Inbouw Parrot Carkit
steadye
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 2
Geregistreerd: 09-07-2008

Gepost: 09 juli 2008 03:56 AM

Ik wil graag in onze “nieuwe"C3 uit 2003 een Parrot Ck3100 carkit inbouwen. Nou ben ik even benieuwd of er hier mensen zijn met inbouw ervaring in de C3. Hieronder een paar vragen.

- Waar is bijvoorbeeld de beste plaats voor het Koppelkastje.
- Waar is de beste plaats voor het display mbt tot afwerking van de kabels.
- plaatsing microfoontje en waar gaat de kabel dan langs.
- Kun je de standaard bijgeleverde ISO kabels gebruiken met de ingebouwde citroen radio.
- zijn er nog specifieke zaken waar ik op moet letten.
- heeft er iemand ergens foto’s staan van een ingebouwde parrot in de C3

Alvast bedankt,
Eddie

Profiel  
 
Mic-V
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 57
Geregistreerd: 10-04-2006

Gepost: 10 juli 2008 04:39 PM
  [ # 1 ]

Hoi Eddie,

In mijn Pluriel van 2006 heb ik de Parrot CK3300 zitten. Dit is opzich dezelfde als jij hebt, alleen met GPS-ontvanger.

1. Het koppelkastje ligt onderin het dashboard achter het luchtrooster (bij de voetenruimte). Zeg maar achter de bediening van de airco.
2. Het schermpje zit bij mij rechts op het dashboard boven het knopje waarmee je de achterramen kunt vergrendelen. Het kabeltje gaat direct naar achteren het opbergvakje in. Hier zie je dus niets meer van.
3. Microfoontje hangt achter/onder de zonneklep. Het kabeltje kun je direct achter het rubber stoppen tegen de voorruit aan en kun je doorvoeren via de linkervoorstijl naar het rubber van de aansluiting van de deur om dan onder het dashboard verder weg te werken.
4. Zelf heb ik geen Citroën radio maar een achteraf ingebouwde. Speciale ISO kabels had ik dus al liggen. Via de normale citroën kabels lukt het geloof ik niet omdat je ergens een permanente + vandaan moet halen en die zit niet in de kabel die naar de radio loopt.
5. Ik zal wat foto’s voor je maken hoe en waar mn display en microfoontje zitten.

Succes alvast!

Micha

La vie est belle

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook