: 2541
- C35 Hilton XLS
ernst23 schreef:Met Hollandia schuifdak lijkt het….
Dat achtersubframe heeft wel meer dan alleen oppervlakte roest.
Succes George, maak er wat moois van!
dat dak lijkt idd hollandia maar komt door de regen die zonodig moest vallen.
ja oppervlakkig is wel erg positief geschreven maar er is niets (ja de deur dan) finaal weggeroest.
ze heeft zelfs op een heftruck gestaan (met beleid) en dat zegt genoeg of zekrokant is of zoiets.
echt foto’s laten anders zien maar ze is hard
Citroen c32 Hilton XLS
geoarthc35 schreef:ze heeft zelfs op een heftruck gestaan (met beleid) en dat zegt genoeg of krokant is of zoiets.
Over de lengte boeit het subframe dan niet zo omdat dat niet heel erg draagt. Dat zit meer in de dorpels. Ik ben benieuwd hoe de verbindingen tussen kofferbak en achtersubframe en de dorpels zijn.
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
- C35 Hilton XLS
T(h)ijs schreef:geoarthc35 schreef:ze heeft zelfs op een heftruck gestaan (met beleid) en dat zegt genoeg of krokant is of zoiets.
Over de lengte boeit het subframe dan niet zo omdat dat niet heel erg draagt. Dat zit meer in de dorpels. Ik ben benieuwd hoe de verbindingen tussen kofferbak en achtersubframe en de dorpels zijn.
ik ga van de week daar wel wat detail foto’s van posten
kom anders even kijken je bent welkom.
ik vind het tot nu toe onwaarschijnlijk meevallen ze heeft wel een paar jaar daar op haar buik gelegen in het gras tussen de bramen struiken.
daarbij geef ik toe ik weet niets van een cx
Citroen c32 Hilton XLS
Ze lijkt op de foto’s idd nog redelijk qua roest, maar zoals ik je al aan de tel. zei; een CX rot graag op plekken die je niet zo snel ziet, dus ik zou m’n lasapparaat nog maar niet in de kast zetten. Maar het lijkt er op dat dit een leuk en behapbaar project gaat worden. Gefeliciteerd!!!
Animal triste post coitum
- C35 Hilton XLS
Serge schreef:Ze lijkt op de foto’s idd nog redelijk qua roest, maar zoals ik je al aan de tel. zei; een CX rot graag op plekken die je niet zo snel ziet, dus ik zou m’n lasapparaat nog maar niet in de kast zetten. Maar het lijkt er op dat dit een leuk en behapbaar project gaat worden. Gefeliciteerd!!!
als ze volgende week start rijd wel even langs
Dank je Serge
ik vrees voor je dat we elkaar nog wel spreken.
Citroen c32 Hilton XLS
geoarthc35 schreef:
Het ligt enigzins uit de richting ![]()
Verder wat Serge zegt. Ze kunnen oppervlakkig heel straks zijn maar verder zo rot als gatenkaas. Als je genoeg tijd hebt natuurlijk geen enkel probleem ![]()
It’s nice to be important but it is more important to be nice.
http://www.explosionsandboobs.com/
Doneer, zo blijven we braaien!
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Ik ben binnenkort wel weer eens in het Noorden en dan kom ik wel even een bakkie doen en de dame aanschouwen. ![]()
Anders wil ik binnenkort wel ff langskomen om een kijkje te nemen naar de vervelende plekken. Voor mij is het niet verder dan een flinke steenworp en ik heb met Patrick nog steeds een afspraak staan voor een bakkie samen met het ff showen van de ambu. Dan maken we daar ff een combi van.
- C35 Hilton XLS
T(h)ijs schreef:geoarthc35 schreef:
Het ligt enigzins uit de richting
Verder wat Serge zegt. Ze kunnen oppervlakkig heel straks zijn maar verder zo rot als gatenkaas. Als je genoeg tijd hebt natuurlijk geen enkel probleem
Bedoel je met tijd geld nee toch?
ik wil er een jaar over doen.
doelstelling is om mijn kennis op dit gebied te verrijken en therapeutisch te kunnen hobbyen.
zodra ik terecht kan in de sleutelruimte bij Patje wordt de CX helemaal gestript en dan weet ik alles.
Citroen c32 Hilton XLS
- C35 Hilton XLS
Serge schreef:Anders wil ik binnenkort wel ff langskomen om een kijkje te nemen naar de vervelende plekken. Voor mij is het niet verder dan een flinke steenworp en ik heb met Patrick nog steeds een afspraak staan voor een bakkie samen met het ff showen van de ambu. Dan maken we daar ff een combi van.
oke lijkt me leuk
@ sjoerd geld ook voor jouw natuurlijk
Citroen c32 Hilton XLS
Ik voel een nieuwe meeting opkomen….
- C35 Hilton XLS
EW schreef:Ik voel een nieuwe meeting opkomen….
maar geen sloopmeeting
Citroen c32 Hilton XLS
Totaal aantal Berichten: 15833
- Traction Avant 11B Forest
- Overig Peugeot 306 1.6 Cabriolet Saint Tropez
- Overig Volvo 240 DL estate
- Panhard Dyna Z1 ToutAlu
- 2CV 2CV6 Spécial
- Overig Volvo V60 T5 Inscription
De foto’s doen het ergste vermoeden, maar dat is meestal het nadeel van foto’s. Het feit dat jullie het doenbaar achten lijkt me belangrijker Sjors. Veel succes en ALS ik eens in de buurt kom, dan kom ik zeker kijken.
geoarthc35 schreef:zodra ik terecht kan in de sleutelruimte bij Patje wordt de CX helemaal gestript en dan weet ik alles.
Weet je zeker dat je ‘r helemaal wil strippen? Als deze wagen zo goed is als ze lijkt, dan zou ik het sub-projectmatig aanpakken en het hele project opdelen in allemaal kleine projectjes. Voor mij persoonlijk werkt dat een heel stuk leuker dan alles slopen en vervolgens weer van 0 opbouwen. Het principe werkt volledig psychologisch, want het eindresultaat is natuurlijk hetzelfde, maar je krijgt met het opdelen in kleine projectjes gewoon instant je voldoening en beloning in de zin van dat je je werkt meteen weer ff kunt proeven met een ritje. Een hoop restauratieprojecten stranden ook omdat de eigenaar gigantisch opkijkt tegen AL dat werk wat er nog gedaan moet worden en ze krijgen er in de tussentijd maar steeds niks voor terug. M’n ID ligt ook 100% uit elkaar en tussendoor is afgelopen jaar ff de ambu gekomen (die had voorrang), welke ik in projectjes heb opgebouwd. Eerst heb ik de techniek in het vooronder aangepakt, zodat ik weer kom rijden en vervolgens ben ik al het andere in stadia aan gaan pakken. Af en toe tussendoor rij je dan eens een paar 100km en dat geeft je zoveel voldoening en motivatie om verder te gaan, dat het hele project echt een feestje blijft. Tegen de ID kijk ik echt vreselijk op om die weer op te gaan bouwen, die had ik achteraf gezien nooit zo ver moeten strippen. Ik wil dan ook zsm de voortrein en het 2300 motorblok er in hangen voor het psychologische effectbejag.
Misschien is het wel een idee om eerst te proberen om het blokkie aan de babbel te krijgen, de dame in te voeren en dan gewoon eens naar Emiel in Sneek te rijden en hem eens een voorkeuring te laten doen. Dan werk je vervolgens naar je APK toe en maak je ‘r technisch weer tiptop. Als Emiel je aan het einde van dat traject een krul en een sticker heeft gegeven, kun je je gaan storten op plaatwerk, interieur en andere cosmetische pret en tussendoor geniet je gewoon lekker af en toe eens met het dakkie open en je haren in de wind van de andere kant van je hobby.
Wat dacht je van zaterdagmiddag 7 juni rond een uurtje of 14?
- C35 Hilton XLS
Je hebt volkomen gelijk Serge
mijn gedachtegang was namelijk, dat als ik de dame helemaal stripik automatisch zicht krijg op alle verborgen plekken die vervangen/gerestaureerd moeten worden.
Aan de andere kant heb ik het gisteren ook wel besproken met degene die met mij mme was om haar eerst op kenteken zien te krijgen en apk waardig te maken.
De make-up kan idd later wel ik wil er ook niet mee naar een show ofzo.
Het achterste subframe in ogenschouw genomen dat zal zeker een apk punt zijn als het tegenvalt natuurlijk.
Ik heb de fout ook gemaakt met mijn C35 om er ook optisch werk van te maken alvorens hem te laten keuren.
Met als gevolg dat de motivatie even verdwenen is en er nog steeds geen apk op zit.
Qua motor van de CX daar ga ik zo snel mogelijk mee aan de gang want als ik haar lopend krijg (ik vermoed van wel) dan ben ik sowieso al een heel eind.
het is nu duidelijk een geval van goede keuzes maken.
eentje heb ik al gedaan door haar daar weg te halen nu het vervolg.
ik neem je advies ter harte.
Citroen c32 Hilton XLS