1 van de 2
 1 2 Volgende > 
   
Kop/staart botsing met onze C3 in de hoofdrol.Is C4 geworden
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 29 augustus 2008 01:47 AM

Mijn vrouw reed vandaag hier in Leeuwarden over de rondweg. Plotseling moest ze stoppen omdat voor haar een Range Rover moest stoppen voor overstekende kinderen op het zebrapad. Mijn vrouw stopt nog net op tijd, helaas de bestuurder van een Renault Kangoo achter haar was om zich heen aan het kijken en remt niet. Hij rijdt er vol op waardoor onze C3 tegen de Range Rover knalt. Gevolg, grote schade aan de voorkant en achterkant. Gelukkig is er geen letsel. Wel wat hoofdpijn en nekklachten bij mijn vrouw. Volgens de dokter niet echt iets ernstigs.

Morgen zal ik kijken of ik foto’s kan maken van de schade en ik hoop van ganze harte dat ze onze auto nog kunnen maken.

Profiel  
 
geoarthc35
> 2000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 2433
Geregistreerd: 02-08-2007

Gepost: 29 augustus 2008 01:51 AM
  [ # 1 ]

Re: Kop/staart botsing met onze C3 in de hoofdrol

Peteryed schreef:

Mijn vrouw reed vandaag hier in Leeuwarden over de rondweg. Plotseling moest ze stoppen omdat voor haar een Range Rover moest stoppen voor overstekende kinderen op het zebrapad. Mijn vrouw stopt nog net op tijd, helaas de bestuurder van een Renault Kangoo achter haar was om zich heen aan het kijken en remt niet. Hij rijdt er vol op waardoor onze C3 tegen de Range Rover knalt. Gevolg, grote schade aan de voorkant en achterkant. Gelukkig is er geen letsel. Wel wat hoofdpijn en nekklachten bij mijn vrouw. Volgens de dokter niet echt iets ernstigs.

Morgen zal ik kijken of ik foto’s kan maken van de schade en ik hoop van ganze harte dat ze onze auto nog kunnen maken.

Sterkte toe gewenst nog een geluk bij een ongeluk

Otten trekker ca 1960.

Profiel  
 
Dirkman
> 900 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 963
Geregistreerd: 14-05-2006

Gepost: 29 augustus 2008 01:57 AM
  [ # 2 ]

dat soort dingen is altijd vreselijk schrikken.

Hopelijk gaan die nekklachten snel weg. t kan een soort whiplash zijn! die langer blijft en dan toch een hoop gedonder veroorzaakt. dus geeft het wel al aan bij de verzekering. Als je dat nu niet doet zeggen ze later dat het nergens staat.

 

succes!

.komma

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 29 augustus 2008 10:44 AM
  [ # 3 ]
Dirkman schreef:

dat soort dingen is altijd vreselijk schrikken.

Hopelijk gaan die nekklachten snel weg. t kan een soort whiplash zijn! die langer blijft en dan toch een hoop gedonder veroorzaakt. dus geeft het wel al aan bij de verzekering. Als je dat nu niet doet zeggen ze later dat het nergens staat.

 

succes!

De politie adviseerde al om bij de dokter langs te gaan, dat hebben we dan ook gelijk maar gedaan.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 29 augustus 2008 10:57 AM
  [ # 4 ]

Sterkte man! Laat je vrouw de komende tijd heel goed naar haar lichaam luisteren.
En de C3, allemaal verzekeringswerk zeker? Nou ja, liever een C3 dan een grote, lekker zittende hydropneumaat.  Wink

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 29 augustus 2008 11:25 AM
  [ # 5 ]
patje74 schreef:

Sterkte man! Laat je vrouw de komende tijd heel goed naar haar lichaam luisteren.
En de C3, allemaal verzekeringswerk zeker? Nou ja, liever een C3 dan een grote, lekker zittende hydropneumaat.  Wink

Tja die lekker zittende hydropneumaat moet nog even op zich laten wachten.

De verzekering regelt bijna alles. Maandag komt de expert al kijken en dan weten we meer. Vandaag wordt hij naar Posthumes gebracht.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 29 augustus 2008 01:17 PM
  [ # 6 ]

Klote zeg. Heb je een keer een auto zonder technische problemen, krijg je dit!!

Succes met de afhandeling en hopelijk houd je vrouw er geen restklachten aan over.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 29 augustus 2008 02:47 PM
  [ # 7 ]
mpostma schreef:

Klote zeg. Heb je een keer een auto zonder technische problemen, krijg je dit!!

Dat is me gister ook al een paar keer door het hoofd gegaan ja. Vanmiddag ga ik even foto’s maken van de schade.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 30 augustus 2008 12:49 PM
  [ # 8 ]

Even een laatste up date. Gister langs geweest bij de schade hersteller en het wordt kantje boord. De achterkant is ingeknikt naar beneden toe.  Sad  De voorkant lijkt het ergste. De dwarsbalk is door geknikt tot aan de motor. daardoor is de ophanging van de spatschermen krom. Ook de radiator is niet meer helemaal recht. Het verwonderd me dat de airbag niet is uitgeklapt.

