1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
   
Ervaring met parrot bleutooth
Marco Terlouw
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 12-07-2008

Gepost: 14 juli 2008 11:36 PM

Krijg op 1 oktober a.s. mijn eerste citroen. Een C4GP LB, handgeschakeld in showrouge Very Happy .
Was gelukkig in voorraad want deze kleur is niet meer te bestellen.
Er zat alleen geen bluetooth af fabriek op. De dealer wil nu een parrot voor me inbouwen. Heeft iemand daar ervaring mee?

Profiel  
 
Handyloodje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 18
Geregistreerd: 22-03-2008

Gepost: 15 juli 2008 12:01 AM
  [ # 1 ]

Ik heb een parrot CK3100 en deze werkt erg goed geen storingen en andere problemen zoals optie af fabriek, iedere telefoon met bleutooth vind hij. De dealer heeft de parrot erg mooi weggewerkt en de microfoon op het stuurhuis gemonteerd.

C4(G)Picasso LB 1.8 LPG nu 3 maanden in bezit.

Profiel  
 
[egres]
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 242
Geregistreerd: 19-01-2006

- Xsara 1,9 D
Gepost: 15 juli 2008 12:33 AM
  [ # 2 ]

Heb er eentje in m’n Picasso, weliswaar een Xsara Picasso.
Kan je volgen in dit draadje . ik ben er tevreden van.
Zeer goede kwaliteit, handig in gebruik, en amper duurder dan een bekeuring voor bellen & rijden. Wat wil je meer?

_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L

Profiel  
 
Marco Terlouw
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 12-07-2008

Gepost: 15 juli 2008 08:29 PM
  [ # 3 ]
Handyloodje schreef:

Ik heb een parrot CK3100 en deze werkt erg goed geen storingen en andere problemen zoals optie af fabriek, iedere telefoon met bleutooth vind hij. De dealer heeft de parrot erg mooi weggewerkt en de microfoon op het stuurhuis gemonteerd.

C4(G)Picasso LB 1.8 LPG nu 3 maanden in bezit.

Dank voor je reactie. Heb je misschien een foto van hoe deze is weggewerkt Confused:

Profiel  
 
Marco Terlouw
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 12-07-2008

Gepost: 15 juli 2008 08:32 PM
  [ # 4 ]
[egres] schreef:

Heb er eentje in m’n Picasso, weliswaar een Xsara Picasso.
Kan je volgen in dit draadje . ik ben er tevreden van.
Zeer goede kwaliteit, handig in gebruik, en amper duurder dan een bekeuring voor bellen & rijden. Wat wil je meer?

Is dat ook een Ck3100?? Ziet er netjes uit. Mooi dat ie zo goed werkt!
Had er ook geen probleem mee dat de dealer deze oplossing boodt. Hoor over de bleutooth af-fabriek verschillende geluiden. Was al blij dat ik een show-rouge kon krijgen.

Profiel  
 
Pimperklaas
> 500 berichten
RankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 527
Geregistreerd: 20-03-2008

- BX SPORT
- XM 2.0i Turbo CT Automaat
Gepost: 15 juli 2008 08:34 PM
  [ # 5 ]

super systeem !!!!

Profiel  
 
[egres]
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 242
Geregistreerd: 19-01-2006

- Xsara 1,9 D
Gepost: 15 juli 2008 09:39 PM
  [ # 6 ]
Marco Terlouw schreef:


Is dat ook een Ck3100?? Ziet er netjes uit. Mooi dat ie zo goed werkt!
Had er ook geen probleem mee dat de dealer deze oplossing boodt. Hoor over de bleutooth af-fabriek verschillende geluiden. Was al blij dat ik een show-rouge kon krijgen.

Confirmatief, ‘t is de CK3100   Cool

_______________________
Xsara type I 1,9D / 1998
BMW E93 3.0i 6L

Profiel  
 
Willibrord
> 1500 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1547
Geregistreerd: 01-02-2005

- C1 Shine Airscape ETG
- DS 3 Performance Black Special
Gepost: 16 juli 2008 03:27 AM
  [ # 7 ]

Heb een Parrot in m’n C5, alleen de uitvoering met het grotere kleurenscherm. Maar, het principe is hetzelfde en het werkt echt heel goed!

Profiel  
 
Marco Terlouw
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 26
Geregistreerd: 12-07-2008

Gepost: 16 juli 2008 11:18 PM
  [ # 8 ]
Snorkle schreef:

Parrot schijnt goed te zijn wat ik hoor, ik heb niks dan ellende met de Bluetooth “af fabriek”, in elk geval in combinatie met mijn toestel (BlackBerry). Ik overweeg serieus ondanks de Bluetooth in mn auto alsnog een carkit in te laten bouwen.

Op een ander thread (C4GP bluetooth en MP3-speler)
las ik:
   
  37zes

  Geplaatst: 15 Jul 2008 20:47   Onderwerp: C4GP bluetooth en MP3-speler

————————————————————————————————————————
Ik heb een C4GP met bluetooth kit. Mijn Blackberry functioneert geweldig op deze manier. Omdat er 4 apparaten gepaird kunnen worden heb ik vandaag een MP-3speler met BT gekocht. Ik dacht daarmee USB-boxen en ander inbouw gedoe te kunnen voorkomen. Maar ik krijg ze niet gekoppeld. De apparaten vinden elkaar wel, ik mag ook de Pincode invoeren, maar daarna haakt de MP3-speler direct weer af.

Iemand wel goede ervaringen? Dank!

Grappig dat dit toch zo kan verschillen. Is dat de bluetooth versie? (1.0 of 2.0) of het soort telefoon?

Profiel  
 
guido66
> 1000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 1033
Geregistreerd: 04-03-2008

- DS 5 E-hdi EGS So Chic
Gepost: 16 juli 2008 11:47 PM
  [ # 9 ]

Omdat ik pas op het laatste moment besloot voor een navidrive te gaan, heb ik me daarvoor behoorlijk verdiept in BT en muziek oplossingen.

De standaard Citroen carkit en de Parrot 3000 serie zijn alleen voor telefonie geschikt. De Parrot 6000 serie (er zullen er vast nog meer zijn) kunnen daarnaast ook muziek via BT streamen (A2DP).

sinds 13 april 2012: DS5 e-hdi So Chic, Bleu Philae, leer Claudia, eMyWay, HUD, thuiskomertje, afneembare trekhaak, km-stand: 123.000

daarvoor: GC4P 2.0HDiF EB6V Lumière, Show Rouge, Navidrive, afneembare trekhaak
eindkm-stand 127.000

Profiel  
 
Arpic
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 85
Geregistreerd: 07-09-2008

Gepost: 17 september 2008 02:21 AM
  [ # 10 ]

Parrot wordt volgende week ingebouwd.
Kan iemand mij zeggen wat wel/geen handige plek is?

GC4P 2.0 HDiF EB6V Exclusive Icare
(de eerste 71.000 km zitten erop)

Profiel  
 
mctend
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 50
Geregistreerd: 14-09-2003

Gepost: 17 september 2008 10:06 PM
  [ # 11 ]

Bij mij zit de Parrot in de uitsparing, juist boven de pook. De microfoon zit op de plaats waar de originele microfoon zit. Las dat iemand deze op zijn stuurkolom had laten plaatsen. Misschien i.v.m. afwezigheid van luchtstroming betere plaats. Krijg nu af en toe commentaar dat ik niet goed verstaanbaar ben. Kan ook aan mijn telefoon liggen, deze doet het ook buiten de auto slecht. Verder zeer tevreden.

Profiel  
 
Arpic
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 85
Geregistreerd: 07-09-2008

Gepost: 19 september 2008 12:51 AM
  [ # 12 ]
mctend schreef:

Bij mij zit de Parrot in de uitsparing, juist boven de pook. De microfoon zit op de plaats waar de originele microfoon zit. Las dat iemand deze op zijn stuurkolom had laten plaatsen. Misschien i.v.m. afwezigheid van luchtstroming betere plaats. Krijg nu af en toe commentaar dat ik niet goed verstaanbaar ben. Kan ook aan mijn telefoon liggen, deze doet het ook buiten de auto slecht. Verder zeer tevreden.

Tja, dat gaat bij mij niet, omdat ik een EB6V heb, heb ik geen middenconsole.
Ik zat te denken om het net onder de handrem en tussen de roosters te laten plaatsen.
Omdat ik geen middenconsole, maar zoń koelbox heb, kan je daar niets monteren.
Ook al gedacht om de parfumeur eruit te halen en het daarop te laten monteren…

GC4P 2.0 HDiF EB6V Exclusive Icare
(de eerste 71.000 km zitten erop)

Profiel  
 
T. Rozema
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 32
Geregistreerd: 20-08-2008

Gepost: 20 september 2008 11:16 PM
  [ # 13 ]
Arpic schreef:

Parrot wordt volgende week ingebouwd.
Kan iemand mij zeggen wat wel/geen handige plek is?

Hallo,

De Parrot met adaptorkabel achter op de radio aansluiten.
Als de radio eruit is kun je de kabel van de microfoon vanaf de stuurkolom zo naar de radioruimte leiden. Hetzelfde kun je doen met de bediening van de Parrot. alles aansluiten op de radio en de parrot plus kabels in de ruimte achter de radio laten zakken. Erop letten dat deze op een plaats komt te zitten waar de Parrot niet rammelt. Radio terug plaatsen en het systeem werkt.
Ongeveer een half uur werk. Kosten: de kosten voor een Parrot + een adaptorkabel (€ 49,-)
Hiermee bespaar je de kosten van het laten inbouwen door de dealer.

Succes,

Ton Rozema

Profiel  
 
wittgen
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 45
Geregistreerd: 13-10-2008

Gepost: 24 oktober 2008 01:11 AM
  [ # 14 ]

Heeft iemand een foto van de plaats van een Parrot CK3100 display in zijn/haar grand picasso? En niet op een brodit beugel die over het linker-ventilatie rooster zit (want daar heb ik al mijn PDA met navi zitten).

Kost zo’n adapterkabel om van ISO naar Quad te gaan (bij een RD4 radio) werkelijk 45,- euro bij de dealer?

Marijn

Profiel  
 
Arpic
< 100 berichten
Rank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 85
Geregistreerd: 07-09-2008

Gepost: 24 oktober 2008 01:50 AM
  [ # 15 ]
wittgen schreef:

Heeft iemand een foto van de plaats van een Parrot CK3100 display in zijn/haar grand picasso? En niet op een brodit beugel die over het linker-ventilatie rooster zit (want daar heb ik al mijn PDA met navi zitten).

Kost zo’n adapterkabel om van ISO naar Quad te gaan (bij een RD4 radio) werkelijk 45,- euro bij de dealer?

Marijn[/quote

Marijn,

Een foto heb ik even niet, maar bij mij is hij op het vlakje onder de ESP knop geplaatst.
Zelfklevend klitteband tegen het dashboard, tegen de achterkant van de parrot en er tegenaan. Valt een klein beetje weg als je je stuur wat naar je toe haalt, maar minder “aanwezig” dan op een beugel over een rooster.

GC4P 2.0 HDiF EB6V Exclusive Icare
(de eerste 71.000 km zitten erop)

Profiel  
 
 
1 van de 3
 1 2 3 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook