Hallo
XM
Bedankt
Re: XM saloon voor 1000 euro
windstein schreef:Bedankt voor die boeken te vinden,ik zal eens kijken,Is dat te veel 1000 euro voor zo’n XM?
Zie mijn bovenstaande tekst.
Ik vergat ook nog te zeggen,wanneer ik het contakt afleg,dan valt de motor stil na 3 a 4 seconden,met een andere wagen stopt de motor onmiddelijk,hoe is dat bij jullie met je XM?
Er zit wel zo’n code systeem in om te kunnen starten,zo’n onderbreker,mischien daardoor.
Dank je.
Prijs hangt o.a. af van de km stand maar 1000 euro voor een 2.1TD van 96 is niet slecht….(ga er vanuit dat de km stand zo rond/boven de 3 ton zit). Als ik ‘m uitzet stopt de motor gelijk. Die cv-vergrendeling zit onder je dashboardkastje (zwart kastje van +/- 8x3x4cm) en kun je vervangen door een andere. gele lampje hoef je geen andacht aan te besteden….....als het maar uitgaat binnen enkele seconden
saloon model… laat ik maar iemand anders op reageren…....
ops:
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Totaal aantal Berichten: 2120
- C15 C15D Grand Volume Durisotti
- C15 C15RD familiale
- Visa 11RE Plein Air
- C15 Aanhanger
- C15 C15D fourgonnette 1985
Hmm… Dat blauwe kastje is naar mijn weten het vertragingsrelais voor de binnenverlichting.
Ik denk dat het kastje van de CV zwart is (langwerpig), maar waar die zit bij de XM? Misschien onder de middenconsole?
Saloon is de Engelse benaming voor sedan danwel Berline
C15GrandVolume schreef:Hmm… Dat blauwe kastje is naar mijn weten het vertragingsrelais voor de binnenverlichting.
Ik denk dat het kastje van de CV zwart is (langwerpig), maar waar die zit bij de XM? Misschien onder de middenconsole?
Saloon is de Engelse benaming voor sedan danwel Berline
inderdaad…..zwart: is alweer een tijdje geleden ops:
Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!
history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.