Xsara Picasso 2.0 HDI Luxery Climate
Boetje
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 11
Geregistreerd: 21-07-2008

Gepost: 21 juli 2008 11:32 PM

Beste mensen.

Na diverse BXen een Xantia TD ben ik gecharmeerd van bovenstaande Picasso. Laughing
Wie heeft er ervaringen met dit model en wat zijn de voor- en nadelen Rolling Eyes
Wat is het verbruik ? Surprised
De Picasso waar ik mee bezig ben is van 2002 en er staat 145.000 op de teller, dealer onderhouden.

Groetjes Jan Very Happy

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 04 augustus 2008 05:06 PM
  [ # 1 ]

Re: Xsara Picasso 2.0 HDI Luxery Climate

Boetje schreef:

Beste mensen.

Na diverse BXen een Xantia TD ben ik gecharmeerd van bovenstaande Picasso. Laughing
Wie heeft er ervaringen met dit model en wat zijn de voor- en nadelen Rolling Eyes
Wat is het verbruik ? Surprised
De Picasso waar ik mee bezig ben is van 2002 en er staat 145.000 op de teller, dealer onderhouden.

Groetjes Jan Very Happy

Heb met de Xsara Picasso 2.0 HDI 170.000 km gedaan. Naar het einde toe ging er wel vanalles kapot (condensor voor de airco vervangen, kapotte pomp ruitensproeier, knopje afstandsbediening sleutel afgebroken). Behalve gerammel aan de voortrein bij oneffenheden op de weg (waarover ik mij niet ongerust hoefde te maken volgens de dealer), infeite geen klachten over deze wagen. Voorbeeldige wegligging, goede vering en goede remmen. Vrij veel roetuitstoot waardoor ik af en toe problemen had bij de keuring.

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook