1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
xsara picasso 2.0 HDi van Einepyk
Einepyk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 22-05-2008

- C8 2.0 16v
Gepost: 05 juni 2008 11:02 PM

Na een tijdje vreemdgegaan te zijn staat hier eindelijk weer een Citroen voor de deur!!

 

En in de deur een mooie afwerking:
 

Wat een genot om in te rijden, een giga overzicht door de megagrote voorruit. Lekker hoge zit, en mooie grote kofferbak!

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 05 juni 2008 11:47 PM
  [ # 1 ]

Veel plezier ermee!

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Einepyk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 22-05-2008

- C8 2.0 16v
Gepost: 06 juni 2008 11:28 AM
  [ # 2 ]

Moeders de vrouw heeft hem ook goedgekeurd! (Ze had hem niet eens gezien voordat ik hem kocht! Shocked ).

Alleen mijn zoon (bijna 3): Vind je hem mooi? JAAA Mag papa hem houden of moet hij hem terugbrengen? TERUGBRENGEN   Sad  Sad

Ik hou het er maar op dat hij nog op de leeftijd is dat hij het laatste herhaalt wat hij hoort Very Happy

Toen ik thuis kwam heb ik het raam een stukje open gezet en de deuren op slot: wat ik wilde even weten hoe het met de radio zat, die gaat namelijk niet uit als je het contact uit zet.
Bij de berlingo van mij schone ouders gaat hij ook na een tijdje uit…. maar dat wilde ik natuurlijk wel eerst even checken!
En hij gaat netjes uit na een tijdje, en weer aan als je hem open schiet.

Nu nog even kijken met het automatisch op slot gaan. Er zit wel een knopje die je in kan drukken, maar bij de Scenic die ik gehad heb ging hij bij het rijden op slot. (voordat jullie met RTFM beginnen, dat moet ik inderdaad nog doen Razz )

Profiel  
 
BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 797
Geregistreerd: 24-07-2005

Gepost: 06 juni 2008 03:08 PM
  [ # 3 ]
Einepyk schreef:

Nu nog even kijken met het automatisch op slot gaan. Er zit wel een knopje die je in kan drukken

Dat knopje moet je ( met contact aan ) minstens 5 seconden blijven indrukken.
Dan krijg je een bieptoon en op uw display de melding ” automatische vergrendeling aan”.
Veel plezier nog met je Picasso.

Greetz

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 06 juni 2008 03:13 PM
  [ # 4 ]

Zie ik daar een concurrerende dorpelboer Confused  Laughing

Wat was je kwijt voor dat rvs?  zitten er twee of vier lijsten in.

 

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 06 juni 2008 03:15 PM
  [ # 5 ]

Zeker een niet originele radio?

 

Profiel  
 
2d
Administrator
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7696
Geregistreerd: 30-11-2005

- C4 (2004-heden) Cactus PureTech 110 Shine EAT6
Gepost: 06 juni 2008 04:15 PM
  [ # 6 ]

Als ik me niet vergis zijn deze dorpellijsten als originele accessoire leverbaar geweest door de dealer.

Doneer, zo blijven we draaien! 
Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
johan20
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 339
Geregistreerd: 10-04-2007

- (Grand) C4 Picasso 1.6 HDI 110 FAP Dynamic
- C3 SX 1.4 HDI
Gepost: 06 juni 2008 05:06 PM
  [ # 7 ]
DigiDaan schreef:

Als ik me niet vergis zijn deze dorpellijsten als originele accessoire leverbaar geweest door de dealer.

Klopt bij die van zijn ze van bij fabriek af.EXLISIVE uitvoering in Belgie Laughing

Profiel  
 
Einepyk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 22-05-2008

- C8 2.0 16v
Gepost: 06 juni 2008 06:26 PM
  [ # 8 ]

Dorpellijsten zaten er al in, dus prijzen weet ik niet. Ik had je dorpellijsten al gezien dus toen ik zag dat ze hier ook in zaten vond ik dat wel erg grappig! Zijn er 4. Voor met xsara en achter met een streepje geloof ik ,maar dat heb ik nog niet goed kunnen bekijken (had toen steeds een kind vast te knopen)

Het lijkt mij geen originele radio, is een pioneer geloof ik

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 06 juni 2008 06:58 PM
  [ # 9 ]
Einepyk schreef:

Het lijkt mij geen originele radio, is een pioneer geloof ik

Dat verklaart al genoeg. De radio hoort niet met je centrale deurvergrendeling mee te schakelen Wink

 

Profiel  
 
Einepyk
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 55
Geregistreerd: 22-05-2008

- C8 2.0 16v
Gepost: 06 juni 2008 10:51 PM
  [ # 10 ]

@rene:
Hij schakelt juist ook niet mee met de CV! Ik wilde alleen even zeker weten dat hij wel vanzelf uit gaat. En dat hij niet gewoon constant stroom trekt Smile

Als je het contact er af haalt gaat die zo’n minuut door en dan houd hij op, totdat je of een deur opend of de boel van slot haalt.

Op de achterdorpel zit een stripje met 2 strepen in de lengterichting van het lijstje.

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 06 juni 2008 11:17 PM
  [ # 11 ]

Die dorpels ken ik…

Die radio, als je hem aan zet zonder de motor te starten, gaat hij dan na een tijdje uit?

 

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 10 juni 2008 04:56 PM
  [ # 12 ]
BIG charlie schreef:
Einepyk schreef:

Nu nog even kijken met het automatisch op slot gaan. Er zit wel een knopje die je in kan drukken

Dat knopje moet je ( met contact aan ) minstens 5 seconden blijven indrukken.
Dan krijg je een bieptoon en op uw display de melding ” automatische vergrendeling aan”.
Veel plezier nog met je Picasso.

Greetz

BIG charlie

Is dit bij alle xsara-picasso’s het geval?

Profiel  
 
stalsie
> 300 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 362
Geregistreerd: 08-06-2007

Gepost: 12 juni 2008 07:59 PM
  [ # 13 ]

welk knopje bedoel je precies? is dit het knopje met het slotje op? Ik mag dat van mij zelfs een minuut indrukken,er zal niets gebeuren.

Of heeft het te maken met uitvoering,bouwjaar,...?


Groetjes

Profiel  
 
BIG charlie
> 700 berichten
RankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 797
Geregistreerd: 24-07-2005

Gepost: 12 juni 2008 09:38 PM
  [ # 14 ]
stalsie schreef:

welk knopje bedoel je precies? is dit het knopje met het slotje op? Ik mag dat van mij zelfs een minuut indrukken,er zal niets gebeuren.

Of heeft het te maken met uitvoering,bouwjaar,...?


Groetjes

Het is idd dat knoje met het slotje op.
Ik dacht nochtans dat dit bij elke Picasso werkte.
Een vriend van mij heeft een model 2000 en daar werkt het ook perfect op.
De mijne was een eind 2005.
Effe testen met draaiende motor en dan dat knopje minimum 5 seconden indrukken…

Suc6

Greetz

BIG charlie

Picasso was niet alleen een schilder…......

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 12 juni 2008 09:40 PM
  [ # 15 ]

Hier werkt het niet.  en die is uit 2002

 

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook