5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
   
en dit is de nieuwe Citroen C3 picasso
rymt
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 203
Geregistreerd: 29-01-2007

Gepost: 21 januari 2009 08:46 PM
  [ # 61 ]

Volgens info op de Citroën site wordt de EB6V in combinatie met het Stop & Start systeem in 2010 verwacht.

Sinds 17 maart 2012: C4 Picasso 5-zits 1.6 THP EGS Collection, Gris Aluminium met 17” lichtmetalen Sonneberg wielen en panoramadak.

Profiel  
 
BGT
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 88
Geregistreerd: 28-01-2005

- C5 Tourer 2.0 16v
- C4 (2004-heden) Picasso 5P 1.8 Ambiance
Gepost: 23 januari 2009 12:09 AM
  [ # 62 ]

wat is ie in dat filmpje mooi in t zwart Very Happy en het blijft een citroen kwa comfort…dus wat aziatisch autootje?

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 23 januari 2009 01:00 AM
  [ # 63 ]
rymt schreef:

Volgens info op de Citroën site wordt de EB6V in combinatie met het Stop & Start systeem in 2010 verwacht.

Dat had ik nog niet eens gelezen… Laughing


Wat een feeling met het merk heb ik toch… Cool 


Wink

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 23 januari 2009 10:51 AM
  [ # 64 ]

Stiekum ben je gewoon een insider Wink

Profiel  
 
C4 2.0 HDI fan
> 200 berichten
RankRankRank
Totaal aantal Berichten: 229
Geregistreerd: 29-11-2006

- C5 2.0 16V Ligne Prestige Break
Gepost: 30 januari 2009 10:27 AM
  [ # 65 ]

Op http://www.citroen.be/Site/CarConfigurator/redirect.aspx?lang=nl kun je de nieuwe C3 Picasso al samenstellen. Zijn ze in Belgie weer eerder dan in NL.

Prijzen vallen me eerlijk gezegd mee, wellicht dat er voor NL een duizend of 2 bij komt?

Van Visa naar AX, BX, AX, BX, Xsara, Xantia, C4, C4 en nu C5

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 17 februari 2009 03:32 PM
  [ # 66 ]

Een typisch Autoweekfilmpje maar wel leuk oom de C3 Picasso rijdend te zien. Hij lijkt dat erg klein naast deze grote verslaggever.

 

Profiel  
 
tilanus
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5999
Geregistreerd: 03-01-2007

- C4 (2004-heden) berline Image
- C5 X Shine Hybrid 225
Gepost: 17 februari 2009 04:06 PM
  [ # 67 ]

Maar zo kan je dus wel zien dat ook deze forse vent zowel voor- als achterin kan zitten.
Over het algemeen een behoorlijk positief verhaal.  Smile

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 17 februari 2009 09:16 PM
  [ # 68 ]

Het “grappige” is dat ze niet spreken over een slechte wegligging maar wel als een van minpunten aangeven

Profiel  
 
BGT
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 88
Geregistreerd: 28-01-2005

- C5 Tourer 2.0 16v
- C4 (2004-heden) Picasso 5P 1.8 Ambiance
Gepost: 11 maart 2009 04:22 PM
  [ # 69 ]

waarom altijd dat ge.eik over gevoelloos sturen? Mn Picasso zou daar ook last van hebben…..ik merk hier niets van?

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 11 maart 2009 04:53 PM
  [ # 70 ]

Rij dan eens met een audi A3 of een BMW 1, je zal snel merken wat sturen met gevoel wel is. (positief in het geval van de A3 negatief in het geval van de 1)
Algmeen kan je stellen dat auto’s met een zachte ophanging een gevoelloos stuur hebben.

Persoonlijk aanzie ik dit niet als een nadeel, maar dat is ieder voor zich denk ik. Geef mij liever een gevoelloos stuur van een C4P dan het onrustig stuur waar je heel de tijd aan moet corrigeren van de 1.

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
hogervp
> 8000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 8156
Geregistreerd: 15-08-2004

- Ami Super
- C3 1.4 Exclusive automaat
- C5 Tourer2.0 HDi FAP
Gepost: 11 maart 2009 05:29 PM
  [ # 71 ]

Nou zeg, ik maar hopen dat er foto’s zijn toegevoegd, komen er weer twee berichten uit het C4 kamp in dit draadje. Nog even en jullie “besmetten” het hele forum.
Wink
Patrick

Iemand nog doneren?

Een tip voor de kalender? Een bijdrage voor de voorpagina? Schrijf .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken)!

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 11 maart 2009 06:20 PM
  [ # 72 ]

Ach, hier kun je van alles over zeggen. Hij is gewoon net zo lelijk als zijn concurrentie. Ik vind het net een uitgerekte Aixam en bijna net zo lelijk als de Opel Agila. Vooral dat kippenvleeskleurige interieur… Jech! Wie bedenkt zoiets?

Maar het is een praktisch ding in het middenklasserssegment en zal dus heel goed gaan verkopen. Maar of dit, ontwerptechnisch gezien, Citroën-waardig is?

En over ontwerp, wegligging, comfort en gevoel in het stuur gesproken… Geef mij dan toch maar mijn GSA’tje…

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
picassoke
> 1700 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 1712
Geregistreerd: 22-11-2007

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDI EBV exclusive
Gepost: 11 maart 2009 06:26 PM
  [ # 73 ]

De echte citroens zijn al lang van de ontwerptafel gevlogen.
De maatschappij verandert, en citroen moet mee. Als ze tenminste auto’s willen verkopen.
Ook de fameuze citroen HP vering wordt stilaan afgevoerd. En niet geheel onterecht. De meeste bestuurders willen ook een goed weggedrag en voila, citroen met mee met de algemene trend van harde(re) ophangingen. Ook kan men tegenwoordig een wokkelversie even comfortabel of zelfs comfortabeler maken dan een HP versie.
Kijk naar de nieuwe C5, daar heeft de HP-vering zogoed als geen meerwaarde meer (buiten bij zware belading) tov de metalen ophaninging.
Mercedes weet met een metalen ophanging ongeveer evenveel comfort te bieden in zijn E als citroen doet met zijn HP-vering is de C6. (je mist wel/enkel het wiegende gevoel dat een gevoel van zachtheid geeft)

Citröen C4 Picasso Exclusive 2.0 HDI BMP6
- Panoramisch glazen dak
- Gris Fer
- Belgische kenteken

Sinds November 2007, 50.000 km

Profiel  
 
René
> 25000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 27724
Geregistreerd: 27-04-2004

Gepost: 11 maart 2009 06:29 PM
  [ # 74 ]

Sjonge, waarom koop je niet meteen een opel of zo iets Confused

Ik vind dit wel heel negatief hoor.

Citroen heeft de HP als optie op de nieuwe C5 om de concurrentierijders over te halen.

En wie heeft de C6 ontworpen? Ford wellicht? Mad

 

Profiel  
 
Midfriesland
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2777
Geregistreerd: 09-03-2008

- Dyane 6
- GS/GSA Break Club
- CX Familiale ex-ambulance
Gepost: 11 maart 2009 06:39 PM
  [ # 75 ]

Het topic gaat ook over één specifieke auto, niet over alle moderne Citroëns. Er zitten best mooie bij.
Enneuh, Rolls Royce en Mercedes gebruiken incidenteel ook HP vering… dan zal daar toch wel iets goed aan zijn lijkt me.

Maar goed, die discussie is wel een ander draadje voor.
Back on topic maar weer. (Over de Citroën Agila) 

Ouwe meuk is leuk!

Exen:
Elsie, Dyane Commerciale 92-06-EL
Geeskje, GSA Special 24-GJ-LT
Liesje, GSA X1 LL-28-GD
Draakje, GSA Special GY-33-ZV
Pekeltje, GSA Pallas C-Matic GZ-63-PX
Bea, BX Deauville GF-LV-30

Profiel  
 
 
5 van de 13
« Eerste  < Vorige 3 4 5 6 7 Volgende >  Laatste »
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook