Op mijn niet aflatende zoektocht naar een deugdelijke CX die me naar diverse plaatsen, waaronder Borculo [waar de cx-en aardig zijn afgeprijsd naar aanleiding van een recente hagelbui], bracht, ben ik inmiddels aanbeland bij het stadium dat er 2 kandidaten over zijn.
Eén van die kandidaten staat morgenochtend bij een garage in Zaandam op de brug en ik ben zo onbeleefd om hier de vraag te stellen of er iemand van deze lijst met een scherp oog en verstand van zaken in die regio misschien met me mee zou willen om te kijken ‘of het wat is’.
Het gemak waarmee de eigenaar instemde met mijn verzoek om te komen kijken duidt erop dat de wagen inderdaad in de geschetste staat is, maar als ik daarnaast ook nog af zou kunnen gaan op het advies van een ‘externe deskundige’ dan zou dat mijn afweging een stuk makkelijker maken.
Ik heb een lichte voorkeur voor iemand die in ieder geval voldoende cx-en bezit en het apparaat - als het inderdaad zo’n mooie is - niet voor 250 euri meer voor m’n neus wegkaapt. ![]()
Als er zo’n iemand is die een half uurtje tijd heeft en in de buurt woont dan verneem ik dat zeer graag; dat mag evt. ook buiten dit forum om via een pb.
In ieder geval wil ik iedereen bedanken voor de tot nog toe ontvangen tips betreffende mijn beginnersvragen.
Marko
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Heb je al iemand gevonden die mee wil? Ik denk dat ik een beetje te ver weg woon.
Totaal aantal Berichten: 5999
- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Re: iemand toevallig even tijd morgen?
Ome Ko schreef:....waaronder Borculo [waar de cx-en aardig zijn afgeprijsd naar aanleiding van een recente hagelbui].....
Hebben de dames het erg te verduren gehad? Hij had een paar hele mooie cx-en staan….. ![]()
Totaal aantal Berichten: 3026
- BX 19 GT
- BX 16 RS
Re: iemand toevallig even tijd morgen?
tilanus schreef:Ome Ko schreef:....waaronder Borculo [waar de cx-en aardig zijn afgeprijsd naar aanleiding van een recente hagelbui].....
Hebben de dames het erg te verduren gehad? Hij had een paar hele mooie cx-en staan…..
- C5 X Shine Hybrid 225
Auw… ![]()
Nee er heeft zich nog niemand gemeld…
Er zaten her en der behoorlijke deuken in de daken; overigens ging ik voor een inruilauto die er aan de overkant stond:
http://www.marktplaats.nl/index.php?url=http://auto.marktplaats.nl/oldtimers/176697539-prachtige-en-harde-cx-2400-airco-van-1976-met-lpg-en-apk.html
Die was in ieder geval minder hard dan die hagelstenen…
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Ik wil best even naar de auto kijken maar ga er niet voor naar Zaandam. Als je met de auto langsrijdt in A’dam Zuid loop ik wel even de deur uit om m’n mening te geven!
Totaal aantal Berichten: 8480
- CX 25 RD break, Jacqueline
- BX 1.9 TURD, de Euro
Mooi, mooi, mooi. Wat anders kan je zeggen. Gefeliciteerd!
- C5 X Shine Hybrid 225
Gefeliciteerd Marko!
Mooie dame
Veel zweefplezier.
Totaal aantal Berichten: 2541
- C35 Hilton XLS
Mooie dame leuke prijs
ik ben met ongeveer net zo een bezig
Gefeliciteerd
Citroen c32 Hilton XLS
Mocht er op dit moment nog iemand zoekende zijn naar een belastingvrije op lpg dan moeten ze maar even contact opnemen; ik heb alles wat er via het web te koop staat, gezien zo’n beetje. ![]()
Totaal aantal Berichten: 2541
- C35 Hilton XLS
Ome Ko schreef:Mocht er op dit moment nog iemand zoekende zijn naar een belastingvrije op lpg dan moeten ze maar even contact opnemen; ik heb alles wat er via het web te koop staat, gezien zo’n beetje.
Dus dan val je nu ook in een diep gat.
maar nu heb je genoeg te doen om je dame te ontdekken ofniet?
Citroen c32 Hilton XLS
De ontdekkingstocht is uitgesteld tot week 28 want deze serie 1 heeft nooit een anti-roestbehandeling ondergaan.
Hij komt uit Napels en dat is ook nooit nodig geweest; je zou het chassis zo in je woonkamer willen hangen zo mooi is het.
Dus hij moet in de dinitrol en verder gaan ze de achterruitjes eraf halen en opnieuw vastkitten voordat ze er spontaan uitwaaien - hetgeen na een jaar of 30 ook een bekend probleem schijnt te zijn - en moeten er nog gordels achterin voor de kleine jongen.
In de tussentijd behelp ik me met voorpret. Ik rij sinds ik m’n rijbewijs heb in eenden dus ik denk dat er genoeg te ontdekken valt met al die knoppies waar ik geen flauw idee van heb wat ze doen. ![]()
Totaal aantal Berichten: 2259
- CX 2400 GTi
- ID/DS DS 21 Pallas hydraulique
Mooi hoor, gefeliciteerd!
Totaal aantal Berichten: 4569
- Ami 6 Berline Grand Comfort
- (Grand) C4 Picasso 2.0 LPG
- 2CV 6 Special