De beloofde foto’s komen nog maar ik heb even geen tijd deze te plaatsen, aangezien ik dit weekend mijn verjaardag vier. Het hele weekend heb ik het dus druk.

Profiel  
 
WaJo
> 300 berichten
RankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 389
Geregistreerd: 04-11-2004

- Xantia 2.0 HDi
- Visa 11RE
Gepost: 30 augustus 2008 03:13 PM
  [ # 9 ]
Peteryed schreef:

Even een laatste up date. Gister langs geweest bij de schade hersteller en het wordt kantje boord. ...

hopen dat de dagwaarde nog een beetje positief uitvalt dan.. maar vrolijk wordt je er niet van. Er moet altijd geld bij om weer een vergelijkbare wagen te kunnen aanschaffen. Dat echt klote. Maar misschien wel beter dan dat ze deze forse schade gaan opknappen… Als ik dat zo hoor moet er wel erg veel gebeuren. Ik vraag me dan altijd af of het dan weer helemaal 100% wordt.  Confused:

Peteryed schreef:

De beloofde foto’s komen nog maar ik heb even geen tijd deze te plaatsen, aangezien ik dit weekend mijn verjaardag vier…

.

Woehoe party!!! banana ROFL. “32 jaar, trillend op m’n benen…”

(ex) visa 11 RE(1983), (ex) ZX Break, TurboD (1994) Gris Crepuscule,
(ex) Xsara break Hdi Différence II (2004) Gris Iceland, (ex) Xantia Break Hdi Plus (2001) Gris Fulminator, (ex) C5 berline ph2 2.0 HdiF Gris Fulminator{Ik houd geloof ik van grijs…}


Visa 11 RE (1984) wit
BX 19 Gti (1986)rood
Grand C4 Picasso BlueHdi 120 Business (2015) Blue Kyanos

Profiel  
 
citroen23
> 7000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 7277
Geregistreerd: 18-01-2004

- SM 2.7 carb
Gepost: 30 augustus 2008 03:37 PM
  [ # 10 ]
WaJo schreef:

Woehoe party!!! banana ROFL. “32 jaar, trillend op m’n benen…”

mooie avatar Wajo Cool gedurende “The party” maar eens een blik op werpen…....als dat mogelijk is.  Exclamation

Citroën SM: Ceci n’est pas une voiture…..c’est un art de vivre !!

history: BX gti (2x), BX sport, BX 16V MK2,Xantia 2.0 SX, DS23 pallas injection.

Profiel  
 
EW
> 5000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 5007
Geregistreerd: 03-08-2004

Gepost: 30 augustus 2008 05:07 PM
  [ # 11 ]
Peteryed schreef:

Het verwonderd me dat de airbag niet is uitgeklapt.

Airbag gaat op basis van de vertraging.
Als de auto “langzaam” in elkaar wordt gedrukt zal de airbag dan ook niet afgaan.


Wees blij: anders had je vrouw (heb ik tenminste weleens begrepen) nu praktisch met een gehoorbeschadiging hebben rondgelopen.

Profiel  
 
Archont
< 100 berichten
Rank
Totaal aantal Berichten: 99
Geregistreerd: 25-04-2007

Gepost: 30 augustus 2008 11:57 PM
  [ # 12 ]
EW schreef:
Peteryed schreef:

Het verwonderd me dat de airbag niet is uitgeklapt.

Airbag gaat op basis van de vertraging.
Als de auto “langzaam” in elkaar wordt gedrukt zal de airbag dan ook niet afgaan.


Wees blij: anders had je vrouw (heb ik tenminste weleens begrepen) nu praktisch met een gehoorbeschadiging hebben rondgelopen.

of met een veel grotere whiplash. Airbag slaat met een serieuse slag in je gezicht.

Profiel  
 
mpostma
> 9000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Totaal aantal Berichten: 9231
Geregistreerd: 03-01-2004

Gepost: 01 september 2008 01:58 AM
  [ # 13 ]

Nou, als die airbag afgaat dan kun je maar blij wezen als je er eentje hebt.

Profiel  
 
Peteryed
> 3000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 3385
Geregistreerd: 13-09-2004

- C5 Break 2.0-16V
Gepost: 02 september 2008 11:39 PM
  [ # 14 ]

Nou de kogel is door de kerk. De auto is total loss verklaart. De schade kwam boven de €10.000 uit. We kunnen nu op zoek naar wat anders. We krijgen € 9750 uitgekeerd. Wel een aderlating want we hebben er bij 13 duizend voor betaald. We kijken nu uit naar C3 exclusive.

Profiel  
 
patje74
> 15000 berichten
RankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRankRank
Avatar
Totaal aantal Berichten: 15438
Geregistreerd: 17-08-2004

- 2CV Special
- BX 16 TRS
- XM 2.5 TD Pallas
Gepost: 03 september 2008 12:17 AM
  [ # 15 ]

Aj… dat is zuur man! Valt er nog over de hoogte van de uitkering te discussieëren op basis van koerslijsten o.i.d.?

Profiel  
 
 
1 van de 2
 1 2 Volgende > 
 
© Citroën-Forum 2003 - 2024 | adverteren
Facebook