stootstrip aan deur los? C4 picasso
markil
> 100 berichten
RankRank
Totaal aantal Berichten: 120
Geregistreerd: 12-07-2005

Gepost: 01 augustus 2008 02:36 PM

Van de week viel mijn oog er ineens op. Op het rechterachterportier zag ik ruimte zitten tussen de (meegespoten) strip en de deur. Een grondig inspectie leerde dat er inderdaad een beetje spelling op zat. En wel op 2 plaatsen. Het lijkt erop dat de lijst langzaam aan het losraken is. Ik kan de lijst induwen en een stukje lostrekken. Ik geloof niet dat hij en zomaar af zal vallen. Maar het lijkt me niet de bedoeling. Nu blijft er ook steeds vuil en water achter de strip liggen.

Wellicht dat er meerdere berijders zijn die dit hebben en/of wellicht nog niet eerder hebben gezien. Volgende week moet de auto voor zijn (half) jaarlijkse check-up dus zal eens kijken van de hofleverancier er van zegt.

Profiel  
 
Beno
> 200 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 268
Geregistreerd: 22-08-2006

- (Grand) C4 Picasso 2.0 HDi LB
Gepost: 01 augustus 2008 06:07 PM
  [ # 1 ]

De strips zouden niet los mogen komen, maar aangezien ze met pinnetjes in de deur vast zitten kan het wel. Bij mijn vorige auto (C5) die al wat ouder was moest ik eens in de zoveel tijd de strips even aanduwen.

Profiel  
 
Gerrit T
> 400 berichten
RankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 464
Geregistreerd: 18-02-2007

Gepost: 02 augustus 2008 02:45 AM
  [ # 2 ]

Re: stootstrip aan deur los? C4 picasso

markil schreef:

Van de week viel mijn oog er ineens op. Op het rechterachterportier zag ik ruimte zitten tussen de (meegespoten) strip en de deur. Een grondig inspectie leerde dat er inderdaad een beetje spelling op zat. En wel op 2 plaatsen. Het lijkt erop dat de lijst langzaam aan het losraken is. Ik kan de lijst induwen en een stukje lostrekken. Ik geloof niet dat hij en zomaar af zal vallen. Maar het lijkt me niet de bedoeling. Nu blijft er ook steeds vuil en water achter de strip liggen.

Wellicht dat er meerdere berijders zijn die dit hebben en/of wellicht nog niet eerder hebben gezien. Volgende week moet de auto voor zijn (half) jaarlijkse check-up dus zal eens kijken van de hofleverancier er van zegt.

Ik had dit exact hetzelfde, ook bij de rechter achter portier. Gemeld tijdens de grote beurt en is perfect verholpen!

Advies is dus: Niet panikeren! Komt allemaal goed!

Gerrit

196.000 km rijplezier gehad! Nieuwe inmiddels afbesteld: GC4P 2.0 HDiF 150 LB EGS, Icare, Panoramisch glazen dak en een afneembare trekhaak.

Profiel  
 
C4sohier
> 600 berichten
RankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 664
Geregistreerd: 22-06-2007

Gepost: 04 augustus 2008 05:18 PM
  [ # 3 ]

in de showroom stond zelfs een C4 Picasso met hetzelfde fenomeen ...

Profiel  
 
 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook